!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

MIASTO BIELSKO BIAŁA

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej ul. Lipnicka 26 ogłasza nabór na stanowisko:

 

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 9372686990

REGON: 072181741

KRS: -

pl. Ratuszowy 1 43-300 Bielsko-Biała województwo śląskie powiat bielsko-biała gmina bielsko-biała

Pozostałe informacje

Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Referent/Inspektor ds. administracyjnych w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • inspektor
    • specjalista (mid/regular)
    • Referenta/Inspektora ds. administracyjnych w Administracji Domów Mieszkalnych

      Miejsce pracy: Bielsko-Biała

      Numer referencyjny: Numer naboru DP/237/D/22

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ),
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ).
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

      Termin i miejsce składania dokumentów :

      Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy
      ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub pocztą z dopiskiem na kopercie „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” z podanym numerem naboru do dnia 21.02.2022 r. (decyduje data wpływu lub stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.

      Postępowanie rekrutacyjne:

      Wybrani kandydaci po dokonaniu analizy aplikacji zostaną zaproszeni do dalszego postępowania konkursowego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

      Zastrzegam sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

      Informacje o wyniku naboru:

      Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM, niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.

      Zakres obowiązków

      • obsługa interesantów i prowadzenie korespondencji,
      • koordynowanie usług w zakresie wywozu odpadów gabarytowych, dezynfekcji, dezynsekcji, utrzymywania porządku,
      • przeprowadzanie i uczestniczenie w wizjach lokali w sprawach dotyczących najmu, nieprawidłowej eksploatacji, użytkowania piwnic, pomieszczeń gospodarczych i części wspólnych, itp.
      • podejmowanie interwencji w przypadku zagrożeń i zniszczeń, powiadamianie organów porządkowych,
      • zgłaszanie bezprawnego zajęcia lokali,
      • wystawianie i rejestracja faktur oraz wykonywanie innych zadań administracyjnych.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie co najmniej średnie,
      • posiada co najmniej dwuletni staż pracy.

      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom

      • umiejętność pracy w zespole,
      • samodzielność,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

      Praca w budynku Administracji Domów Mieszkalnych ZGM w Bielsku – Białej na ul. Krasińskiego 5. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w wieloosobowych pomieszczeniach oraz pracą w terenie (na terenie miasta Bielsko-Biała). Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w grudniu 2021 r., w rozumieniu przepisów
      o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

  • Inspektor ds. zamówień publicznych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • inspektor
    • specjalista (mid/regular)
    • Inspektora ds. zamówień publicznych

      Miejsce pracy: Bielsko-Biała
      Numer referencyjny: Numer naboru DP/238/D/22

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ),
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ).
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

      Termin i miejsce składania dokumentów :

      Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy
      ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub pocztą z dopiskiem na kopercie „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” z podanym numerem naboru do dnia 21.02.2022 r. (decyduje data wpływu lub stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.

      Postępowanie rekrutacyjne:

      Wybrani kandydaci po dokonaniu analizy aplikacji zostaną zaproszeni do dalszego postępowania konkursowego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

      Zastrzegam sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

      Informacje o wyniku naboru:

      Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM, niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.

      Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
      • bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
      • przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe,
      • posiada co najmniej dwuletni staż pracy.

      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom

      • znajomość problematyki zamówień publicznych, w tym specyfiki udzielania zamówień publicznych przez jednostki finansów publicznych,
      • znajomość ustawy z 11 września 2019 r. – prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
      • znajomość wprowadzonych zmian w sferze zamówień publicznych (elektronizacja zamówień).
      • znajomość ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
      • znajomość ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
      • znajomość prawa cywilnego i handlowego w zakresie umożliwiającym przygotowywanie umów,
      • znajomość pakietu Ms Office (w szczególności aplikacji Excel).

      Oferujemy

      Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

      Praca w budynku Administracji Domów Mieszkalnych ZGM w Bielsku – Białej na ul. Krasińskiego 5. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w wieloosobowych pomieszczeniach oraz pracą w terenie (na terenie miasta Bielsko-Biała). Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w grudniu 2021 r., w rozumieniu przepisów
      o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

  • Referent / Inspektor ds. technicznych w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • inspektor
    • specjalista (mid/regular)
    • Referenta / Inspektora ds. technicznych w Administracji Domów Mieszkalnych

      Miejsce pracy: Bielsko-Biała
      Numer referencyjny: Numer naboru DP/234/D/22

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ),
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ).
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

      Termin i miejsce składania dokumentów :

      Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy
      ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub pocztą z dopiskiem na kopercie „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” z podanym numerem naboru do dnia 10.02.2022 r. (decyduje data wpływu lub stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.

      Postępowanie rekrutacyjne:

      Wybrani kandydaci po dokonaniu analizy aplikacji zostaną zaproszeni do dalszego postępowania konkursowego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

      Zastrzegam sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

      Informacje o wyniku naboru:

      Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM, niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.

      Zakres obowiązków

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,

      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom

      • posiadanie uprawnień budowlanych oraz prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

      Praca w budynku Administracji Domów Mieszkalnych ZGM w Bielsku – Białej na ul. Krasińskiego 5. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w wieloosobowych pomieszczeniach oraz pracą w terenie (na terenie miasta Bielsko-Biała). Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w grudniu 2021 r., w rozumieniu przepisów
      o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.