Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Polskie Mięso i Wędliny Łukosz sp. z o. o. praca
Czy to Twoja firma?
Firma Łukosz specjalizuje się w produkcji i sprzedaży przetworów mięsnych, ze szczególnym uwzględnieniem produktów opartych na mięsie indyczym. W asortymencie znajdują się również elementy z indyka, dostępne zarówno w postaci świeżej, jak i mrożonej.
Oferowane produkty są wynikiem starannie kontrolowanego procesu produkcji, co zapewnia wysoką jakość oraz bezpieczeństwo żywności. Łukosz dąży do zaspokojenia oczekiwań swoich klientów poprzez różnorodność asortymentu oraz transparentność w zakresie źródeł surowców.
POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Konsultant ds. planowania finansowego
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
Dodana -
Konsultant ds. planowania finansowego
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
Dodana -
Kosztorysant m/ż
BPBP SA- 6 500 zł brutto / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Prywatna opieka medyczna
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.12.2023
Mapa POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O.
Siedziba główna
POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Czerwionka-Leszczyny
- Kraków
- Jastrzębie-Zdrój
- Czechowice-Dziedzice
- Olsztyn
- Bydgoszcz
- Mława
Praca POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SP.Z.O.O. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. finansów i rozliczeń
Polskie Mięso i Wędliny Łukosz sp. z o. o.- Chybie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
kontrola i analiza dokumentów finansowych (faktur, rachunków, umów itp.).
-
księgowanie dokumentów i operacji finansowych w systemie księgowym.
-
sporządzanie przelewów krajowych i zagranicznych.
-
monitorowanie terminowości płatności i egzekwowanie należności
-
współpraca z działem księgowym oraz audytorami.
-
monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ich wdrażanie.
-
praca w systemach ERP oraz narzędziach wspomagających zarządzanie finansami.
Wymagania
-
minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
znajomość pakietu MS Office, (Word, Excel),
-
umiejętność pracy w zespole,
-
komunikatywność, terminowość oraz wysoka kultura osobista
-
doświadczenie w pracy w systemach informatycznych wspomagających procesy – obszary: ERP
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
-
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
-
przyjazną atmosferę w zgranym zespole
-
parking dla pracowników
-
opiekę medyczną
-
-
Asystentka / Asystent zarządu
Polskie Mięso i Wędliny Łukosz sp. z o. o.- Chybie
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu
-
Organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
-
Planowanie i kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych członków Zarządu
-
Utrzymywanie wysokich standardów w codziennej pracy, zapewniając sprawne funkcjonowanie biura Zarządu.
-
Obsługa codziennych zadań administracyjnych związanych z działalnością zarządu, takich jak przygotowywanie i archiwizowanie zestawień, raportów, protokołów.
-
Prowadzenie korespondencji (e-mailowej, telefonicznej, tradycyjnej) w imieniu Zarządu.
-
Koordynacja procesu składania wniosków, sprawozdań i innych dokumentów do odpowiednich
-
Współpraca z działem prawnym oraz księgowym w zakresie formalności spółki
-
Monitorowanie realizacji ustaleń z posiedzeń Zarządu.
-
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz udziałowcami spółki
-
Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Zarządu.
-
Zarządzanie obiegiem informacji między Zarządem a innymi działami spółki
-
Przygotowywanie analiz i zestawień związanych z kluczowymi projektami spółki
-
Wsparcie w opracowywaniu planów i strategii biznesowych spółki
-
Reprezentowanie Zarządu w kontaktach z klientami oraz partnerami biznesowymi
-
Utrzymywanie wysokich standardów w codziennej pracy, zapewniając sprawne funkcjonowanie biura Zarządu
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie lub podobne)
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata
-
Wysoka kultura osobista
-
Znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
Pakiet medyczny
-
Parking pracowniczy
-
Kawa, herbata
-