Business Bridge Group Sp. z o.o.

Business Bridge Group Sp. z o.o.

Jesteśmy profesjonalną agencją HR. Stawiamy na rozwój firm poprzez rozwój ludzi, którzy je tworzą. Prowadzimy rekrutacje. Organizujemy szkolenia. Tworzymy eventy dla firm.

Business Bridge Group Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Handlowiec Wrocław, Specjalista ds. Sprzedaży Wrocław, Specjalista ds. obsługi klienta Wrocław, Technolog Wrocław, Trener, Szkoleniowiec Wrocław.
Kategorie zawodowe: sprzedaż / zakupy, inżynieria / technologia / technika, obsługa klienta / call center, it (informatyka), serwis / montaż.

Oferty pracy Business Bridge Group Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Business Bridge Group Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Business Bridge Group Sp. z o.o.

Siedziba główna

Business Bridge Group Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Business Bridge Group Sp. z o.o.

Pełna nazwa
"BUSINESS BRIDGE GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Strzegomska 42Ab 53-611 Wrocław
NIP
8942960276
REGON
020842769
KRS
0000317527
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
17.11.2008
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.21.Z Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Business Bridge Group Sp. z o.o.

4.9

Na podstawie 65 ocen z Google.

Arkadiusz Zasoński

Arkadiusz Zasoński

"Muszę przyznać że z biurami pośrednictwa pracy mam raczej mało przyjemne skojarzenia. Business Bridge Group pozytywnie mnie zaskoczyło. Pani Kasia Kowalska nie dość że podeszła do tematu bardzo profesjonalnie i rzetelnie to jeszcze każda rozmowa z nią była niesamowicie przyjemna. Przede wszystkim feedback na każdym kroku, zainteresowanie się nie tylko wrażeniami ze strony pracodawcy ale i kandydata. Żadna ze stron kontraktu nie jest zaniedbana. Naprawdę miła i profesjonalna współpraca. Dziękuję Pani Kasiu 😊."

3 miesiące temu

Magdalena Wawer

Magdalena Wawer

"Dzięki firmie Business Bridge Group znalazłam bardzo ciekawą i atrakcyjną nową pracę. Przed rozmową kwalifikacyjną dostałam pełną informację na temat potencjalnego pracodawcy i stanowiska pracy. Bardzo dobry kontakt z rekruterem."

rok temu

Patrycja F

Patrycja F

"Można połączyć zawodowstwo, czysto profesjonalne podejście z serdeczną postawą. Business Bridge Group to umie 😊 W moim procesie rekrutacji z BBG czułam się zaopiekowana i przeprowadzona bez kolejne etapy bez cienia stresu. Proces zakończył się rozpoczęciem współpracy i mam wrażenie, że dawno nie czułam się tak dobrze zawodowo :) Bardzo polecam!"

rok temu

Szczepan Rudnicki

Szczepan Rudnicki

"Bardzo polecam współpracę z Business Bridge Group. Pełen profesjonalizm podczas przeprowadzania procesu rekrutacji i fantastyczna obsługa. Wszystko to w miłej i sympatycznej atmosferze. W szczególności dziękuję Pani Zuzannie, która od początku do samego końca była bardzo pomocna i wykazała się ogromnym zaangażowaniem. Polecam!"

rok temu

Angela Rzeźnicka

Angela Rzeźnicka

"Moja współpraca z firmą rekrutacyjną Business Bridge Group rozpoczęła się z czystego przypadku, a jestem bardzo zadowolona. Szczególnie dziękuję Pani Zuzannie Bereżańskiej-Skulskiej, dzięki której otrzymałam świetną pracę po wielu miesiącach samodzielnych, nieudanych poszukiwań. Kontakt z Panią Zuzanną był bardzo na plus, była dla mnie naprawdę życzliwa i pomocna w czasie rekrutacji. Bardzo polecam!"

