Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Temida HR sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
TEMIDA HR jest firmą specjalizującą się w rekrutacji pracowników z Polski oraz z zagranicy. W ciągu swojej działalności zyskała doświadczenie w pozyskiwaniu wykwalifikowanych specjalistów z sektora przemysłu stoczniowego, budownictwa oraz różnorodnych zakładów produkcyjnych i przemysłowych.
Właściciele TEMIDA HR zbudowali solidną reputację na rynku, opierając swoje działania na skuteczności i uczciwości. Z tego względu klienci mogą liczyć na profesjonalne podejście do każdego zlecenia.
Firma oferuje również usługi konsultacyjne, które obejmują doradztwo prawne dotyczące legalizacji zatrudnienia obcokrajowców w Polsce. Dzięki tak szerokiemu zakresowi działań, TEMIDA HR może kompleksowo wspierać swoich klientów w procesie rekrutacji oraz kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem.
Oferty pracy Temida HR Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Temida HR Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Temida HR Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Gdynia
- Wrocław
- Warszawa
- Gdańsk
- Bielsko-Biała
- Pruszków
- Sopot
- Inowroclaw
- Rumia
- Katowice
Praca Temida HR Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży Zagranicznej
Temida HR Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów handlowych z kluczowymi klientami zagranicznymi,
-
prowadzenie korespondencji telefonicznej oraz mailowej z klientami zagranicznymi,
-
przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą zagraniczną,
-
zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,
-
bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi na danym obszarze,
-
czynny udział w realizacji polityki sprzedażowej firmy,
-
współpraca z firmami logistycznymi, agencjami celnymi oraz Urzędami Celnymi,
-
zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowo-sprzedażowej oraz prawidłowego funkcjonowania systemu logistycznego,
-
aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
Nasze wymagania
-
znajomość języka angielskiego,
-
znajomość języka rosyjskiego;
-
znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym,
-
umiejętność budowania stałych relacji biznesowych i interpersonalnych,
-
umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
-
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
-
dokładność, sumienność i systematyczność.
Oferujemy
To oferujemy
-
umowę o pracę,
-
możliwość rozwoju zawodowego wraz z firmą,
-
udział w ciekawych, międzynarodowych projektach.
-