Czy to Twoja firma?

HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA opinie i informacje

Mielno
Hotel Medical SPA Unitral to pierwszy czterogwiazdkowy hotel zlokalizowany w sercu Gminy Mielno, znany z wyjątkowej oferty SPA i rekreacyjnej. Jesteśmy wyróżniającym się obiektem hotelowym na polskim wybrzeżu, szczycącym się jedynym w Polsce basenem solankowym z naturalną solą z Morza Martwego. Nasz hotel oferuje szeroki wachlarz usług, od zabiegów spa, przez turnusy rehabilitacyjne, po różnorodne zajęcia sportowe. Posiadamy pokoje w dwóch standardach – komfortowe trzygwiazdkowe oraz ekskluzywne czterogwiazdkowe apartamenty.

Jako duża lub średnia organizacja, z dumą przyjmujemy fakt, że nasze działania zostały docenione przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, który wsparł nasze przedsięwzięcie w ramach działania 3.4. Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Ugruntowana pozycja na rynku hotelarskim jest rezultatem naszego unikalnego położenia w centrum Mielna, blisko szerokiej, piaszczystej plaży oraz bogatej oferty rekreacyjnej i wellness, dostosowanej do potrzeb zarówno dorosłych, jak i najmłodszych gości. Nasz hotel jest przyjazny dzieciom i zapewnia komfortowy pobyt dla rodzin.

Wspólnicy reprezentujący spółkę, Janusz Szymański i Mariusz Tomiak, wraz z Hotel Medical SPA Unitral spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, zapewniają stabilność finansową i ciągły rozwój. Z zaangażowaniem podchodzimy do stale rosnących wymagań rynku, co pozwala nam na utrzymanie przewagi konkurencyjnej i dostarczanie usług na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do Hotel Medical SPA Unitral, gdzie wyjątkowe doświadczenie łączy się z relaksem i regeneracją nad polskim morzem.

Opinie pracowników o firmie HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL sp. z o.o. SPÓŁKA KOMAND... (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL sp. z o.o. SPÓŁKA KOMAND... (5)

4.5

Na podstawie 1554 oceny z Google.

Sandra

Sandra

Byliśmy na basenie wraz z obiadokolacją. Na dzień dobry ochroniarz wpuścił samochód przed nami, a nas poinformował że brak miejsc, auto za nami zostało wpuszczone na parking.. na recepcji dopytywaliśmy do której najpóźniej możemy wejsc do restauracji, dostaliśmy odpowiedź że o 19:30 już będziemy musieli wyjść bo zaczyna się spotkanie, okej. Weszliśmy o 18:35 i pani przy wejściu powiedziała, że zaraz będą zbierać się goście i możemy włożyć sobie jedzenie na talerze i iść do lobby zjeść.. W bufecie zostały same resztki, większość tacek była pusta. Obsługa na sali była bardzo pomocna, ale to nie zmienia faktu że niesmak pozostanie. Poprzednim razem był znacznie większy wybór dań i deserów. Sam basen i sauny super, choć brakuje tam dyspenserow na wodę pitną.

Dodano: miesiąc temu

Irmina Rumińska

Irmina Rumińska

Powiem szczerze, że jestem rozczarowana pobytem Wielkanocnym w Unitral w Mielnie. Ale zacznę od pozytywów, których było kilka: 1. Pyszne, różnorodne jedzenie - szef kuchni wraz z zespołem dostałby u mnie pięć gwiazdek. 2. Przemiła obsługa w restauracji. 3. Fajny, przestronny pokój z wygodnym łóżkiem. Negatywy: 1. Problem z parkowaniem. Nie wiem czy można to nazywać parkingiem, ciasno, błoto po wyjściu z samochodu, nie wyrównana nawierzchnia, a po wyjeździe z parlinu nasze miejsce zostało zajęte przez inny samochód i nie było gdzie zaparkować. 2. Niezbyt miła Pani w recepcji, która nas przyjmowała. Byliśmy niedawno w hotelu Baltivia w Mielnie i na prawdę czuć różnicę w obsłudze przez pracowników recepcji. 3. Posiłki na 10.30 i 18.00 (II tura) co jak dla nas jest bardzo późno! Byliśmy z dwiema starszymi osobami, które rano biorą leki i muszą zjeść szybko posiłek. Nie wiedzieliśmy, że w hotelu jest aż tyle ludzi, że posiłki muszą być na zmiany. Gdyby Pani w recepcji zapytała nas, czy te godziny nam odpowiadają to na pewno byśmy wybrali I turę. A tak, nikt nas o to nie zapytał, w ofercie pobytu nie było takiej informacji, przy próbie zmiany usłyszeliśmy, że nie ma takiej możliwości. 4. Przepełnienie ludzi na posiłkach. Czułam się jak w stołówce zakładowej lata temu. Ciasno, hałas i masa ludzi stojących w kolejce po jedzenie. Słabe to było... 5. Wieczory przy muzyce. A raczej brak możliwości udziału w nich przez brak miejsc przy stolikach! Jeśli gościcie tyle ludzi to zapewnijcie im równe warunki korzystania z atrakcji. Gdy usiedliśmy przy czarnym okrągłym stoliku z tabliczką rezerwacja, bo wszystkie inne były zajęte, podszedł do nas kelner i powiedział, że tu nie obsługuje bo ten stolik jest wyłączony i "szykowany" na jutro. Nie podał nam karty, nie mogliśmy nic wypić, posiedzieliśmy chwilę, popatrzyliśmy na innych ludzi pijących drinki i poszliśmy do pokoju. Poczułam się jak gość gorszego sortu, który tylko mógł potrzeć jak inni są obsługiwani a my nie. Oczywiście rano ten stolik stał pusty tak jak wieczorem, nic na nim nie było "szykowane" więc mój poziom wkurzenia w niedzielę wielkanocną sięgnął zenitu. 6. Przepełniony basen z solą z morza martwego. Nam "udało się dostać" ale ludzie za nami już nie weszli z powodu przepełnienia basenu. Ogólnie pobyt oceniam na nie udany. Żałuję, że nie skorzystaliśmy z usług hotelu Baltivia w Mielnie. Do Unitralu już na pewno nie wrócimy i nie będziemy go polecać naszym znajomym.