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 14 miesiącach

Profil firmy:
Business Bridge Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Wrocław
  3. Bielsko-Biała

Praca Business Bridge Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Mechanik

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – wypożyczalni i serwisu sprzętu budowlanego – osoby do pracy na stanowisku:


      Mechanik

      Miejsce pracy: Wrocław


      Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • kompleksowe przeprowadzanie napraw i serwisu maszyn budowlanych

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz praktyczną wiedzę z obsługi pojazdów

      • możesz pochwalić się doświadczeniem na stanowisku mechanika maszyn lub samochodowego

      • cechują Cię: duża komunikatywność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

      • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • ambitne wyzwania, duże możliwości zdobywania nowego doświadczenia

      • opiekę medyczną

      • wynagrodzenie na poziomie 5000 - 8000 zł netto

      • umowę o pracę

      • pracę w zgranym zespole fachowców

  • Handlowiec Regionalny

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • realizacją planu sprzedaży na przydzielonym regionie z wyłączeniem sprzedaży w kanale biur projektowych i deweloperów,
      • cyklicznym kontaktem sprzedażowym z Klientami,
      • intensyfikacją sprzedaży poprzez sklep internetowy,
      • współpracą z Koordynatorem Regionu Sprzedaży w zakresie obsługi Klientów,
      • współtworzeniem ofert dla Klientów na przydzielonym regionie,
      • weryfikacją płatności poszczególnych Klientów oraz zarządzaniem polityką udzielania rabatów.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 4 letnie doświadczenie w obsłudze klienta,
      • potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office (Word, Excel itp.),
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.,
      • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (atut mile widziany),
      • cechują Cię: komunikatywność, zaangażowanie, systematyczność i samodzielna organizacja pracy,
      • posiadasz znajomość technik sprzedaży oraz negocjacji.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • umowę o pracę,
      • wynagrodzenie zasadnicze + prowizje sprzedażowe,
      • pracę w niekorporacyjnej atmosferze u lidera w swojej branży,
      • pakiet różnorodnych kursów i szkoleń branżowych,
      • rozwój zawodowy w sprzedaży terenowej,
      • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon i samochód (BMW 3 Touring).
  • Handlowiec Regionalny

    BBG
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • realizacją planu sprzedaży na przydzielonym regionie z wyłączeniem sprzedaży w kanale biur projektowych i deweloperów,
      • cyklicznym kontaktem sprzedażowym z Klientami,
      • intensyfikacją sprzedaży poprzez sklep internetowy,
      • współpracą z Koordynatorem Regionu Sprzedaży w zakresie obsługi Klientów,
      • współtworzeniem ofert dla Klientów na przydzielonym regionie,
      • weryfikacją płatności poszczególnych Klientów oraz zarządzaniem polityką udzielania rabatów.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 4 letnie doświadczenie w obsłudze klienta,
      • potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office (Word, Excel itp.),
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.,
      • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (atut mile widziany),
      • cechują Cię: komunikatywność, zaangażowanie, systematyczność i samodzielna organizacja pracy,
      • posiadasz znajomość technik sprzedaży oraz negocjacji.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • umowę o pracę,
      • wynagrodzenie zasadnicze + prowizje sprzedażowe,
      • pracę w niekorporacyjnej atmosferze u lidera w swojej branży,
      • pakiet różnorodnych kursów i szkoleń branżowych,
      • rozwój zawodowy w sprzedaży terenowej,
      • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon i samochód (BMW 3 Touring).
  • Operator obsługi maszyn odlewniczych

    BBG
    • Świdnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • obsługa maszyn odlewniczych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • masz wykształcenie zawodowe i/lub techniczne,
      • możesz pochwalić się znajomością obsługi maszyn sterowanych numerycznie,
      • mile widziane: podstawowa wiedza w zakresie norm ISO 9001, uprawnienia do obsługi wózków widłowych i/lub suwnic oraz SEP.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system zmianowy),
      • premię miesięczną regulaminową do 15% (po 3 m-cach),
      • premię kwartalną za brak absencji,
      • możliwość pracy i rozwoju w środowisku międzynarodowym, a także szkolenia zewnętrzne w firmie macierzystej,
      • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie zdrowotne).
  • Serwisant/Automatyk (branża grzewcza)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży budowlano-instalacyjnej - szukamy osoby do pracy na stanowisku:


      Serwisant/Automatyk (branża grzewcza)

      Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie


      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:


      • realizacją przeglądów serwisowych kotłów gazowych i instalacji grzewczych,

      • naprawą usterek i wykrywaniem błędów,

      • uruchamianiem instalacji grzewczych i nastawianiem automatyki kotłów zgodnie z zaleceniami,

      • przeglądem szczelności instalacji gazowych w pomieszczeniach,

      • dbaniem o wizerunek pracodawcy.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,

      • masz doświadczenie pracy na podobnym stanowisku i znasz rynek kotłów gazowych i instalacji grzewczych,

      • możesz się wykazać dobrą znajomością programów AutoCad, Ms Project oraz pakietu MS Office,

      • posiadasz uprawnienia na serwisowanie urządzeń grzewczych i gazowych,

      • znasz j. angielskim w stopniu bardzo dobrym,

      • cechują Cię: rzetelność w wykonywaniu zadań, bardzo dobra organizacja czasu i miejsca pracy, odpowiedzialność oraz samodzielność.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

      • narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód,

      • możliwość nauki języka angielskiego,

      • szansę rozwoju zawodowego,

      • miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy.

