Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Home Center sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Home Center Sp. z o.o. jest firmą, która dysponuje zespołem ekspertów z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Specjalizuje się w nowoczesnym pośrednictwie, które charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz zaangażowania.
Pracownicy Home Center Sp. z o.o. łączą swoje pasje z inwestycjami w nieruchomości, co pozwala im na skuteczne i kompleksowe podejście do obsługi klientów. W ich działaniach widać cechy takie jak odwaga, kreatywność, empatia oraz uczciwość, które stanowią fundament ich codziennej pracy.
Firma angażuje się w każdą realizację, kładąc szczególny nacisk na nieszablonowe rozwiązania oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Home Center Sp. z o.o. stawia na rozwój i nieustanne podnoszenie standardów świadczonych usług.
Oferty pracy Home Center Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Nowoczesne biuro
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023
Mapa Home Center Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Home Center Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
- Sosnowiec
- Warszawa
- Racibórz
- Poznań
- Libiąż
- Kraków
- Dąbrowa Górnicza
Praca Home Center Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Doradca ds. nieruchomości
Home Center Sp. z o.o.- Katowice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
- praca na każdym etapie sprzedaży nieruchomości
- realizacja transakcji sprzedaży gruntów, domów, mieszkań, komercji i gotowych inwestycji
- kontakt z klientami, profesjonalna obsługa klienta- przygotowywanie ofert, umieszczanie ofert na portalach
- spotkania z klientami w siedzibie firmy
- spotkania z klientami na danych nieruchomosciach, gruntach etc.
- praca na każdym etapie wynajmu nieruchomości
- przygotowywanie umów, podpisywanie umów z klientami
Wymagania
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami i budowania długofalowych relacji
- dobra komunikacja i umiejętności sprzedażowe
- znajomość rynku nieruchomości ze szczególnym uwzględnieniem aglomeracji śląskiej
- motywacja i upór w dążeniu do celu
- prawo jazdy kat. BOferujemy
- wysokie wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyników sprzedaży
- szkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji w trakcie pracy
- praca z doświadczonym, zgranym zespołem
- wsparcie doświadczonych mentorów pozwalające w osiąganiu sukcesów
- wsparcie marketingowe: materiały promocyjne
- nowoczesne biuro wraz z salą konferencyjną w dogodnej lokalizacji w Katowicach