Twoje wsparcie w rekrutacji

Customer Service Team Lead

   

Zakres obowiązków:

Responsibilities:

·

  • Managing all operational activities of the team members
  • Ensuring that customer inquiries are attended on time
  • Supporting and guiding all team members in order to have the operational results achieved
  • Stepping in to attend to customers that are proving difficult to team members and resolving their complaints
  • Act as point of escalation, and further escalate when required
  • Monitoring employee productivity and generate appropriate progress reports,
  • Tracking and analyzing key operating metrics

Wymagania:

Requirements:

  • Minimum 2 years of relevant working experience,
  • People management experience with good coordination skills,
  • Proficiency in business English and German or only English,
  • Excellent communication skills, strong customer service orientation and proactive way of working,
  • Strong user knowledge of Microsoft Office,
  • Attention to detail and strong analytical and problem-solving ability.

Oferujemy:

Our Client offers:

  • Stable employment in an international company,
  • Possibility to use foreign languages every day,
  • Professional development in a dynamic business,
  • Attractive package of benefits (medical care, life insurance, MultiSport card, bonuses),
  • Clear career path
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Prosimy o wypełnienie formularza przygotowanego przez pracodawcę
Po kliknięciu w przycisk zostaniesz przekierowany na zewnętrzną stronę z formularzem pracodawcy do zbierania CV kandydatów.
APLIKUJ
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
CEE Experts by L.M. International Group
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Łódź
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
16-09-2020
Oferta wygasa w dniu:
30-09-2020
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe Sp. z o.o.
Skierniewice
Łódź

16-09-2020
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe Sp. z o.o.
Kutno
Łódź

16-09-2020
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Sieradz
Łódź

22-09-2020
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe Sp. z o.o.
Płock
Łódź

16-09-2020
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe Sp. z o.o.
Kalisz
Łódź

16-09-2020
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe Sp. z o.o.
Konin
Łódź

16-09-2020