  • Specjalista ds. sprzedaży (rynki zagraniczne)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - lidera branży reklamy zewnętrznej w Polsce - osoby do pracy, na stanowisku:

      Specjalista ds. sprzedaży (rynki zagraniczne)

      Miejsce pracy: Wrocław


      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy na powierzonym obszarze,
      • efektywna i dynamiczna sprzedaż produktów, analiza rynku, rozwój sprzedaży,
      • dbałość o budowanie silnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
      • doradztwo klientom w zakresie produktów oferowanych przez firmę względem ich potrzeb,
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znasz: język niemiecki lub angielski na poziomie umożliwiającym swobodne zawieranie transakcji biznesowych na rynkach zagranicznych (sporządzanie umów, negocjacje handlowe itp.) - warunek konieczny,
      • znajomość branży poligraficznej w druku cyfrowym jest Twoim dodatkowym atutem,
      • jesteś osobą pozytywnie nastawioną, zorientowaną na sukces, a także wykazujesz inicjatywę i kreatywność w działaniu,
      • posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności interpersonalne, szczególnie komunikacyjne,
      • masz prawo jazdy kat. "B" (atut dodatkowy).

      Oferujemy

      Otrzymasz w zamian:

      • elastyczny system zatrudnienia dopasowany do Twoich preferencji,
      • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
      • wynagrodzenie stałe + prowizja od sprzedaży,
      • pakiet szkoleń adaptacyjno-rozwojowych,
      • narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • możliwość korzystania z gotowych baz klientów.
  • Serwisant klimatyzacji i wentylacji

    BBG
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - producenta i dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC- osoby do pracy, na stanowisku:


      Serwisant klimatyzacji i wentylacji

      Miejsce pracy: Gdańsk

      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • aktualne przeglądy i bieżąca obsługa serwisowa klientów,
      • wykonywanie napraw i usuwanie usterek,
      • cykliczna konserwacja urządzeń,
      • sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • masz doświadczenie w branży na podobnym stanowisku,
      • posiadasz wykształcenie kierunkowe (np. inżynieria środowiska/budowa maszyn itp.),
      • znasz podstawy elektrotechniki/elektroniki,
      • cechują Cię: dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
      • masz prawo jazdy kat. "B",
      • posiadasz uprawnienia SEP.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system zadaniowy czasu pracy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
      • pakiet szkoleń technicznych/obsługa klienta itp.,
      • dużą samodzielność m.in. w zakresie elastycznego planowania pracy własnej,
      • narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy),
      • bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
  • Specjalista ds. Sprzedaży Pośredniej OZE

    BBG
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie dla naszego Klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - szukamy osób do pracy na stanowisku:

      Specjalista ds. sprzedaży pośredniej OZE

      Miejsce pracy: woj. łódzkie


      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • bieżącą obsługą klientów sieciowych firmy w zakresie sprzedaży, pod kątem technicznym i handlowym,
      • budowaniem oraz stałym podtrzymywaniem relacji z klientami firmy,
      • przygotowywaniem ofert handlowych: dobór techniczny i wycena produktów firmy,
      • tworzeniem umów sprzedażowych,
      • przyjmowaniem, kontrolą i realizacją zamówień,
      • realizowaniem planów sprzedażowych,
      • prowadzeniem negocjacji handlowych oraz działań marketingowych,
      • udziałem w szkoleniach i spotkaniach,
      • tworzeniem raportów,
      • wsparciem badań konkurencji,
      • wsparciem procesu windykacji należności we współpracy z kancelarią prawną.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne w zakresie Inżynierii Środowiska - klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo, OZE lub pokrewne,
      • możesz wykazać się doświadczeniem w sprzedaży w oparciu o model sieciowy do hurtowni instalacyjnych oraz firm montersko-serwisowych w branżach j.w,
      • znasz branżę HVAC i zagadnienia związane z OZE (atut mile widziany),
      • posiadasz prawo jazdy kat. B oraz masz możliwość odbywania wyjazdów służbowych na terenie woj. łódzkiego oraz woj. wielkopolskiego,
      • cechują Cię dobra organizacja pracy i łatwość nawiązywania kontaktów,
      • posiadasz umiejętność pracy w zespole,
      • wyróżniasz się determinacją w dążeniu do celu.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód, również do celów prywatnych,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe.
  • INŻYNIER SPRZEDAŻY (OZE)

