Czy to Twoja firma?

Rhenus Logistics praca

Warszawa

Grupa Rhenus  jest dostawcą kompleksowych usług logistycznych  o globalnym zasięgu i obrocie rocznym na poziomie 4,8 miliarda euro.


Grupa Rhenus posiada ponad 610 lokalizacji na całym świecie i zatrudnia ponad 29 000 pracowników  zarządzając złożonymi łańcuchami dostaw oraz zapewniając bogactwo usług logistycznych.


Od ponad 100 lat wspólnie z naszymi klientami budujemy ich przewagę konkurencyjną oferując im szeroką wiedzę logistyczną oraz innowacyjne usługi.


Zarządzamy złożonymi łańcuchami dostaw oraz zapewniamy bogactwo innowacyjnych usług wartości dodanej.


Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie łańcucha dostaw i wspieramy ich ciągły rozwój.

Rhenus Logistics najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
logistyka / spedycja / transport it (informatyka) administracja biurowa / praca biurowa bhp / ochrona środowiska praca fizyczna

Oferty pracy Rhenus Logistics

Praca alert - powiadomienia

Praca Rhenus Logistics

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Робота для швачки

    SGP GROUP Wizytówka
    • Dzierżoniów
    • umowa zlecenie
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana
  • Ślusarz

    workconcept service GmbH
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Pracownik pakowni pomidorów (dwie zmiany)

    Duijndam Works Sp. z o.o.
    • Holandia
    • umowa agencyjna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    Aplikuj bez CV
    Wygasa

Mapa Rhenus Logistics

Adres rejestrowy

Rhenus Logistics poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Rhenus Logistics - oferty archiwalne

  • Młodszy Specjalista/-ka ds. administracyjno-księgowych

    Rhenus Logistics
    • Czechy
    • umowa o pracę
    • Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.oto spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus - jednego z największych na świecie operatorów logistycznych.
      Zajmujemy się logistyką kontraktową. W naszych centrach logistycznych kompletujemy, pakujemy i wysyłamy towar do klientów z całej Europy. W Polsce istniejemy od 1995 r., zatrudniamy ponad 1000 osób oraz możemy się pochwalić zaawansowanymi projektami realizowanymi na powierzchni 300 tysięcy metrów kwadratowych.

      Aktualnie, do naszej centrali w Radonicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

      Młodszy Specjalista/-ka ds. administracyjno-księgowych



      To oferujemy:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat
      • Pracę w biurze w Radonicach k. Błonia
      • Benefity: współfinansowanie prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do Karty Multisport, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny
      • Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku, która stale się rozwija - możliwość dalszego rozwoju zawodowego
      • Dbamy o dobrą atmosferę w pracy i codziennie staramy się, aby nasze wartości tj.: Zespół, Otwartość, Troska, Stabilność, Odpowiedzialność i Inicjatywa były widoczne w naszych działaniach
      • Otrzymasz dostęp do narzędzi rozwojowych – Akademii Rhenus Logisitics i platformy e-learningowej. Chętnie dzielimy się wiedzą!


      Nasze wymagania:

      • Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy biurowej
      • Odpowiedzialność, dokładność i sumienność
      • Bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość
      • Komunikatywność
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
      • Wykształcenie średnie (student studiów zaocznych) lub wyższe


      Twoje obowiązki:

      • Ewidencja oraz weryfikacja dokumentów kosztowych w systemie do elektronicznego obiegu dokumentów
      • Rozliczanie faktur za zrealizowane zakupy administracyjne
      • Wystawianie faktur sprzedażowych
      • Prowadzenie ewidencji not korygujących, wystawianie not korygujących
      • Przygotowywanie sprawozdań GUS zgodnie z wytycznymi
      • Archiwizacja dokumentacji papierowej / wydruki faktur

      Aplikuj

  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Rhenus Logistics
    • Czechy
    • umowa o pracę
    • Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.oto spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus - jednego z największych na świecie operatorów logistycznych.
      Zajmujemy się logistyką kontraktową. W naszych centrach logistycznych kompletujemy, pakujemy i wysyłamy towar do klientów z całej Europy. W Polsce istniejemy od 1995 r., zatrudniamy ponad 1000 osób oraz możemy się pochwalić zaawansowanymi projektami realizowanymi na powierzchni 300 tysięcy metrów kwadratowych.

      Aktualnie, do naszej centrali w Radonicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

      Asystentka / Asystent Zarządu



      To oferujemy:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (na okres ok. 1,5 roku)
      • Pracę w biurze w Radonicach k. Błonia, w godzinach 9-17
      • Benefity: współfinansowanie prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do Karty Multisport, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny,
      • Zatrudnienie w stabilnej firmie, możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia (współpraca bezpośrednio z Zarządem)
      • Dbamy o dobrą atmosferę w pracy i codziennie staramy się, aby nasze wartości tj.: Zespół, Otwartość, Troska, Stabilność, Odpowiedzialność i Inicjatywa były widoczne w naszych działaniach.
      • Otrzymasz dostęp do narzędzi rozwojowych – Akademii Rhenus Logisitics i platformy e-learningowej. Chętnie dzielimy się wiedzą!


      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku (Asystent/ka Biura, Office Manager
        i pokrewne).
      • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego (w mowie i w piśmie).
      • Dobra znajomość pakietu MS Office.
      • Zależy nam, aby osoba na tym stanowisku miała wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętnie współpracowała zarówno ze współpracownikami, jak i partnerami zewnętrznymi.
      • Równie ważne będą dla nas Twoje zdolności organizacyjne: umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywność, ale też świadomość kosztów i zarządzanie powierzonym budżetem.
      • Ze względu na charakter stanowiska ważna jest dla nas odpowiednia kultura osobista, znajomość zasad savoir-vivre, takt i profesjonalizm w działaniu.


      Zakres obowiązków

      • Ścisła współpraca z Zarządem (3 osoby) – wsparcie w codziennych działaniach i procesach w ramach prowadzonych spółek.
      • Zarządzanie kalendarzami, planowanie i organizowanie spotkań.
      • Organizacja podróży służbowych: rezerwacja biletów i hoteli, rozliczanie kosztów.
      • Obsługa korespondencji (poczty tradycyjnej i e-mail, telefonów).
      • Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu (pism, zestawień, notatek, prezentacji).
      • Komunikacja z innymi jednostkami organizacyjnymi w Grupie.
      • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie (administracja, księgowość, dział prawny).
      • Opisywanie faktur, dokumentów kosztowych.
      • Archiwizacja dokumentów.
      • Organizacja firmowych spotkań świątecznych.

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie