Inspektor ds. administracyjno - gospodarczych
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
wygasa za 16 dni
(do )
-
Łomża, podlaskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
-
obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych powyżej 4 godz.,
-
wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego i samochodów służbowych - prowadzenie samochodu służbowego (nieprzystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).
-
praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
-
bariery architektoniczne: praca w pomieszczeniach biurowych - brak przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
-
Obsługuje sekretariat Rejonu, prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących z Rejonu wraz z obsługą pocztową (nadawanie i odbiór korespondencji) oraz obsługuje urządzenia biurowe w celu właściwego funkcjonowania Rejonu;
-
Prowadzi sprawy związane z rozliczeniem pojazdów i maszyn w zakresie czasu pracy i zużycia paliwa, realizacją przeglądów, obsługi technicznej, napraw pojazdów i sprzętu Rejonu w celu kontroli prawidłowego wykorzystania sprzętu oraz dbałości o jego stan techniczny;
-
Współpracuje z pracownikami Wydziału Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych w zakresie usprawniającym realizację procesów związanych z obsługą pracowników Rejonu, jak również wspiera kierownika komórki organizacyjnej w procesach związanych z realizowaniem spraw organizacyjno – administracyjnych w Rejonie;
-
Prowadzi rejestr faktur i innych dokumentów księgowych w celu właściwego obiegu dokumentów oraz bieżącą kontrolę formalno – rachunkową dokumentów księgowych i kontrolę terminów płatności tych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Rejonu;
-
Obsługuje archiwum zakładowe Rejonu, przygotowuje dokumenty i zaświadczenia dla byłych pracowników Rejonu w celu realizacji ich wniosków;
-
Prowadzi ewidencję majątku rzeczowego Rejonu, przeprowadza inwentaryzację składników majątkowych oraz sporządza deklaracje podatkowe od nieruchomości w celu zapewnienia właściwej gospodarki materiałowej i środków trwałych Rejonu;
-
Sprawuje nadzór merytoryczny nad umowami na utrzymanie czystości na terenie Rejonu i Obwodów Drogowych, zapewnia zaopatrzenie w materiały i środki na potrzeby Rejonu w celu zapewnienia ciągłości pracy Rejonu;
-
Prowadzi ewidencję wydatków wg rozdziałów i paragrafów, uzgadnia wydatki z Wydziałem Finansowo – Księgowym, przygotowuje dokumenty księgowe do ich dalszego przetwarzania w Oddziale. Bierze udział w sporządzaniu rocznych planów finansowych wydatków administracyjnych według klasyfikacji budżetowej oraz kontroluje realizację planów w celu prawidłowego wykorzystania przyznanych środków.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansowym lub księgowości lub administracji
-
prawo jazdy kat. B
-
Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, Kodeks pracy,
-
Znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez Rejon,
-
Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
-
oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansowym lub księgowości lub administracji.
-
Znajomość aktów prawnych: Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa Prawo zamówień publicznych,
Oferujemy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
-
Trzynaste wynagrodzenie,
-
Skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
-
Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
-
Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczycj Planów Kapitałowych.
-
Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych.
Dodana
Wygasa
(za 15 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Łomża
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Piątnica Włościańska
-
Praca Piątnica Poduchowna
-
Praca Czarnocin
-
Praca Stara Łomża przy Szosie
-
Praca Konarzyce
-
Praca Stare Kupiski
-
Praca Drozdowo
-
Praca Podgórze
-
Praca Mątwica
-
Praca Nowogród
-
Praca Mały Płock
-
Praca Łuby-Kurki
-
Praca Śniadowo
-
Praca Rutki
-
Praca Jedwabne
-
Praca Wizna
-
Praca Zbójna
-
Praca Stawiski
-
Praca Zambrów
-
Praca Rutki-Kossaki