    BBG
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - producenta i dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - osoby do pracy na stanowisku:


      INŻYNIER SPRZEDAŻY (OZE)

      Miejsce pracy: Szczecin

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • efektywną realizacją planów sprzedażowych w sektorze Odnawialnych Źródeł Energii (rekuperacja, pompy ciepła, fotowoltaika),
      • przygotowywaniem ofert handlowych, w tym doradztwo i dobór techniczny produktów/urządzeń/systemów,
      • kompleksowym nadzorem nad realizacją zamówień w firmie,
      • organizacją działań marketingowych, a także szkoleń technicznych dla Klientów.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
      • możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii, inżynierii sanitarnej, fotowoltaiki itp., a także znajomością zagadnień technicznych z nimi związanych,
      • posiadasz wysokie kompetencje sprzedażowe takie jak: autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność, skuteczność w działaniu itp.,
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, a także łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Monter klimatyzacji

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi instalacyjno-budowlane - osoby do pracy na stanowisku:

      Monter klimatyzacji

      Miejsce Pracy: Wrocław


      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • montaż i uruchamianie instalacji klimatyzacyjnych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • potrafisz odczytywać rysunki techniczne,
      • masz wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu instalacji klimatyzacyjnych,
      • jesteś samodzielny, dyspozycyjny, a także potrafisz pracować w zespole,
      • sumiennie i rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • pracę w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwoju,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju zawodowego.
  • Monter wentylacji

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi instalacyjno-budowlane - osoby do pracy na stanowisku:


      Monter wentylacji

      Miejsce pracy: Wrocław

      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • montaż i uruchamianie instalacji wentylacyjnych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • potrafisz odczytywać rysunki techniczne,
      • masz wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu instalacji wentylacyjnych,
      • jesteś samodzielny, dyspozycyjny, a także potrafisz pracować w zespole,
      • sumiennie i rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • pracę w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwoju,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju zawodowego.
  • Doradca Techniczno-Handlowy HVAC

    BBG
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - osoby do pracy na stanowisku:


      Doradca Techniczno-Handlowy HVAC

      Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • aktywne śledzenie rynku oraz wyszukiwanie projektów inwestycyjnych na danym terenie,
      • przygotowywanie ofert handlowych: dobór techniczny i wycena urządzeń HVAC,
      • realizowanie planów sprzedażowych,
      • prowadzenie negocjacji handlowych oraz działań marketingowych,
      • nadzór nad procesem realizacji zamówień w firmie,
      • udział w spotkaniach i szkoleniach,
      • tworzenie raportów.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne w zakresie Inżynierii Środowiska - klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo lub pokrewne,
      • masz doświadczenie w sprzedaży central wentylacyjnych,
      • znasz branżę HVAC i zagadnienia związane z klimatyzacją, wentylacją i chłodnictwem,
      • posiadasz prawo jazdy kat. B,
      • cechuje Cię dobra organizacja pracy i łatwość nawiązywania kontaktów,
      • wyróżniasz się determinacją w dążeniu do celu,
      • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
      • znasz dobrze obsługę komputera, głównie oprogramowanie MS Office (Word, Excel, Outlook),
      • dodatkowym atutem będzie znajomość aplikacji CRM, SAP, a także CAD oraz umiejętność czytania rysunków technicznych.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód, również do celów prywatnych,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • kompleksową obsługą administracyjno- dokumentową spółki z branży budowlanej,
      • nadzorem oraz kontrolą nad płynnym obiegiem dokumentów pomiędzy firmami podwykonawczymi, a księgowością wewnętrzną,
      • ewidencją faktur kosztowych,
      • wsparciem Zarządu spółki w przygotowywaniu umów, opracowywaniu zestawień, raportów etc.,
      • zadaniami związanymi z zatrudnieniem m.in. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów pracowniczych itp.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 2 letnie doświadczenie administracyjne w firmie z branży budowlanej,
      • Twoje umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne są na bardzo wysokim poziomie,
      • cechują Cię: odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość oraz determinacja w działaniu,
      • nie jest Ci obca praca w miejscu o wysokiej dynamice i tempie działania,
      • świetnie poruszasz się w środowisku pakietu MS Office (Word, Exel itp.),
      • znasz język angielski na poziomie min. A2.

