Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ContentHouse sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie ContentHouse sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Jak wygląda praca w firmie ContentHouse sp. z o.o. w Kraków? Na razie nie ma żadnych opinii pracowników. Jeżeli możesz opowiedzieć o swoich doświadczeniach - dodaj komentarz i pomóż innym ocenić warunki pracy.
Opinie o firmie ContentHouse sp. z o.o. (2)
3.6
Na podstawie 12 ocen z Google.
![]()
katarzyna sowicka
Content House to agencja contentmarketingowa, z którą warto pracować – szczególnie jeśli zależy Ci nie tylko na kreatywnych treściach, ale też na realnym efekcie biznesowym. Miałam okazję kilkukrotnie współpracować z zespołem Content House i za każdym razem doceniałam ich podejście: uważną komunikację, partnerską współpracę i konsekwentne trzymanie się wspólnych celów. To jedna z niewielu agencji, które potrafią łączyć wysoką jakość contentu z elastycznością i analitycznym podejściem do rezultatów. Nie działają „na wyczucie” – weryfikują, mierzą, optymalizują. Dla mnie to partnerki i partnerzy, którzy rozumieją, że content marketing to nie tylko ładne słowa, ale przede wszystkim strategia, która ma przynieść konkretne wyniki.
Dodano: 6 miesięcy temu
![]()
miłosława dobrowolska
Profesjonalna współpraca – Content House zadbał o jakość treści i realne wyniki biznesowe w naszym wspólnym projekcie. Dziękuję!
Dodano: 6 miesięcy temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2025
ContentHouse sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników
Klienci ContentHouse doceniają ich profesjonalizm oraz zaangażowanie w każdy projekt, co sprawia, że współpraca z tą firmą to prawdziwa przyjemność. Z relacji wynika, że agencja skutecznie dba o komunikację, co pozytywnie wpływa na organizację pracy i pozwala klientom skupić się na swoich umiejętnościach. Współpracownicy podkreślają kreatywność oraz konstruktywny feedback ze strony zespołu, co pozwala im na rozwój i osiąganie lepszych wyników. To wszystko może być sygnałem dla potencjalnych kandydatów, że praca w ContentHouse to nie tylko szansa na rozwój zawodowy, ale także na uczestnictwo w inspirujących projektach. Mimo wielu pozytywów, zawsze istnieje przestrzeń na dalsze doskonalenie procesów, co może być zachętą do wprowadzenia nowych, innowacyjnych rozwiązań w przyszłości.
Opinie ContentHouse sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy
Na podstawie dostępnych opinii w internecie, firma ContentHouse sp. z o.o. jest postrzegana zarówno w pozytywnym, jak i w negatywnym świetle. Wiele z wypowiedzi koncentruje się na kwestiach związanych z wynagrodzeniem, które budzą niepokój, podczas gdy jednocześnie podkreślane są pozytywne aspekty relacji międzyludzkich w miejscu pracy.
Pozytywne aspekty- Pracownicy doceniają kompetencje i życzliwość swoich współpracowników, co przyczynia się do pozytywnej atmosfery w pracy.
- Wiele osób zauważa, że etatowi pracownicy regularnie otrzymują swoje wynagrodzenia i nie mają problemów związanych z finansami firmy.
Podsumowując, opinie na temat ContentHouse sp. z o.o. pokazują, że firma ma potencjał dzięki swojej kadrze, a niektórzy pracownicy są zadowoleni z warunków zatrudnienia. Niemniej jednak, niezbędne jest poprawienie procesów związanych z wypłatami, a także poprawa komunikacji z pracownikami. Usprawnienie tych aspektów mogłoby znacząco poprawić wizerunek firmy oraz relacje z jej współpracownikami.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: ContentHouse sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę edytować profil").
Data aktualizacji: 13.01.2025
Dane firmowe i kontaktowe ContentHouse sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- CONTENT HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Orląt Lwowskich 8 31-518 Kraków
- NIP
- 6772393511
- REGON
- 362724039
- KRS
- 0000580143
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 13.10.2015
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Informacja i komunikacja
- 59.11.Z Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
- 59.13.Z Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
- 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
- 63.91.Z Działalność agencji informacyjnych
- 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
- 73.12.A Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji
- 73.12.B Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych
- 73.12.C Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)
- 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej
Dane finansowe
Wygenerowane automatycznie na podstawie danych ze sprawozdań finansowych z KRS