Dodano: tydzień temu

Robert Michałowski

Robert Michałowski

Hotel z bardzo dużą ilością atrakcji.Basen zwykły , oraz solankowy,sauny i tężnie.Żona bardzo zadowolona z masaży relaksacyjnych.Pokoje bardzo eleganckie i przytulne .Na powitanie kawa i woda butelkowana.Łazienka pięknie oświetlona z ogromnym prysznicem.Obsługa miła i pomocna.Śniadania bardzo smaczne i różnorodne - każdy wybierze coś dla siebie. Z hotelu 5 minut drogi nad morze.Po całym dniu spacerowania brzegiem morza w hotelowym pokoju czekają bardzo duże i wygodne łóżka.Jest to miejsce na doskonały relaks i wypoczynek.

Dodano: miesiąc temu

Marcin Paluszek

Marcin Paluszek

Dałbym 5 gwiazdek ale obniżam ocenę z powodu recepcji. Nie lubię szukać dziury w całym tym bardziej, że hotel (w części 5 gwiazdkowej) jest naprawdę świetny ale robiąc rezerwację na przełomie 10/11 2023 r. na styczeń, zastrzegłem sobie, że pokój chciałbym na samej górze. Wpłaciłem dość wysoką bezzwrotną zaliczkę i to być może był mój błąd. Okazało się, że na samej górze robiony jest przegląd wentylacji z tym, że nie każda z pań na recepcji o tym wątpliwym fakcie wiedziała a wieczorem widać było, że kilka pokoi jest jednak zajętych na samej górze. Poza tym drobnym elementem, oceniam hotel bardzo wysoko - obsługę w barze, stołówce, basenie i panie pokojowe, które są bardzo sympatyczne i uśmiechnięte. Jedzenie jest bardzo dobre, duży wybór i z całą pewnością wrócę do tego hotelu ale każdego szczegółu będę domagał się mailowo.

Dodano: miesiąc temu

Krzysztof Rzepa

Krzysztof Rzepa

Przez całą moją historię związaną z Hotelami Nadmorskimi, a jestem stałym klientem, czuję po ostatnim pobycie w hotelu Unitral wielki niesmak. Zdaję sobie sprawę, że jest to moja wina ponieważ pozostawiłem w pokoju bransoletkę skórzaną marki ASTORIN i po prostu pakując się o niej najzwyczajniej zapomniałem. Choć kontaktowałem się z hotelem tego samego dnia i w dniu następnym niestety nie odnaleziono mojej bransoletki. Wiem że dla Państwa nie ma ona żadnej wartości, ale dla mnie bardzo wielką wartość sentymentalną. Moim zdaniem nie przystoi hotelowi w standardzie 5 gwiazdek aby Panie sprzątające po odnalezieniu pozostawionych rzeczy gości nie oddać do recepcji lub poinformować o tym fakcie recepcji. Nawet wskazałem w jakim miejscu była pozostawiona moja bransoletka. Nie ukrywam, że będąc latem na pobycie 4 dniowym otrzymałem pokój nie posprzątany - to też moim zdaniem nie jest standard 5 gwiazdkowy i jakoś recepcja również nie potrafiła zrekompensować tej sytuacji. Chyba czas na zmiany hotelu choć powiem szczerze kiedyś jeździło się tam miło i atmosfera była bardzo przyjemna a teraz jest ale wielka lllliiiiiiiipppppaaaa. Chyba przestanę polecać Hotele Nadmorskie !!!

Dodano: 3 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 16.04.2024

Opinie o pracodawcach w Mielnie