Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych

wygasa za 8 dni (do )
  • Lublin, lubelskie

Specjalista ds. kadr i płac

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: PRAWO, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE lub pokrewne
  • Uprawnienia: dyskrecja,dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,odporność na stres,Umiejętność planowania i dobra organizacja pracy,obsługa programów komputerowych,Umiejętność pracy pod presją czasu,Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,Doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach ( min. 3 lata),samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, ,posiadanie obywatelstwa polskiego,asertywność,nieposzlakowana opinia,komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie
  • Inne wymagania: zgodnie z ogłoszonym naborem:

    Niezbędne wymagania od kandydatów:
    1) obywatelstwo polskie;
    2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4) nieposzlakowana opinia;
    5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
    6) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne;
    7) doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach (min. 3 lata);
    8) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
    ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy
    o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy
    o ZFŚS;
    9) umiejętność planowania i organizacji pracy;
    10) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
    11) samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, zdolność analitycznego myślenia;
    12) odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
    13) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;
    14) umiejętność pracy w zespole;
    15) dyskrecja, asertywność;
    16) znajomość podstawowych programów komputerowych.
    3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
    1) ukończone studia podyplomowe, szkolenia z zakresu prawa pracy, zarządzania zasobami
    ludzkimi;
    2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów kadrowo-płacowych;
    3) umiejętność tworzenia i pracy z arkuszami kalkulacyjnymi;
    4) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 6 500 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Oferta dostępna na BIP


    Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta
    lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin,
    w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji
    z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. rekrutacji, kadr
    i spraw socjalnych - 1 etat Or.2110.23.2025.DK3 do dnia 22 grudnia 2025 r.
    do godz. 15.00;
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy