Opinie pracowników o firmie ContentHouse sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Administrator
Administrator

Jak wygląda praca w firmie ContentHouse sp. z o.o. w Kraków? Na razie nie ma żadnych opinii pracowników. Jeżeli możesz opowiedzieć o swoich doświadczeniach - dodaj komentarz i pomóż innym ocenić warunki pracy.

Opinie o firmie ContentHouse sp. z o.o. (2)

3.6

Na podstawie 12 ocen z Google.

katarzyna sowicka

katarzyna sowicka

Content House to agencja contentmarketingowa, z którą warto pracować – szczególnie jeśli zależy Ci nie tylko na kreatywnych treściach, ale też na realnym efekcie biznesowym. Miałam okazję kilkukrotnie współpracować z zespołem Content House i za każdym razem doceniałam ich podejście: uważną komunikację, partnerską współpracę i konsekwentne trzymanie się wspólnych celów. To jedna z niewielu agencji, które potrafią łączyć wysoką jakość contentu z elastycznością i analitycznym podejściem do rezultatów. Nie działają „na wyczucie” – weryfikują, mierzą, optymalizują. Dla mnie to partnerki i partnerzy, którzy rozumieją, że content marketing to nie tylko ładne słowa, ale przede wszystkim strategia, która ma przynieść konkretne wyniki.

Dodano: 6 miesięcy temu

miłosława dobrowolska

miłosława dobrowolska

Profesjonalna współpraca – Content House zadbał o jakość treści i realne wyniki biznesowe w naszym wspólnym projekcie. Dziękuję!

Dodano: 6 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2025

ContentHouse sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

Klienci ContentHouse doceniają ich profesjonalizm oraz zaangażowanie w każdy projekt, co sprawia, że współpraca z tą firmą to prawdziwa przyjemność. Z relacji wynika, że agencja skutecznie dba o komunikację, co pozytywnie wpływa na organizację pracy i pozwala klientom skupić się na swoich umiejętnościach. Współpracownicy podkreślają kreatywność oraz konstruktywny feedback ze strony zespołu, co pozwala im na rozwój i osiąganie lepszych wyników. To wszystko może być sygnałem dla potencjalnych kandydatów, że praca w ContentHouse to nie tylko szansa na rozwój zawodowy, ale także na uczestnictwo w inspirujących projektach. Mimo wielu pozytywów, zawsze istnieje przestrzeń na dalsze doskonalenie procesów, co może być zachętą do wprowadzenia nowych, innowacyjnych rozwiązań w przyszłości.

Opinie ContentHouse sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych opinii w internecie, firma ContentHouse sp. z o.o. jest postrzegana zarówno w pozytywnym, jak i w negatywnym świetle. Wiele z wypowiedzi koncentruje się na kwestiach związanych z wynagrodzeniem, które budzą niepokój, podczas gdy jednocześnie podkreślane są pozytywne aspekty relacji międzyludzkich w miejscu pracy.

Pozytywne aspekty
  • Pracownicy doceniają kompetencje i życzliwość swoich współpracowników, co przyczynia się do pozytywnej atmosfery w pracy.
  • Wiele osób zauważa, że etatowi pracownicy regularnie otrzymują swoje wynagrodzenia i nie mają problemów związanych z finansami firmy.
ContentHouse - podsumowanie opinii

Podsumowując, opinie na temat ContentHouse sp. z o.o. pokazują, że firma ma potencjał dzięki swojej kadrze, a niektórzy pracownicy są zadowoleni z warunków zatrudnienia. Niemniej jednak, niezbędne jest poprawienie procesów związanych z wypłatami, a także poprawa komunikacji z pracownikami. Usprawnienie tych aspektów mogłoby znacząco poprawić wizerunek firmy oraz relacje z jej współpracownikami.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: ContentHouse sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę edytować profil").
Data aktualizacji: 13.01.2025

Dane firmowe i kontaktowe ContentHouse sp. z o.o.

Pełna nazwa
CONTENT HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Orląt Lwowskich 8 31-518 Kraków
NIP
6772393511
REGON
362724039
KRS
0000580143
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
13.10.2015
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 59.11.Z Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
  • 59.13.Z Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.91.Z Działalność agencji informacyjnych
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 73.12.A Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji
  • 73.12.B Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych
  • 73.12.C Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Dane finansowe

Wygenerowane automatycznie na podstawie danych ze sprawozdań finansowych z KRS

Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023