Czy to Twoja firma?

Temida HR sp. z o.o. praca

Gdynia

TEMIDA HR specjalizuje się w rekrutacji pracowników z Polski i zagranicy. Przez lata wyspecjalizowaliśmy się w rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z doświadczeniem zawodowym w przemyśle stoczniowym, budownictwie, wszelkiego rodzaju zakładach produkcyjnych i przemysłowych. Ze względu na skuteczność i uczciwość cieszymy się zasłużoną reputacją profesjonalistów w swojej dziedzinie. Oferujemy naszym klientom również konsultacje prawne, dotyczące legalizacji zatrudnienia obcokrajowców w Polsce.

Temida HR Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna serwis / montaż sprzedaż / zakupy budownictwo / architektura / geodezja administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Temida HR Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Temida HR Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Temida HR Sp. z o.o.

Siedziba główna

Temida HR Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
Temida HR Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Wrocław
  3. Warszawa
  4. Gdynia
  5. Pruszków

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Temida HR Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Administracji Sprzedaży Zagranicznej

    Temida HR Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów handlowych z kluczowymi klientami zagranicznymi,
      • prowadzenie korespondencji telefonicznej oraz mailowej z klientami zagranicznymi,
      • przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą zagraniczną,
      • zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,
      • bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi na danym obszarze,
      • czynny udział w realizacji polityki sprzedażowej firmy,
      • współpraca z firmami logistycznymi, agencjami celnymi oraz Urzędami Celnymi,
      • zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowo-sprzedażowej oraz prawidłowego funkcjonowania systemu logistycznego,
      • aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • znajomość języka angielskiego,
      • znajomość języka rosyjskiego;
      • znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym,
      • umiejętność budowania stałych relacji biznesowych i interpersonalnych,
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
      • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
      • dokładność, sumienność i systematyczność.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego wraz z firmą,
      • udział w ciekawych, międzynarodowych projektach.
  • Pomocnik operatora okleiniarki

    Temida HR Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@temidahr.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 730 509 044 lub 730509033.

      Zakres obowiązków

      pomoc przy okleiniarce

      Wymagania

      wymagania:

      • doświadczenie w pracy na stolarni,
      • dokładność,
      • pracowitość,
      • dobra kondycja fizyczna.

      Oferujemy

      oferujemy:

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • pracę od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty, w systemie dwuzmianowym (od 5:00 do 13:00 i od 13:00 do 21:00),
      • możliwość zakwaterowania,
      • umowę o pracę.
  • Pomocnik pilarza

    Temida HR Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@temidahr.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 730 509 044 lub 730509033.

      Zakres obowiązków

      pomc pilarza

      Wymagania


      • doświadczenie w pracy na stolarni,
      • dokładność,
      • pracowitość,
      • dobra kondycja fizyczna.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • pracę od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty, w systemie dwuzmianowym (od 5:00 do 13:00 i od 13:00 do 21:00),
      • możliwość zakwaterowania,
      • umowę o pracę.
  • Operator wózka widłowego

    Temida HR Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@temidahr.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 730 509 044 lub 730509033.

      Zakres obowiązków

      operator wózka widłowego

      Wymagania

      • mile widziane uprawnienia na wózek widłowy,
      • doświadczenie w pracy na stolarni,
      • dokładność,
      • pracowitość,
      • dobra kondycja fizyczna.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • pracę od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty, w systemie dwuzmianowym (od 5:00 do 13:00 i od 13:00 do 21:00),
      • możliwość zakwaterowania,
      • możliwość zdobycia uprawnień,
      • umowę o pracę.
  • Pracownik ogólnobudowlany budowa torów

    Temida HR Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy pracowników ogólnobudowlanych do budowy torów kolejowych.
      Praca w okolicach Gdańska, województwo pomorskie

      Zakres obowiązków


      ️ praca fizyczna na torach kolejowych


      Wymagania

      Bez doświadczenia zawodowego, bez specjalnych umiejętności.

      ️Wiek: do 55 lat

      Oferujemy

      od 18 zł netto na godzinę (w zależności od kwalifikacji i chęci do pracy).

      ️oficjalne zatrudnienie, umowa o pracę;
      czas pracy 10-12 godzin dziennie
      ️ stabilne wynagrodzenie

      Odzież po stronie pracodawcy

  • Asystentka / Asystent biura

    Temida HR Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Opis stanowiska:

      • Wsparcie organizacyjne Zarządu oraz Działów Firmy w codziennych obowiązkach w zakresie administracyjnym
      • Koordynowanie procesu obiegu dokumentów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
      • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
      • Porządkowanie danych, dokumentów i materiałów oraz wprowadzanie ich do systemu


      Wymagania


      • Mile widziane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Znajomość języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację
      • Bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, dokładność, samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
      • Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
      • Umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów

      Oferujemy


      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracy

Pracodawcy w Gdyni