TEMIDA HR jest firmą specjalizującą się w rekrutacji pracowników z Polski oraz z zagranicy. W ciągu swojej działalności zyskała doświadczenie w pozyskiwaniu wykwalifikowanych specjalistów z sektora przemysłu stoczniowego, budownictwa oraz różnorodnych zakładów produkcyjnych i przemysłowych.

Właściciele TEMIDA HR zbudowali solidną reputację na rynku, opierając swoje działania na skuteczności i uczciwości. Z tego względu klienci mogą liczyć na profesjonalne podejście do każdego zlecenia.

Firma oferuje również usługi konsultacyjne, które obejmują doradztwo prawne dotyczące legalizacji zatrudnienia obcokrajowców w Polsce. Dzięki tak szerokiemu zakresowi działań, TEMIDA HR może kompleksowo wspierać swoich klientów w procesie rekrutacji oraz kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem.

Oferty pracy Temida HR Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa Temida HR Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Temida HR Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Gdynia
  2. Wrocław
  3. Warszawa
  4. Gdańsk
  5. Bielsko-Biała
  6. Pruszków
  7. Sopot
  8. Inowroclaw
  9. Rumia
  10. Katowice

Praca Temida HR Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Administracji Sprzedaży Zagranicznej

    Temida HR Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów handlowych z kluczowymi klientami zagranicznymi,
      • prowadzenie korespondencji telefonicznej oraz mailowej z klientami zagranicznymi,
      • przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą zagraniczną,
      • zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,
      • bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi na danym obszarze,
      • czynny udział w realizacji polityki sprzedażowej firmy,
      • współpraca z firmami logistycznymi, agencjami celnymi oraz Urzędami Celnymi,
      • zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowo-sprzedażowej oraz prawidłowego funkcjonowania systemu logistycznego,
      • aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • znajomość języka angielskiego,
      • znajomość języka rosyjskiego;
      • znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym,
      • umiejętność budowania stałych relacji biznesowych i interpersonalnych,
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
      • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
      • dokładność, sumienność i systematyczność.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego wraz z firmą,
      • udział w ciekawych, międzynarodowych projektach.