Jesteśmy największą porównywarką ubezpieczeń w Polsce i nie przestajemy się rozwijać.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
HR Business Partner
Odpowiedzialnej za wdrażanie i utrzymanie wysokich standardów polityki personalnej w grupie.
Miejsce pracy:
Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:
Inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR adekwatnych dla specyfiki branży ubezpieczeniowo-finansowej,
Wsparcie biznesu i doradztwo z zakresu prawa pracy, rozwiązań i narzędzi HR, komunikacji, a także wsparcie managerów w procesie przeprowadzania zmian,
Odpowiedzialność za prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji oraz budowanie wizerunku pracodawcy,
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów zarządzania personelem, m.in.: diagnozy potencjału pracowników, oceny pracowniczej, planowania rozwoju i organizacji szkoleń oraz motywowania pracowników,
Analiza danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR m.in. badanie zaangażowania, absencja, rotacja, etc.,
Dobór narzędzi oraz implementacja projektów HR do obszarów biznesowych,
Wsparcie realizacji inicjatyw pracowniczych.
Wymagania:
Minimum 5 letnie doświadczenia na stanowisku HR Menadżera lub HR Business Partnera,
Doświadczenia w pracy w organizacji z branży finansowej, ubezpieczeń lub nowych technologii,
Wykształcenie wyższe (psychologia, socjologia, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne),
Mile widziane certyfikaty: assesorskie, coachingowe, trenera biznesu, diagnozy potencjału,
Doskonale rozwinięta komunikacja interpersonalna,
Umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy na wielu systemach i zadaniach jednocześnie,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego, umożliwiająca przygotowywanie raportów i prowadzenie prezentacji,
Prawo jazdy kat. B. i gotowość do podróży służbowych.
Firma oferuje:
Dowolną formę zatrudnienia zgodnie z preferencjami,
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ. Prosimy o załączanie CV.
Klauzula informacyjna:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzonej rekrutacji jest Ubezpieczenia Rankomat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie (01-141),ul. Wolska 88 – dalej „Administrator”.
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wymienionym w art. art. 221 § 1 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu: realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: 221 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych. Podanie danych w tym zakresie jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wizerunku będą przetwarzane jeżeli wyrazi Pani/Pan na to dobrowolną zgodę. Za wyrażenie zgody uznaje się przesłanie dokumentu rekrutacyjnego (w postaci CV) wraz ze zdjęciem (podstawa prawna: 221 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia).
Podanie danych i wyrażenie zgody na przetwarzanie wizerunku jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia).
Zgoda, o której w pkt. 3 może zostać cofnięta w każdej chwili bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy. W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte.
Przewidywane kategorie odbiorców danych:, pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych albo Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych).
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, który jest upoważniony do działania we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, umożliwiając z nim kontakt według następujących danych kontaktowych:
Zawód: specjalista ds. hrRodzaj: umowa na zastępstwo
TTEC Europe
KrakówPoland30-001Adres: ul. AL. GEN. TADEUSZA BORA-KOMOROWSKIEGO 25D/---
2019-11-15
TTEC, the global leader in business process outsourcing (BPO) with over 30-year history, is here to offer a career in HR Department in a project held ...
- Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń proc...
- Koordynowanie pracowników z Ukrainy. Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych z terenu Ukrainy. Koordynowanie procesu szkoleniow...
- Pomoc w koordynowaniu pracowników z Ukrainy, w tym przy zakwaterowaniu i wdrożeniu do pracy, pomoc w korzystaniu z usług medycznych, udział w proces...
- Koordynowanie prac pracowników i zarządzanie zespołem, zakwaterowanie i wdrażanie do pracy pracowników z Ukrainy, pomoc w korzystaniu z usług medycz...
Zawód: specjalista ds. hrRodzaj: umowa na okres próbny
SILESIAN WORK GROUP Jacek CISZEWSKI
od 2600 zł
UoP brutto/m-c
Kędzierzyn-KoźlePoland47-200
2019-12-13
od 2600 zł
UoP brutto/m-c
Rekrutowanie osób do pracy w firmach znajdujących się na terenie Niemiec, Szwajcarii, Austrii; działania związane z procesami rekrutacji - publikowani...
OD KANDYDATA OCZEKUJEMY UMIEJĘTNOŚCI REKRUTACJI I POSZUKIWANIA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, BIAŁORUSI , ANALIZY ZAPOTRZEBOWANIA PERSONELU, ZESTAWIEŃ WYKONAN...