Czy to Twoja firma?

ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j. opinie i informacje

Ustka
Hotel Royal Baltic 4* Luxury Boutique to wyjątkowe miejsce na mapie Ustki, które harmonijnie łączy luksus z naturą. Od momentu rejestracji w 2002 roku, nasz obiekt zyskał status wiodącego hotelu SPA, będąc docenianym za lokalizację w prestiżowej części kurortu, tuż przy plaży i otoczony lasem sosnowym. Naszym gościom oferujemy nie tylko komfortowe zakwaterowanie, ale również szereg usług, które wyróżniają nas na tle konkurencji.

Stawiamy na jakość i niezapomniane wrażenia. Nasze wnętrza to synonim luksusu, a bogata oferta SPA obejmuje zarówno STREFĘ "ROYAL - SPA", jak i STREFĘ "ABU DABI - SPA", oferując szeroki wybór zabiegów. Wierzymy, że nasze proste, a czasem zaskakujące połączenia smakowe w MENU ROYAL BALTIC zadowolą nawet najbardziej wymagających miłośników kulinarnych doznań.

Doświadczenie to nasz atut, dzięki któremu wiemy, jak zapewnić naszym gościom wyjątkowy wypoczynek. Znajdą u nas nie tylko miejsce do relaksu, ale również przestrzeń do aktywnego spędzania czasu, jak Voyage Royal Club Bowling & Bar, gdzie można cieszyć się grą w kręgle w przyjemnej atmosferze. Nasz hotel to idealne miejsce zarówno dla klientów indywidualnych, poszukujących spokoju i wypoczynku, jak i dla grup biznesowych, które chcą połączyć pracę z relaksem w ekskluzywnym otoczeniu.

Wspólnicy Waldemar Janusz Burzyński i Małgorzata Eugenia Burzyńska dbają o to, aby hotel Royal Baltic 4* Luxury Boutique stale rozwijał się, zachowując przy tym charakter aktywnego uczestnika lokalnej społeczności. Jako firma z ugruntowaną pozycją na rynku, koncentrujemy się na ciągłym podnoszeniu standardów, aby nasza oferta była synonimem najwyższej jakości i satysfakcji gości.

Opinie pracowników o firmie ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j. (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j. (4)

4.7

Na podstawie 1479 ocen z Google.

Anna Spiczak

Anna Spiczak

Bardzo dobry hotel, idealny na przedsezonowy relaks nad morzem. Świetna lokalizacja, bardzo blisko do morza, dookoła las i cisza. Jednocześnie spod hotelu co godzinę odjeżdża autobus PKS do centrum, więc jeżeli ktoś nie ma ochoty na dłuższy spacer bardzo wygodną promenadą lub plażą - ma wybór. Mieszkaliśmy w nowej części hotelu i jesteśmy bardzo zadowoleni. Duży, pięknie wyposażony pokój, ogromny balkon, przepiękna łazienka i bardzo wygodne łóżko. Do dyspozycji czajnik, kawa i herbata, woda mineralna oraz lodówka. Do tego codziennie dokładane kosmetyki i mięciutkie ręczniki oraz szlafroki. Basen, jacuzzi i sauny idealne na pochmurne dni. Jedną z najmocniejszych stron hotelu jest wyżywienie. Śniadania i obiadokolacje były różnorodne (udało nam się spróbować 4 różnych kuchni), obfite i przepyszne. Jedyne co bym zmieniła to ekspresy do kawy! Przy tym wszystkim bardzo profesjonalna obsługa i hotelowy kot, który nad wszystkim czuwał. Na pewno wrócimy!

Dodano: miesiąc temu

Anna

Anna

Bardzo mieszane odczucia. Jadąć w to miejsce, czytając opinie oczekiwałam perfekcyjnego pobytu. Pierwsze śniadanie bez chleba do krojenia, suche bułki i sztuczne ciemne pieczywo zabarwione karmelem, stare i suche pączki. Kolejne śniadania już takie nie były. W jacuzzi zepsute podświetlenie, miały być gwiazdy a byli nadzy Niemcy. Dla psa czysta miska w pokoju i kocyk. Po rozłożeniu koc okazał się brudny. Do kolacji wino miało być w pakiecie, na 3 noce tylko raz pani zapytała czy mamy na nie ochotę. Pokoje dobrze posprzątane, tylko pani sprzątająca ma długie czarne włosy, które gubi. Przy wyjeździe pan w recepcji chciał żebyśmy zapłacili za parking, który był gratis w pakiecie i zapomniał odjąć zaliczkę od rachunku. To nie powinno mieć miejsca. Z plusów: blisko do morza, las zaraz przy hotelu, różnorodne jedzenie, basen naprawdę ciepły. Wybierajcie nową część hotelu. Stara część to wystrój raczej dla emerytów. Filiżanki pani sprzątająca miała na wózku w korytarzu, więc raczej są czyste, nie przetarte szmatą z WC.

