Stanowisko ds. zamówień publicznych i umów

Wojewódzki Urząd Pracy
  • Kraków, małopolskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, ogłasza nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i umów w Zespole Zamówień Publicznych i Umów.

1.

Oferujemy



• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę, nagroda jubileuszowa
• elastyczny czas pracy (ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00 a 9:00, w okresie letnim 6:00 a 9:00)
• możliwość dofinansowania udziału w szkoleniach i kształceniu pracowników
• benefity (m. in. dofinansowanie do wydarzeń kulturalno-oświatowych oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych, ubezpieczeń grupowych, dofinansowanie do wypoczynku tzw. „wczasy pod gruszą”)
• atrakcyjną lokalizację pracy, miejsce pracy jest zlokalizowane w dobrze skomunikowanym punkcie miasta
• przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego oraz szkolenia wewnętrzne
• możliwość angażowania się w wiele ciekawych inicjatyw społecznych.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

• sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych, planu postępowań oraz zmian planu na podstawie cząstkowych planów zamówień zespołów
• przygotowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
• przygotowywanie postępowań i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 50 tys. zł
• wykonywanie zadań w ramach prac Komisji Przetargowych zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora WUP
• weryfikacja formalna wniosków dotyczących zamówień
• sporządzanie wzorów/projektów umów na podstawie wkładu merytorycznego przygotowanego przez komórki organizacyjne WUP
• wprowadzanie danych w tym do Biuletynu Informacji Publicznej WUP w zakresie zamówień publicznych, Bazy Konkurencyjności, Biuletynu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
• doradzanie i udzielanie informacji pracownikom WUP z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsultowanie dokumentów dotyczących postępowań
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników WUP z zakresu zamówień publicznych
• przygotowania informacji na temat zamówień realizowanych wspólnie z UMWM
• prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, których wartość przekracza 50 tys. zł netto.

3. Wymagania niezbędne:

• spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1260)
• wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia
• 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
• znajomość ustaw:
- Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- o finansach publicznych
• umiejętność interpretacji i analizy aktów prawnych
• umiejętność analitycznego myślenia
• umiejętność planowania i organizowania własnej pracy
• umiejętność komunikacji i pracy w zespole
• dokładność, rzetelność i samodzielność
• bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
• odporność na manipulację i wpływy
• asertywność i stanowczość
• odpowiedzialność za efekty powierzonych zadań.

4. Mile widziane:

• wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, ekonomia
• studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
• doświadczenie zawodowe w obsłudze formalnej postępowań po stronie zamawiającego
• umiejętność prowadzenia warsztatów/szkoleń
• wiedza dotycząca wytycznych obowiązujących w ramach Programów Operacyjnych wdrażanych przez WUP
• komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego.

Szczegółowe informacje na temat formy składania aplikacji oraz wymaganych dokumentów znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej
Dodana
Wygasa (za 2 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy