!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Business Bridge Group Sp. z o.o.

Business Bridge Group Sp. z o.o.

Jesteśmy profesjonalną agencją HR. Stawiamy na rozwój firm poprzez rozwój ludzi, którzy je tworzą. Prowadzimy rekrutacje. Organizujemy szkolenia. Tworzymy eventy dla firm.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 8942960276

REGON: 020842769

KRS: 0000317527

ul. Legnicka 65 54-205 Wrocław województwo dolnośląskie powiat wrocław gmina wrocław-fabryczna

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 17-11-2008
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Business Bridge Group Sp. z o.o.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Project Manager

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. marketingu
    • specjalista (mid/regular)
    • 6 300 - 7 800 PLN / mies.
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – firmy z branży marketingu internetowego – osoby do pracy na stanowisku:

      Project Manager

      Miejsce pracy: Wrocław

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • budową, planowaniem oraz organizacją pracy osób z różnych zespołów,
      • koordynacją i obsługą wewnętrznych procesów oraz dokumentacji projektowej,
      • utrzymywaniem nadzoru nad projektami oraz informowaniem klienta o postępach – kontrola zakresu i postępu prac, terminów, jakości i kosztów,
      • przeprowadzaniem spotkań, a następnie sporządzaniem i prezentacją raportów,
      • tworzeniem strategii, treści oraz briefów dla kampanii SoMe,
      • wprowadzaniem zmian na stronach w oparciu o WordPress, Drupal.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • masz minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • cechuje Cię dobra organizacja pracy oraz samodzielność w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji,
      • posiadasz wyjątkowe umiejętności komunikacyjne w piśmie i mowie w języku polskim i angielskim (również na potrzeby social media – redagowanie treści reklamowych),
      • masz łatwość i praktyczne doświadczenie w pracy z zagranicznymi klientami,
      • możesz pochwalić się dobrą znajomością content marketingu oraz zagadnieniami z obszaru SEO/SEM,
      • w podstawowym stopniu znasz Google Analytics, Google Ads, Facebook ADS,
      • jesteś elastyczny/a i otwarty/a na nowe zadania.

      Oferujemy

      Co zyskasz na tym stanowisku:

      • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość pracy w trybie hybrydowym po okresie próbnym,
      • pełen pakiet szkoleń z zakresu e-commerce,
      • możliwość współtworzenia kampanii i projektów realizowanych dla różnych branż i firm z Polski oraz zagranicy,
      • pracę w wyjątkowo przyjaznej atmosferze w młodym, pełnym pasji zespole nastawionym na rozwój i dobrą zabawę J

  • Koordynator/ka regionalny/a

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent zarządu
    • asystent/sekretarz
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta - międzynarodowej organizacji biznesowej - poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:


      KOORDYNATOR/KA REGIONALNY/A

      miejsce pracy: Wrocław

      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • ścisła współpraca poprzez wsparcie organizacyjne i operacyjne dla Dyrektorów Regionalnych organizacji w regionie,
      • analiza i przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji oraz na ich podstawie udzielanie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów,
      • organizacja eventów, konferencji, spotkań oraz szkoleń zgodnie z harmonogramem wydarzeń,
      • podtrzymywanie kontaktu z przedsiębiorcami i gośćmi,
      • dbanie o prawidłowy obieg informacji w grupach organizacji.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • masz doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu i/lub wspieraniu pracy działów sprzedaży w terenie,
      • jesteś osobą dokładną, a także świetnie zdyscyplinowaną, zorganizowaną i opanowaną,
      • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia,
      • bez problemu nawiązujesz silne i długotrwałe relacje z ludźmi (współpracownikami, klientami etc.),
      • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, głównie programem Excel, bez problemu tworzysz prezentacje w programie Power Point,
      • posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego min. B1.

      Oferujemy

      Otrzymasz w zamian:

      • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat),
      • odpowiedzialne stanowisko z jasno określonymi celami,
      • udział w szkoleniach i konferencjach,
      • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon,
      • pakiet benefitów (Multisport, opieka zdrowotna),
      • pracę w międzynarodowym środowisku,
      • możliwość uczenia się od profesjonalistów i praktyków biznesu,
      • dofinansowanie do nauki języków.
  • Telefoniczny Doradca ds. Klienta Biznesowego

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • pozyskiwanie i obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny,
      • budowanie oraz podtrzymywanie relacji z Klientami,
      • przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów oraz warunków cenowych,
      • współpraca z innymi działami firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • jesteś chętny do nauki i rozwoju zawodowego - nie jest wymagane doświadczenie,
      • dobrze obsługujesz pakiet MS Office,
      • jesteś zorientowany na współpracę z klientem oraz na osiąganie założonych celów,
      • cechują Cię: zaangażowanie, rzetelność i komunikatywność.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy,
      • ambitne wyzwania, duże możliwości rozwoju osobistego,
      • pakiet benefitów (opieka medyczna),
      • stałe godziny pracy 08:00 - 16:00.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.