Czy to Twoja firma?

PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND sp. z o.o. opinie i informacje

Wieliczka
PARAGON jest firmą zlokalizowaną w Wieliczce, która odgrywa istotną rolę w branży marketingowej, reklamowej oraz PR. Naszym głównym obszarem działalności jest organizacja i obsługa wszystkiego, co związane z przygotowaniem oraz wysyłką przesyłek - personalizowanych, reklamowych, a także transakcyjnych. Zajmujemy się różnorodnymi usługami, takimi jak insertowanie, pakowanie, kopertowanie, foliowanie, naklejanie etykiet i elementów, sortowanie po kodach pocztowych oraz obsługą zwrotów.

Firma wyróżnia się na tle konkurencji umiejętnością wykonywania szczególnych zadań, które wymagają indywidualnego podejścia i często ręcznej pracy, jak choćby wiązanie wstążeczek, składanie teczek czy klejenie banderol na butelki. Dzięki elastyczności oraz gotowości do szybkiego reagowania na specyficzne potrzeby klientów, jesteśmy w stanie oferować usługi niestandardowe, które nie mogą zostać zautomatyzowane.

W naszym portfolio znajduje się także obsługa konkursów, zarządzanie korespondencją czy wprowadzanie danych, co pozwala klientom powierzyć nam kompleksową opiekę nad ich projektami. Nasze podejście do zleceń oraz zdolność do szybkiego realizowania zadań ręcznych stanowi naszą przewagę konkurencyjną.

Opinie pracowników o firmie PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND sp. z o.o. (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND sp. z o.o. (5)

4

Na podstawie 41 ocen z Google.

kamil przybylski

kamil przybylski

Nowy adres firmy i magazynu Krakow Christo Botewa 6b Rampa 16b 50.036954 20.032593

Dodano: 7 miesięcy temu

Cargode Cargo

Cargode Cargo

Rozładunek/załadunek 50.036954 20.032593 Kraków, nowy adres firmy

Dodano: 8 miesięcy temu

Piotr Łobuz

Piotr Łobuz

Byłem z małą dostawą : Wchodzę do biura, nie proszę iść na magazyn. W magazynie: Proszę iść do biura, poszedłem do biura, gdzie odesłał mnie spowrotem do magazynu. Dopiero po wykonaniu kilku telefonów się okazało że jednak ma być dostawa na magazyn... trochę chaos ...

Dodano: 6 lat temu

spek Game

spek Game

Po co chciałeś wiedzieć ale ja bym nie mam żadnych zastrzeżeń w sensie trzeba było by załatwić sprawę że bycie introwertykiem nie ma sensu naszego kraju i za kamyki od razu twoja domena wygasa nie wiem jak to zrobić w tej chwili nie

Dodano: 4 lata temu

Bartek Libusz

Bartek Libusz

Drukują aż miło, tak słyszałem. Tylko z tajnością problemy, też zasłyszane 😉

Dodano: 3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 08.03.2024

PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O w opinii klientów i współpracowników

Klienci firmy PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O doceniają możliwości logistyczne, wskazując na nowy adres oraz sprawną obsługę dotyczącą załadunku i rozładunku w dogodnie zlokalizowanym miejscu w Krakowie. Współpracownicy zwracają uwagę na przyjazną atmosferę pracy, gdzie realizuje się zadania z radością i zaangażowaniem. Chociaż pojawiły się głosy sygnalizujące pewne wyzwania komunikacyjne wewnątrz firmy, są one świadectwem obszarów wymagających poprawy i stanowią wartościową wskazówkę dla potencjalnych kandydatów, iż firma jest otwarta na feedback oraz ciągłe doskonalenie procesów organizacyjnych. W zakresie świadczenia usług kluczowa jest również ochrona tajemnicy, która została podkreślona jako istotny aspekt działalności, aczkolwiek wymagający dalszego udoskonalenia. Zatem kandydaci rozważający dołączenie do zespołu PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O mogą oczekiwać miejsca, gdzie profesjonalny rozwój idzie w parze z otwartością na innowacje i dbałością o wysoką jakość wykonywanych usług.

Opinie PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych w internecie opinii, PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O postrzegane jest jako miejsce pracy, które posiada zarówno pozytywne jak i aspekty wymagające poprawy. Pracownicy przedstawili swoje zdania w odniesieniu do pracy w tej firmie, co pozwala na zbudowanie bardziej kompleksowego obrazu.

Pozytywne aspekty:
  • W przypadku pracy na akord, możliwe jest otrzymanie dopłat wyrównujących do stawki godzinowej, gdy wynik pracy jest poniżej normy.
  • Zmienność zleceń może wiązać się z różnymi stawkami pieniężnymi, które są dostosowywane w zależności od projektu, co może wpłynąć na wyższe wynagrodzenia.
  • Praca na umowie zlecenie pozwala na osiąganie miesięcznych wynagrodzeń przekraczających minimalną krajową, przy uwzględnieniu weekendów i dni roboczych w miesiącu.
PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O - podsumowanie opinii

Analizując dostępne opinie, widać, że PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O ma obszary, które są postrzegane pozytywnie przez jego pracowników, zwłaszcza pod kątem wyrobienia norm i wynikających z tego zarobków. Mimo to, istnieją też kwestie wymagające uwagi, jak warunki pracy czy polityka wynagrodzeń. Firma mogłaby rozważyć działania mające na celu zwiększenie zadowolenia pracowników i kształtowanie pozytywnego wizerunku jako pracodawcy.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 29.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SP Z O O

Pełna nazwa
PARAGON CUSTOMER COMMUNICATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Krakowska 1 32-020 Wieliczka
NIP
6762364175
REGON
120598562
KRS
0000296418
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
04.01.2008
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 18.11.Z Drukowanie gazet
  • 18.12.Z Pozostałe drukowanie

Transport i gospodarka magazynowa

  • 52.10.B Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów

Informacja i komunikacja

  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.92.Z Działalność związana z pakowaniem
  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana

Edukacja

  • 85.59.A Nauka języków obcych
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS