Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka praca
Czy to Twoja firma?
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka, znajdująca się w Bielsku-Białej, świadczy kompleksowe usługi prawne, obejmujące pomoc w zakresie prawa cywilnego, administracyjnego oraz gospodarczego. Zespół ekspertów zajmuje się reprezentowaniem klientów przed sądami oraz udzielaniem porad prawnych.
Kancelaria kładzie nacisk na indywidualne podejście do każdego klienta oraz profesjonalizm w realizacji usług. Jednym z oferowanych atutów jest współpraca z klientami biznesowymi, której celem jest dostosowanie działań do specyficznych potrzeb danej branży.
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka
Praca alert - powiadomienia
-
Aplikant radcowski lub adwokacki
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka
Siedziba główna w Bielsku-Białej
Godziny otwarcia KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka
| poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
| wtorek | 08:00 - 16:00 |
| środa | 08:00 - 16:00 |
| czwartek | 08:00 - 16:00 |
| piątek | 08:00 - 16:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Praca KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka - oferty archiwalne
-
Pracownik biurowy - pomoc w sekretariacie
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO mgr Marek Płonka- 4 242 do 4 242 zł / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Ogólny zakres:
-
przyjmowanie i wysyłka korespondencji,
-
zarządzanie obiegiem korespondencji,
-
kompletowanie i rejestracja dokumentów
-
bieżąca obsługa sekretariatu
-
mile widziana obsługa programu płacowo-księgowego OPTIMA
Wymagania
-
znajomość obsługi komputera,
-
umiejętności organizacyjne, samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność,
-
łatwość przyswajania wiedzy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
znajomość języka angielskiego,
-
prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
-
umowa o prace na zastepstwo,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
praca w stabilnej firmie,
-
miła atmosfera i pomoc ze strony współpracowników.
-