Twoje wsparcie w rekrutacji

Senior Manager (Financial Due Diligence)

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.


Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy krajowe i międzynarodowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i zarządzanie Działem Doradztwa Finansowego (Transaction Advisory)
  • Koordynowanie i prowadzenie procesów due diligence mających na celu identyfikowanie ryzyk finansowych związanych z inwestycją
  • Utrzymywanie relacji z klientami oraz nawiązywanie nowych kontaktów
  • Współpraca z inwestorami strategicznymi i PE
  • Współpraca z zespołami prowadzącymi podatkowe due diligence

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowew doradztwie finansowym – preferowane doświadczenie zdobywane w tzw. firmach Big4
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów due diligence
  • Ugruntowana wiedza w zakresie finansów
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i komunikatywność
  • Uprawnienia ACCA / biegłego rewidenta, które będą dodatkowym atutem

Firma oferuje:

  • Możliwość stworzenia Działu „Transaction Advisory” w ramach dynamicznie rozwijającej się firmy doradczej i zarządzania nim
  • Otwartą drogę do awansu partnerskiego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie itp. itd.)
  • Respektowanie i kładzenie dużego nacisku na tzw. work-life balance
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Prosimy o wypełnienie formularza przygotowanego przez pracodawcę
Po kliknięciu w przycisk zostaniesz przekierowany na zewnętrzną stronę z formularzem pracodawcy do zbierania CV kandydatów.
APLIKUJ
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
SMART-HR

Uwagi dotyczące aplikowania:

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.
Prosimy o załączanie CV.

Klauzula informacyjna:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

 

Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.

Zawód:
Manager
Miejsce pracy:
Warszawa
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
18-05-2020
Oferta wygasa w dniu:
01-06-2020
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)