Specjalista ds. planowania i rozliczeń finansowych
-
Radom, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Gospodarki Materiałowo-Technicznej usytuowane jest na VIII piętrze budynku A kompleksie budynków KWP z siedzibą w Radomiu, który jest częściwowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W kilkuosobowym pokoju, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
W budynku znajdują się windy (bez infomacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind). Wejście do kompleksu budynków KWP z siedzibą w Radomiu jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
-
Monitoruje wydatki ponoszone przez wydział, planuje i określa limity wydatków na dany rok w podziale na poszczególne rozdziały, paragrafy i pozycje klasyfikacji budżetowej,
-
Prowadzi rejestr zamówień ponoszonych w ramach zaangażowanych kwot na umowach oraz wszelkich innych zamówień realizowanych przez wydział zgodnie z wewnętrznymi przepisami,
-
Prowadzi rejestr wydatków ponoszonych w ramach umów z zakresu działania Wydziału GMT i monitoruje zaangażowanie na umowach,
-
Sporządza wszelkiego rodzaju analizy i sprawozdania finansowe, dotyczące wykonania budżetu w zakresie działania Wydziału GMT,
-
Określa comiesięczne zaangażowanie wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach,
-
Analizuje wydruki księgowe, uzgadnia wydatki poniesione przez Wydział GMT z ewidencją prowadzoną przez Wydział Finansów dla KWP i jednostek organizacyjnych Policji oraz komórek organizacyjnych znajdujących się w obszarze terytorialnego zasięgu działania Komendanta w poszczególnych pozycjach budżetowych i uzgadnia je,
-
Weryfikuje kompletność i rzetelność dokumentów finansowych otrzymywanych od poszczególnych branżystów,
-
Prowadzi dokumentację pracowniczą Wydziału, przygotowuje różnego rodzaju wnioski personalne dla pracowników, monitoruje proces ocen pracowniczych, badań lekarskich, szkoleń itp.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w planowaniu budżetu
-
Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
-
Samodzielność,
-
Umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej
-
Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
-
Kopie zakresów czynności w przypadku, gdy z przedłożonych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
-
Posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne
-
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
Oferujemy
-
Stołówka pracownicza
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy. Np. rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.00 i skończenie jej po 8h.
-
Do kwoty brutto wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek z tytułu wysługi lat (5% miesięcznego wynagrodzenia za ponad 5 lat pracy, wzrastający o 1% za każdy rok pracy do maksymalnego poziomu 20%)
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Radom
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Rajec Szlachecki
-
Praca Sołtyków
-
Praca Rajec Poduchowny
-
Praca Cerekiew
-
Praca Makowiec
-
Praca Mazowszany
-
Praca Kotarwice
-
Praca Maków
-
Praca Parznice
-
Praca Antoniówka
-
Praca Kowala-Stępocina
-
Praca Klwatka Królewska
-
Praca Młodocin Mniejszy
-
Praca Zakrzew
-
Praca Skaryszew
-
Praca Jastrzębia
-
Praca Piaseczno
-
Praca Jedlnia-Letnisko
-
Praca Wolanów
-
Praca Niemianowice