Home Center Sp. z o.o. jest firmą, która dysponuje zespołem ekspertów z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Specjalizuje się w nowoczesnym pośrednictwie, które charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz zaangażowania.

Pracownicy Home Center Sp. z o.o. łączą swoje pasje z inwestycjami w nieruchomości, co pozwala im na skuteczne i kompleksowe podejście do obsługi klientów. W ich działaniach widać cechy takie jak odwaga, kreatywność, empatia oraz uczciwość, które stanowią fundament ich codziennej pracy.

Firma angażuje się w każdą realizację, kładąc szczególny nacisk na nieszablonowe rozwiązania oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Home Center Sp. z o.o. stawia na rozwój i nieustanne podnoszenie standardów świadczonych usług.

Oferty pracy Home Center Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Nowoczesne biuro

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023

Mapa Home Center Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Home Center Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Bielsko-Biała
  3. Bydgoszcz
  4. Sosnowiec
  5. Warszawa
  6. Racibórz
  7. Poznań
  8. Libiąż
  9. Kraków
  10. Dąbrowa Górnicza

Praca Home Center Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Doradca ds. nieruchomości

    Home Center Sp. z o.o.
    • Katowice
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      - praca na każdym etapie sprzedaży nieruchomości

      - realizacja transakcji sprzedaży gruntów, domów, mieszkań, komercji i gotowych inwestycji
      - kontakt z klientami, profesjonalna obsługa klienta

      - przygotowywanie ofert, umieszczanie ofert na portalach

      - spotkania z klientami w siedzibie firmy

      - spotkania z klientami na danych nieruchomosciach, gruntach etc.

      - praca na każdym etapie wynajmu nieruchomości

      - przygotowywanie umów, podpisywanie umów z klientami

      Wymagania

      - doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
      - umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami i budowania długofalowych relacji
      - dobra komunikacja i umiejętności sprzedażowe
      - znajomość rynku nieruchomości ze szczególnym uwzględnieniem aglomeracji śląskiej
      - motywacja i upór w dążeniu do celu
      - prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      - wysokie wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyników sprzedaży
      - szkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji w trakcie pracy
      - praca z doświadczonym, zgranym zespołem
      - wsparcie doświadczonych mentorów pozwalające w osiąganiu sukcesów
      - wsparcie marketingowe: materiały promocyjne
      - nowoczesne biuro wraz z salą konferencyjną w dogodnej lokalizacji w Katowicach