KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka, znajdująca się w Bielsku-Białej, świadczy kompleksowe usługi prawne, obejmujące pomoc w zakresie prawa cywilnego, administracyjnego oraz gospodarczego. Zespół ekspertów zajmuje się reprezentowaniem klientów przed sądami oraz udzielaniem porad prawnych.

Kancelaria kładzie nacisk na indywidualne podejście do każdego klienta oraz profesjonalizm w realizacji usług. Jednym z oferowanych atutów jest współpraca z klientami biznesowymi, której celem jest dostosowanie działań do specyficznych potrzeb danej branży.

KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka

Praca alert - powiadomienia

  • Aplikant radcowski lub adwokacki

    KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka

Siedziba główna w Bielsku-Białej

Godziny otwarcia KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy - pomoc w sekretariacie

    KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka
    • 4 242 do 4 242 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Ogólny zakres:

      • przyjmowanie i wysyłka korespondencji,
      • zarządzanie obiegiem korespondencji,
      • kompletowanie i rejestracja dokumentów
      • bieżąca obsługa sekretariatu
      • mile widziana obsługa programu płacowo-księgowego OPTIMA

      Wymagania

      • znajomość obsługi komputera,
      • umiejętności organizacyjne, samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność,
      • łatwość przyswajania wiedzy,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • znajomość języka angielskiego,
      • prawo jazdy kategorii B

      Oferujemy

      • umowa o prace na zastepstwo,
      • pełny wymiar czasu pracy,
      • praca w stabilnej firmie,
      • miła atmosfera i pomoc ze strony współpracowników.