      Oferujemy

      Co zyskasz na tym stanowisku:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • stałe godziny pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • niekorporacyjną atmosferę w międzynarodowym środowisku.
  • Główny/a Księgowy/a

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie dla naszego Klienta – firmy świadczącej rozwiązania logistyczne- szukamy osób do pracy na stanowisku:



      Główny/a Księgowy/a

      Miejsce pracy: Wrocław/Bielany Wrocławskie

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • prowadzeniem ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),

      • księgowaniem faktur sprzedażowych i zakupowych (krajowych i zagranicznych),

      • weryfikacją dokumentów księgowych i nadzorem procesu wystawiania faktur sprzedaży,

      • przygotowywaniem rozliczeń podatkowych dla VAT, VAT- UE, JPK, CIT,

      • samodzielnym sporządzeniem i nadzorem sprawozdań finansowych,

      • tworzeniem raportów do GUS i NBP oraz kontaktem z instytucjami finansowymi/podatkowymi,

      • sporządzaniem rozliczeń dot. kart płatniczych oraz analizą i uzgadnianiem kont księgowych,

      • obsługą płatności bankowych i księgowaniem wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych,

      • współpracą z zespołem controllingu przy przygotowywaniu raportów zarządczych dla centrali, a także Kadrą Zarządzającą oraz innymi działami w firmie.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie kierunkowe (ekonomiczne lub finansowo- księgowe),

      • masz min. 3- letnie doświadczenie w obszarze księgowości w firmie z kapitałem zagranicznym,

      • praca w otoczeniu międzynarodowym, w firmie transportowej nie jest Ci obca (atut mile widziany),

      • bardzo dobrze znasz przepisy ustawy o rachunkowości i podatkach,

      • znasz język angielki lub niemiecki na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny),

      • posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook),

      • potrafisz poruszać się w systemie SAP lub innym systemie klasy ERP (mile widziane),

      • posiadasz doświadczenie we współpracy z Biegłymi Rewidentami,

      • bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy,

      • cechują Cię: samodzielność, rzetelność oraz dokładność i sumienność.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,

      • atrakcyjne wynagrodzenie,

      • pracę w trybie hybrydowym,

      • wsparcie i możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w różnorodnych kursach i szkoleniach powiązanych ze stanowiskiem pracy,

      • narzędzia pracy tj. laptop, telefon,

      • dodatkowe benefity tj. pakiet medyczny, karta MultiSport.

  • Doradca Techniczno – Handlowy HVAC

    BBG
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • skuteczna sprzedaż produktów klimatyzacyjnych na podległym terenie,
      • prowadzenie negocjacji handlowych,
      • wsparcie techniczne w zakresie wyboru oferowanych produktów,
      • przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
      • uczestnictwo w działaniach marketingowych, a także szkoleniowych firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne, najlepiej z zakresu Inżynierii Środowiska lub dziedzin pokrewnych,
      • masz doświadczenie handlowe szczególnie w sprzedaży produktów klimatyzacyjnych,
      • możesz pochwalić się wysokimi kompetencjami handlowymi (autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność i skuteczność w działaniu),
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Telefoniczny Doradca ds. Klienta Biznesowego

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • pozyskiwanie i obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny,
      • budowanie oraz podtrzymywanie relacji z Klientami,
      • przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów oraz warunków cenowych,
      • współpraca z innymi działami firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • jesteś chętny do nauki i rozwoju zawodowego - nie jest wymagane doświadczenie,
      • dobrze obsługujesz pakiet MS Office,
      • jesteś zorientowany na współpracę z klientem oraz na osiąganie założonych celów,
      • cechują Cię: zaangażowanie, rzetelność i komunikatywność.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy,
      • ambitne wyzwania, duże możliwości rozwoju osobistego,
      • pakiet benefitów (opieka medyczna),
      • stałe godziny pracy 08:00 - 16:00.
  • Przedstawiciel Handlowy (branża stomatologiczna)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • prezentowanie oferty produktowej firmy,
      • pozyskiwanie nowych, a także opieka nad dotychczasowymi klientami firmy,
      • budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z klientami,
      • dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy,
      • realizacja planów sprzedażowych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znasz branżę stomatologiczną,
      • posługujesz się językiem angielskim - atut mile widziany,
      • cechują Cię: wysoka kultura osobista, a także doskonałe zdolności organizacyjne i negocjacyjne,
      • jesteś dyspozycyjny, a w pracy działasz sprawnie i skutecznie,
      • posiadasz prawo jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • gwarancję interesującej pracy pełnej nowych doświadczeń,
      • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń,
      • rozwój zawodowy, a także szkolenia branżowe,
      • narzędzia pracy: samochód, telefon i laptop.
  • Java Web Developer

