Jabama Polska sp. z o.o. jest cenionym producentem wysokiej jakości stołów montażowych oraz wyposażenia przemysłowego. Firma, założona w 2007 roku, koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, takich jak stoły robocze, ESD, jednostki do pakowania, wózki transportowe i biurka.

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, Jabama uzyskała zaufanie klientów w Polsce oraz za granicą, oferując indywidualne podejście do zamówień oraz profesjonalną obsługę. Zespół specjalistów nieustannie rozwija ofertę, starając się zaspokoić potrzeby rynku.

Oferty pracy JABAMA POLSKA sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Prywatna opieka medyczna
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 02.04.2025

Mapa JABAMA POLSKA sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
JABAMA POLSKA sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Mińsk Mazowiecki
  3. Białystok
  4. Poznań
  5. Siedlce
  6. Jozefów
  7. Lublin
  8. Katowice
  9. Sulejówek
  10. Garwolin

Praca JABAMA POLSKA sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalistka/ta ds. marketingu

    JABAMA POLSKA sp. z o.o.
    • 6 000 do 8 000 zł / mies.
    • Dębe Wielkie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Copywrighting – planowanie i tworzenie profesjonalnych i angażujących treści na stronę internetową (opisów produktów i kategorii, wpisów blogowych, poradników, stron informacyjnych) oraz artykułów sponsorowanych i postów w mediach społecznościowych, itp.;
      • Tworzenie wzorów dokumentów firmowych, np. ofert;
      • Pomoc w obsłudze sklepu internetowego na platformie Shoper, zarządzanie jego treścią oraz przygotowywaniu ofert dla klientów;
      • Tłumaczenie treści marketingowych na język angielski lub niemiecki;
      • Tworzenie katalogów, broszur informacyjnych, prezentacji dla klientów, ulotek oraz innych treści marketingowych;
      • Planowanie i organizacja uczestnictwa w targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych, w tym projektowania i organizacja stoiska firmy;
      • Obsługa firmowych mediów społecznościowych (głównie Linkedin, w mniejszym zakresie Facebook, Instagram), tworzenie i publikacja wpisów, planowanie harmonogramu wpisów;
      • Samodzielna obsługa płatnych kampanii reklamowych Google Ads, Meta Ads, Linkedin oraz nadzór i współpraca z podwykonawcami;
      • Monitorowanie i optymalizacja SEO, nadzór i współpraca z podwykonawcami w zakresie SEO;
      • Robienie i edycja/montaż zdjęć i filmów z prezentacją produktów i zrealizowanych projektów;
      • Tworzenie prostych grafik i filmów (np. w Canvie);
      • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi – agencjami marketingowymi, drukarniami, grafikami, organizatorami wydarzeń oraz innymi dostawcami usług;
      • Monitorowanie aktualnych trendów rynkowych i działań konkurencji;
      • Monitorowanie i analiza danych - wyników działań i kampanii marketingowych, przygotowywanie i prezentowanie raportów marketingowych;
      • Udział w planowaniu działań marketingowych i spójnej strategii marketingowej oraz budowaniu dobrego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
      • Poczucie estetyki i kreatywność w tworzeniu treści;
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, mile widziana znajomość języka niemieckiego;
      • Umiejętność pisania i redagowania poprawnych językowo, ciekawych i merytorycznych tekstów, tzw. „lekkie pióro” w języku polskim i angielskim;
      • Umiejętności analityczne, podstawowa znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics;;
      • Znajomość podstaw SEO oraz SEM;
      • Dobra komunikacja, gotowość do pracy w zespole;
      • Mile widziana (ale nie konieczna) jest znajomość branży technicznej;
      • Umiejętność skutecznego zarządzania czasem i powierzonymi zadaniami;
      • Mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku związanym z marketingiem, reklamą, grafiką.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: 6 000 – 8 000 brutto w okresie próbnym, opcjonalnie możliwość pracy w oparciu o umowę B2B;
      • Praca stacjonarna siedzibie firmy (ul. Lawendowa 75, Chrośla) w godzinach 7-15 lub 8-16 w zależności od preferencji;
      • Dofinansowanie kursów i szkoleń – wspieramy rozwój naszych pracowników;
      • Możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie w atrakcyjnych cenach;
      • Dostęp do narzędzi AI takich jak Perplexity, Midjourney, itp.
  • Przedstawiciel handlowy B2B

    JABAMA POLSKA sp. z o.o.
    • 6 000 do 12 000 zł / mies.
    • Mińsk Mazowiecki
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Identyfikowanie oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, w tym także w ramach wizyt podczas delegacji
      • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, networking
      • Reprezentowanie firmy i udział w targach branżowych, spotkaniach, konferencjach
      • Analiza i ustalanie potrzeb klientów, wycena produktów i przygotowywanie oraz prezentowanie klientom ofert handlowych
      • Negocjowanie warunków umów i transakcji
      • Nadzorowanie wykonania projektów dla klientów
      • Bieżąca współpraca z działem konstrukcyjnym i działem marketingu
      • Monitorowanie i analiza rynku
      • Przygotowywanie raportów i statystyk sprzedażowych
      • Udział w tworzeniu planów oraz strategii rozwoju sprzedaży i promowania produktów

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku w sprzedaży B2B (minimum 2 lata)
      • Przynajmniej podstawowa wiedza techniczna
      • Gotowość do odbywania podróży służbowych i pracy w terenie (prawo jazdy jest konieczne)
      • Umiejętność podjęcia inicjatywy w celu pozyskiwania klientów, samodzielność oraz aktywna, dynamiczna postawa i otwartość na ludzi i wyzwania
      • Zdolności komunikacyjne, negocjacyjne, umiejętność przekonywania właściwych osób decyzyjnych w organizacjach klientów
      • Analityczne myślenie, zdolność rozwiązywania problemów
      • Silne zrozumienie potrzeb klientów i zdolność do odpowiedniego dopasowania do nich oferty
      • Obsługa sprzętu komputerowego, znajomość pakietu MS Office
      • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji skrojonych pod konkretnych klientów
      • Zgrabne posługiwanie się językiem polskim, szczególnie w korespondencji mailowej
      • Przynajmniej komunikatywny angielski

      Oferujemy

      • Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od efektów pracy (wynagrodzenie podstawowe plus nieograniczony system prowizyjny)
      • Możliwość szybkiego rozwoju oraz awansu w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie
      • Możliwość sfinansowania szkoleń oraz kursów poszerzających kompetencje
      • Dostęp do samochodu służbowego i niezbędnych narzędzi pracy jak telefon komórkowy i laptop
      • Przyjazne i transparentne warunki pracy oraz miła atmosferę w zgranym zespole
      • Ergonomiczne stanowisko pracy