Dobry Dom to firma, która specjalizuje się w budowie oraz sprzedaży domów na terenie Śląska. Oferuje indywidualne podejście do każdego klienta, zapewniając kompleksową obsługę od etapu zakupu działki aż po finalizację budowy. Nieruchomości oferowane przez firmę charakteryzują się nowoczesnym, funkcjonalnym i estetycznym wykończeniem, co sprawia, że odpowiadają na potrzeby współczesnych rodzin.

Dzięki przejrzystym umowom oraz stosunkowo krótkiemu czasowi realizacji, Dobry Dom tworzy przestrzenie, które stają się komfortowymi miejscami do życia. Klientów zachęca się do kontaktu oraz odkrywania oferty, która może spełnić ich marzenia o idealnym miejscu do zamieszkania.

Oferty pracy DD7 Sp. zo.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa DD7 Sp. zo.o.

Siedziba główna w Czechowicach-Dziedzicach

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
DD7 Sp. zo.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Czechowice-Dziedzice
  5. Wrocław
  6. Cieszyn
  7. Bielsko-Biała
  8. Częstochowa
  9. Brzeszcze
  10. Bydgoszcz

Praca DD7 Sp. zo.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. inwestycji

    DD7 Sp. zo.o.
    • 7 000 do 10 000 zł / mies.
    • Czechowice-Dziedzice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycji/remontów/modernizacji w zakresie powierzonych zadań.
      • Bieżący nadzór i kontrola procesu realizacji robót inwestycyjnych.
      • Składanie wniosków o dokumenty niezbędne do czynności notarialnych.
      • Analiza aktów prawnych w zakresie służebności, zapisów dotyczących przejścia z infrastrukturą techniczną, udziałami w drodze.
      • Prowadzenie analiz infrastruktury w celu określania i otrzymania warunków przyłączy mediów.
      • Składanie wniosków o warunki przyłączeniowe do odpowiednich urzędów w ramach udzielonego pełnomocnictwa.
      • Monitorowanie realizacji i rozliczanie umów o przyłącza.
      • Wsparcie projektantów sieci w uzyskaniu zgód od właścicieli nieruchomości, dostarczanie niezbędnej dokumentacji, koordynacja prac projektantów.
      • Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań.

      Wymagania

      • Znajomość regulacji prawnych dotyczących przyłączy mediów.
      • Umiejętność czytania map do celów projektowych.
      • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy.
      • Umiejętność ciągłego doskonalenia się, otwartość na zmiany i wprowadzania usprawnień
      • Umiejętność pracy w zespole, budowanie partnerstwa i współpraca.
      • Zaangażowanie, konsekwencja i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
      • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze przyłączy mediów.
      • Skuteczność w działaniach.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie branży budowlanej.
      • Samodzielne stanowisko i decyzyjność.
      • Niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop).
      • Atrakcyjny system wynagrodzeń.
      • Pracę w zgranym zespole.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
      • Przyjazną atmosferę.

      Chcesz być częścią naszego Zespołu, czekamy na Twoje zgłoszenie!