Dodano: miesiąc temu

Daria Lewandowska

Daria Lewandowska

Naprawdę piękne miejsce 🤩 polecam każdemu tu zajrzeć i przekonać się o tym samemu! Sporo atrakcji dzięki czemu pobyt w hotelu nawet w brzydką pogodę nie będzie nudny. Niesamowite wrażenia, ale też widoki i z pewnością wrócę tu jeszcze z nie małą radością. 😄

Dodano: tydzień temu

Agnieszka Hajduk

Agnieszka Hajduk

Kilka dni spędzone w hotelu wspominamy świetnie. Już na starcie pobytu przywitała nas przesympatyczna para na recepcji. Obsługa na medal, uprzejma, pomocna i uśmiechnięta. Nasz pokój mieścił się w budynku A, był ładny i czysty. Łóżko za miękkie, ale to kwestia tego kto co lubi. Basen niewielki, ale wystarczający. Sala zabaw w budynku B pięknie urządzona, druga sala też niczego sobie. Możliwość gry w Ping- ponga i bilarda. Korytarze urządzone pięknie, ze stylowymi meblami. Jedzenie super, każdy znajdzie coś dla siebie. Każdego dnia inne dania z różnych rejonów świata. Położenie idealne na piesze wędrówki lub wycieczki rowerowe. Hotel blisko plaży, cisza spokój wkoło.

Dodano: 3 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 16.04.2024

ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA w opinii klientów i współpracowników

Klienci ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA doceniają komfortowe warunki wypoczynku oraz znakomitą lokalizację blisko plaży, co sprawia, że praca w takim miejscu może być wyjątkowo przyjemna. Osoby odwiedzające hotel wskazują na atrakcyjnie urządzoną strefę SPA oraz wysoką jakość świadczonych tam zabiegów. Smakowite posiłki i profesjonalna obsługa w restauracji hotelowej są elementami, które z pewnością podnoszą standard obsługi klienta, a dla potencjalnych pracowników mogą oznaczać satysfakcjonujące środowisko pracy, w którym profesjonalizm jest wysoce ceniony. Kandydaci do pracy mogą również docenić fakt, że hotel jest przyjazny zwierzętom i wyróżnia się szczególnym traktowaniem tych czworonożnych gości, co może świadczyć o otwartości i pozytywnym podejściu firmy. Obsługa klienta wymaga jeszcze dalszych usprawnień, co dla nowych pracowników może być sygnałem, że ich innowacyjne pomysły i zaangażowanie w podnoszenie jakości usług będą mile widziane i mogą realnie wpłynąć na wizerunek firmy.

Opinie ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych w Internecie opinii, ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA jest firmą, która w środowisku pracowników wzbudza różnorodne odczucia. Niżej przedstawiam szczegółową analizę wypowiedzi, zarówno tych pozytywnych, jak i wymagających pewnej poprawy.

Pozytywne aspekty:
  • Pracownicy wspominają o dobrze współpracujących zespołach w niektórych działach, takich jak SPA, co może wskazywać na przyjemną atmosferę pracy i koleżeńskie relacje.
  • Część osób podkreśla, że personel wielokrotnie cechuje się dobrym nastawieniem i profesjonalizmem, co może świadczyć o wysokiej jakości obsługi klienta oraz personalnym zaangażowaniu w wykonywaną pracę.
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - podsumowanie opinii

Podsumowując, ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA posiada potencjał związany z dobrym zespołem i jakością obsługi klienta. Aby jednak w pełni skorzystać z tego potencjału, firma powinna rozważyć wprowadzenie pewnych zmian organizacyjnych, które mogą przyczynić się do poprawy dobrostanu pracowników oraz wzmocnienia ich motywacji. Ulepszenia w sferze zarządzania kapitałem ludzkim z pewnością przełożą się na lepszy klimat wewnętrzny i, co za tym idzie, na większą satysfakcję pracowników.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 08.04.2024

Dane firmowe i kontaktowe - ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA

Pełna nazwa
ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Adres rejestrowy
Wczasowa 26 76-270 Ustka
NIP
8390009549
REGON
771490808
KRS
0000082045
Forma prawna
spółka jawna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
28.01.2002
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.10.Z Działalność szpitali
  • 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna
  • 86.90.D Działalność paramedyczna

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.29.Z Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Pozostała działalność usługowa

  • 96.02.Z Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne
  • 96.04.Z Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS