Temida HR Sp. z o.o.
TEMIDA HR specjalizuje się w rekrutacji pracowników z Polski i zagranicy. Przez lata wyspecjalizowaliśmy się w rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z doświadczeniem zawodowym w przemyśle stoczniowym, budownictwie, wszelkiego rodzaju zakładach produkcyjnych i przemysłowych. Ze względu na skuteczność i uczciwość cieszymy się zasłużoną reputacją profesjonalistów w swojej dziedzinie. Oferujemy naszym klientom również konsultacje prawne, dotyczące legalizacji zatrudnienia obcokrajowców w Polsce.
Zawody: Monter Gdynia, Pracownik fizyczny Gdynia, Budowlaniec Gdynia, Asystent Gdynia, Operator wózków widłowych Gdynia.
Kategorie zawodowe: praca fizyczna, serwis / montaż, budownictwo / architektura / geodezja, administracja biurowa / praca biurowa, sprzedaż / zakupy.
Oferty pracy Temida HR Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca Temida HR Sp. z o.o.
Wybrane oferty innych pracodawców
-
-
Przedstawiciel, Partner Biznesowy Premium!
OZE-BIOMAR S.A.- Gdynia
- kontrakt b2b
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista od alkoholu - Zastępca Kierownika Sklepu Al.Capone
Al.Capone- Gdynia
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana
Mapa Temida HR Sp. z o.o.
Siedziba główna
Temida HR Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe i kontaktowe - Temida HR Sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- TEMIDA HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Świętojańska 105/3 81-381 Gdynia
- NIP
- 5862367327
- REGON
- 388516295
- KRS
- 0000891010
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 29.03.2021
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
Praca Temida HR Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży Zagranicznej
Temida HR Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów handlowych z kluczowymi klientami zagranicznymi,
-
prowadzenie korespondencji telefonicznej oraz mailowej z klientami zagranicznymi,
-
przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą zagraniczną,
-
zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,
-
bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi na danym obszarze,
-
czynny udział w realizacji polityki sprzedażowej firmy,
-
współpraca z firmami logistycznymi, agencjami celnymi oraz Urzędami Celnymi,
-
zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowo-sprzedażowej oraz prawidłowego funkcjonowania systemu logistycznego,
-
aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
Nasze wymagania
-
znajomość języka angielskiego,
-
znajomość języka rosyjskiego;
-
znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym,
-
umiejętność budowania stałych relacji biznesowych i interpersonalnych,
-
umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
-
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
-
dokładność, sumienność i systematyczność.
Oferujemy
To oferujemy
-
umowę o pracę,
-
możliwość rozwoju zawodowego wraz z firmą,
-
udział w ciekawych, międzynarodowych projektach.
-
-
Pomocnik operatora okleiniarki
Temida HR Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@temidahr.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 730 509 044 lub 730509033.
Zakres obowiązków
pomoc przy okleiniarce
Wymagania
wymagania:
-
doświadczenie w pracy na stolarni,
-
dokładność,
-
pracowitość,
-
dobra kondycja fizyczna.
Oferujemy
oferujemy:
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
pracę od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty, w systemie dwuzmianowym (od 5:00 do 13:00 i od 13:00 do 21:00),
-
możliwość zakwaterowania,
-
umowę o pracę.
-
-
Pomocnik pilarza
Temida HR Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@temidahr.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 730 509 044 lub 730509033.
Zakres obowiązków
pomc pilarza
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na stolarni,
-
dokładność,
-
pracowitość,
-
dobra kondycja fizyczna.
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
pracę od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty, w systemie dwuzmianowym (od 5:00 do 13:00 i od 13:00 do 21:00),
-
możliwość zakwaterowania,
-
umowę o pracę.
-
-
Operator wózka widłowego
Temida HR Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@temidahr.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 730 509 044 lub 730509033.
Zakres obowiązków
operator wózka widłowego
Wymagania
-
mile widziane uprawnienia na wózek widłowy,
-
doświadczenie w pracy na stolarni,
-
dokładność,
-
pracowitość,
-
dobra kondycja fizyczna.
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
pracę od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty, w systemie dwuzmianowym (od 5:00 do 13:00 i od 13:00 do 21:00),
-
możliwość zakwaterowania,
-
możliwość zdobycia uprawnień,
-
umowę o pracę.
-
-
Pracownik ogólnobudowlany budowa torów
Temida HR Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Poszukujemy pracowników ogólnobudowlanych do budowy torów kolejowych.
Praca w okolicach Gdańska, województwo pomorskieZakres obowiązków
️ praca fizyczna na torach kolejowychWymagania
Bez doświadczenia zawodowego, bez specjalnych umiejętności.
️Wiek: do 55 lat
Oferujemy
od 18 zł netto na godzinę (w zależności od kwalifikacji i chęci do pracy).
️oficjalne zatrudnienie, umowa o pracę;
czas pracy 10-12 godzin dziennie
️ stabilne wynagrodzenie️
Odzież po stronie pracodawcy
-
Asystentka / Asystent biura
Temida HR Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
Wsparcie organizacyjne Zarządu oraz Działów Firmy w codziennych obowiązkach w zakresie administracyjnym
-
Koordynowanie procesu obiegu dokumentów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
-
Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
-
Porządkowanie danych, dokumentów i materiałów oraz wprowadzanie ich do systemu
Wymagania
-
Mile widziane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Znajomość języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację
-
Bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, dokładność, samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
-
Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-
Umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów
Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
-
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracy
-
Pracodawcy z miasta Gdynia
-
GAWROŃSKI sp. z o.o.
-
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
-
Astral Limited Sp z O.O.
-
Baltix.se sp. z o.o.
-
MARION Sp. z o.o.
-
OZE-BIOMAR S.A.
-
P.U. Clean-Bud Sp.J. J. Romanowski, H. Romanowska
-
ATC CARGO S.A.
-
Lobo HR
-
LEUTE ZENTRUM ŁUKASZ STELMACH
-
Perfect Consulting
-
Vectra
-
Randstad Polska Sp. z o. o.
-
Soleos Sp. z o.o.
-
Partner Alior Bank
-
E-HR Solutions
-
Electro Team Partners Sp. z o.o.
-
PERSONIA SP. Z O.O.
-
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k
-
REWIZOR SP. Z O.O.
-
Patrycja Chylińska
-
Jagan Solutions
-
FONOKAJ SP. Z O.O. SP. K.
-
Willbud sp. z o.o. sp. k.