Firma Łukosz specjalizuje się w produkcji i sprzedaży przetworów mięsnych, ze szczególnym uwzględnieniem produktów opartych na mięsie indyczym. W asortymencie znajdują się również elementy z indyka, dostępne zarówno w postaci świeżej, jak i mrożonej.

Oferowane produkty są wynikiem starannie kontrolowanego procesu produkcji, co zapewnia wysoką jakość oraz bezpieczeństwo żywności. Łukosz dąży do zaspokojenia oczekiwań swoich klientów poprzez różnorodność asortymentu oraz transparentność w zakresie źródeł surowców.

Oferty pracy POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.12.2023

Mapa POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O.

Siedziba główna

POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Czerwionka-Leszczyny
  5. Kraków
  6. Jastrzębie-Zdrój
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Olsztyn
  9. Bydgoszcz
  10. Mława

Praca POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. finansów i rozliczeń

    Polskie Mięso i Wędliny Łukosz sp. z o. o.
    • Chybie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • kontrola i analiza dokumentów finansowych (faktur, rachunków, umów itp.).
      • księgowanie dokumentów i operacji finansowych w systemie księgowym.
      • sporządzanie przelewów krajowych i zagranicznych.
      • monitorowanie terminowości płatności i egzekwowanie należności
      • współpraca z działem księgowym oraz audytorami.
      • monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ich wdrażanie.
      • praca w systemach ERP oraz narzędziach wspomagających zarządzanie finansami.

      Wymagania

      • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znajomość pakietu MS Office, (Word, Excel),
      • umiejętność pracy w zespole,
      • komunikatywność, terminowość oraz wysoka kultura osobista
      • doświadczenie w pracy w systemach informatycznych wspomagających procesy – obszary: ERP
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
      • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
      • przyjazną atmosferę w zgranym zespole
      • parking dla pracowników
      • opiekę medyczną
  • Asystentka / Asystent zarządu

    Polskie Mięso i Wędliny Łukosz sp. z o. o.
    • Chybie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu
      • Organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
      • Planowanie i kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych członków Zarządu
      • Utrzymywanie wysokich standardów w codziennej pracy, zapewniając sprawne funkcjonowanie biura Zarządu.
      • Obsługa codziennych zadań administracyjnych związanych z działalnością zarządu, takich jak przygotowywanie i archiwizowanie zestawień, raportów, protokołów.
      • Prowadzenie korespondencji (e-mailowej, telefonicznej, tradycyjnej) w imieniu Zarządu.
      • Koordynacja procesu składania wniosków, sprawozdań i innych dokumentów do odpowiednich
      • Współpraca z działem prawnym oraz księgowym w zakresie formalności spółki
      • Monitorowanie realizacji ustaleń z posiedzeń Zarządu.
      • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz udziałowcami spółki
      • Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Zarządu.
      • Zarządzanie obiegiem informacji między Zarządem a innymi działami spółki
      • Przygotowywanie analiz i zestawień związanych z kluczowymi projektami spółki
      • Wsparcie w opracowywaniu planów i strategii biznesowych spółki
      • Reprezentowanie Zarządu w kontaktach z klientami oraz partnerami biznesowymi
      • Utrzymywanie wysokich standardów w codziennej pracy, zapewniając sprawne funkcjonowanie biura Zarządu

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie lub podobne)
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata
      • Wysoka kultura osobista
      • Znajomość pakietu MS Office

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Pakiet medyczny
      • Parking pracowniczy
      • Kawa, herbata