    BBG
    • Wrocław
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży IT - osoby do pracy na stanowisku:


      Java Web Developer
      Miejsce pracy: Holandia/Polska/Zdalnie

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • projektowaniem i wdrażaniem złożonej aplikacji oprogramowania,

      • analizą wymagań biznesowych, wyników informacji zwrotnych dotyczących użyteczności i specyfikacji funkcjonalnych w celu sformułowania zaleceń technicznych,

      • weryfikacją oprogramowania w celu określenia realizacji projektu w ramach czasowych i kosztowych,

      • likwidowaniem potencjalnych zagrożeń w zadaniach,

      • kontaktem z analitykami biznesowymi,

      • tworzeniem najlepszych praktyk w celu poprawy produktywności.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w tworzeniu Java i frameworków Java (Spring, Hibernate),

      • interesuje Cię rozwiązywanie problemów poprzez wykorzystywanie technologii,

      • masz wiedzę w zakresie złożonych architektur systemowych,

      • posiadasz praktyczną znajomość struktur danych, wzorców projektowych i algorytmów,

      • cechują Cię: komunikatywność, terminowość i skrupulatność,

      • biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (min. B2).

      Mile widziane:

      Znajomość narzędzi i technologii takich jak: Java, Spring, Hibernate, Liquibase, Maven, AWS, Vue.js.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • pracę przy tworzeniu i rozwijaniu aplikacji internetowej dla jednej z największych linii lotniczych na świecie,

      • wynagrodzenie: do 25k PLN netto (B2B),

      • elastyczne godziny pracy,

      • możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub zdalnej,

      • opiekę medyczną (w 100% pokrytą przez firmę) oraz ubezpieczenie na życie,

      • bogaty pakiet wybranych benefitów pozapłacowych: karta multisport, system kafeteryjny, kursy językowe itd.,

      • programy szkoleniowe,

      • system poleceń pracowników.

  • Specjalista ds. technicznych (pompy ciepła)

    BBG
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • przeglądem, diagnostyką oraz naprawą pomp ciepła,
      • prowadzeniem badań i oceny technicznej stanu nowych produktów przed wdrożeniem ich do sprzedaży,
      • weryfikacją poprawności działania urządzeń w laboratoriach badawczych,
      • ścisłą współpracą z asystentem technika ds. pomp ciepła i urządzeń HVAC.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • serwisowałeś urządzenia HVAC, w szczególności pompy ciepła,
      • posiadasz uprawnienia SEP do 1 kV - atut mile widziany,
      • masz uprawnienia F-gaz - atut mile widziany,
      • jesteś osobą, która lubi porządek, a dodatkowo jesteś samodzielny, terminowy i dobrze organizujesz swoją pracę.
      • jesteś osobą terminową, uporządkowaną, samodzielną oraz potrafiącą dobrze zorganizować pracę własną.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie podstawowe + premie,
      • cykliczne szkolenia zawodowe,
      • liczne benefity pozapłacowe (ubezpieczenie zdrowotne, grupowe, kartę multisport oraz inne świadczenia w tym rodzinne).
      • możliwość przystąpienia do PPE.
  • Samodzielny księgowy

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku:

      • prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg handlowych,

      • przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych: CIT i VAT,

      • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz środków płatniczych,

      • bieżący kontakt z klientami i zapewnianie wsparcia doradczego,

      • sporządzanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe,

      • masz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu ksiąg handlowych jako samodzielny księgowy,

      • biegle poruszasz się w obszarze ustaw podatkowych (PIT, CIT, VAT), znasz ustawy o rachunkowości i rozporządzenia dot. PKPIR,

      • sprawnie poruszasz się w systemie ERP Enova,

      • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (atut mile widziany),

      • cechują Cię terminowość, komunikatywność i sumienność.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,

      • wynagrodzenie: 5000-7000zł netto

      • możliwość pracy zdalnej
      • rozwój w dynamicznym zespole specjalistów z obszaru finansów i rozliczeń,

      • niezbędne narzędzia pracy.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka