!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Medipe Sp. z o.o.

Medipe Sp. z o.o.

Jesteśmy jedną z czołowych agencji pracy, która zapewnia profesjonalne  i sprawdzone usługi w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Opiekunkom i Opiekunom, oferujemy pracę w Niemczech w zakresie usług opiekuńczych oraz gwarantujemy szereg korzyści, w tym wsparcie i pomoc profesjonalnego i doświadczonego zespołu pracowników.

Wśród nas są zarówno osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę zawodową, jak i specjaliści czy menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem. Daleko nam do korporacji!

W Polsce znajdziesz nas w 6 oddziałach: Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Lublinie i Krakowie. 

Dbamy o komfort oraz bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów, o czym świadczą liczne certyfikaty. Dążymy do tego, aby jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie.

Wierzymy w siłę zespołu, promujemy entuzjazm i odwagę. Wspólnie tworzymy drużynę, która nie boi się wyzwań!

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 8943047232

REGON: 022182389

KRS: 0000468193

ul. Strzegomska 236A 54-432 Wrocław województwo dolnośląskie powiat wrocław gmina wrocław-fabryczna

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 03-07-2013
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Medipe Sp. z o.o.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

    Medipe Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Prowadzisz codzienne rozmowy z klientami w j. niemieckim oraz polskim,
      • Pozyskujesz zlecenia od powierzonych klientów,
      • Pracujesz w systemie i wykonujesz czynności w obszarze administracyjnym,
      • Budujesz i utrzymujesz długofalowe relacje z klientami.

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Lubisz pracę z ludźmi,
      • Znasz biegle j. niemiecki (min. B2) i potrafisz swobodnie prowadzić rozmowy telefoniczne w tym języku,
      • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży i w obsłudze klienta,
      • Pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki,
      • Praca pod presją czasu nie sprawia Ci kłopotu.

      Oferujemy

      • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne oraz wsparcie opiekuna,
      • Pracę z perspektywami w firmie funkcjonującej już ponad 10 lat,
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
      • Umowę dostosowaną do Twoich potrzeb i pakiet benefitów,
      • Przyjazna atmosfera i możliwość pracy z inspirującymi ludźmi.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.