Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Personnel International BPO praca
Czy to Twoja firma?
Personnel International BPO jest częścią dynamicznie rozwijającej się Grupy Personnel International. Od dwudziestu lat z powodzeniem wprowadza innowacyjne rozwiązania w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, wspierając firmy w całej Europie w osiąganiu ich celów biznesowych. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Tarnowskich Górach, jednak jej działalność rozciąga się daleko poza granice regionu śląskiego.
Specjalizuje się w branży agencji pracy tymczasowej, a oferowane usługi HR są synonimem jakości i bezpieczeństwa. Dzięki podejmowanym działaniom, blisko 48 tysięcy osób znalazło zatrudnienie, co świadczy o skuteczności oraz zaangażowaniu w tworzenie wartościowych miejsc pracy. Jako prekursor nowoczesnych rozwiązań personalnych, szczególnie w logistyce magazynowej, z uwagą patrzy na swoją historię oraz pozycję na rynku.
Podejście do biznesu w Personnel International BPO opiera się na zrozumieniu, że ludzie są największą wartością firmy. Dąży do tego, aby każdy członek zespołu czuł się doceniony i miał możliwość rozwoju. Działania są realizowane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zasadami etyki. Firma przekracza barierę językową, co umożliwia komfortową współpracę klientów i pracowników, niezależnie od ich pochodzenia.
Nieustannie doskonali ofertę, aby odpowiadała na bieżące zmiany rynkowe i potrzeby partnerów. Personnel International BPO nie tylko wspiera firmy w doborze odpowiedniego personelu, ale również dba o to, aby jej pracownicy znajdowali satysfakcjonującą pracę. Firma przyczynia się do sukcesów zawodowych swoich pracowników, a jej przewaga konkurencyjna wynika z profesjonalizmu i doświadczenia w rekrutacji, selekcji oraz transgranicznym przepływie pracowników i usług.
Wierzy, że dzięki pasji i zaangażowaniu można wspólnie tworzyć lepszą przyszłość dla pracowników i przedsiębiorstw, które są wspierane. Personnel International BPO zaprasza do zapoznania się z ofertą firmy oraz dołączenia do grona zadowolonych klientów i pracowników, którzy już jej zaufali. Razem mogą więcej!
Personnel International BPO najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Personnel International BPO
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Przedstawiciel Handlowy – leki weterynaryjne i suplementy
ScanVet Poland Sp. z o.o.- Kraków
- kontrakt b2b
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Przedstawiciel handlowy / Przedstawicielka handlowa
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
Polecana PopularnaDodana -
Przedstawiciel handlowy BRANŻA EVENTOWA
MusicExpress K&K Jędrzejczyk sp.j.- 7 000 do 15 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- cała Polska
- kontrakt b2b
- praca hybrydowa
- praca zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Kawa / herbata
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.10.2024
Mapy Personnel International BPO
PERSONNEL INTERNATIONAL BPO SP. Z O. O.
Oddział Warszawa
Oddział Gorzów Wielkopolski
Oddział Gdańsk
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Personnel International BPO
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Gliwice
- Przemyśl
- Warszawa
- Bydgoszcz
- Zabrze
- Katowice
- Tarnówskie Góry
- Stalowa Wola
Praca Personnel International BPO - oferty archiwalne
-
Przedstawiciel handlowy
Personnel International BPO- Gliwice
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z branży: produkcja, logistyka magazynowa,
- prowadzenie rozmów handlowych z osobami decyzyjnymi w firmach – w formie mailowej, telefonicznej, bezpośredniej,
- przygotowanie oferty dla Klienta oraz dopasowywanie usług do indywidualnych potrzeb klienta,
- negocjowanie warunków współpracy – stawek, SLA, terminów realizacji, zakresu usług,
- współpraca z Działem Rekrutacji, Zarządem, Menadżerami Projektów i innymi działami firmy w zakresie realizacji zadań,
- realizacja planów sprzedażowych zgodnie z wyznaczonymi celami ilościowymi i jakościowymi,
- monitorowanie rynku, konkurencji i potrzeb klientów, a także bieżące raportowanie wyników działań,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, w tym prowadzenie działań posprzedażowych i opieki handlowej.
Wymagania
- min. 1 roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- pełny wymiar czasu pracy,
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu,
- czynne prawo jazdy kat. B
- wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- doświadczenie w pracy w terenie,
- znajomość procesu sprzedaży i negocjacji,
- umiejętność prowadzenia rozmów z osobami decyzyjnymi (działy HR, zarząd, dyrektorzy operacyjni),
- wykształcenie min. średnie uzyskane w UE.
Oferujemy
- umowa zlecenie na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe (do ustalenia) – w zależności od doświadczenia,
- wynagrodzenie prowizyjne nawet do 15.000,- brutto miesięcznie
- telefon służbowy, po okresie próbnym: samochód służbowy, karta paliwowa,
- szkolenie z wiedzy dotyczącej prowadzenia Agencji Zatrudnienia,
- praca stacjonarnie w biurze w Gliwicach (przez pierwszy tydzień od zatrudnienia)
- praca w systemie hybrydowym lub zdalnie (do ustalenia),
- uczestnictwo w firmowych wyjazdach integracyjnych,
- karta Medicover Medycyna, Medicover Sport, Medicover Benefits.
Kontakt: Agnieszka Lech tel. +48 532355576 e-mail: a.lech@personnel.com.pl