Starszy specjalista ds. kontroli programów pomocowych

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
wygasa za 11 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • gotowość do krajowych lub zagranicznych wyjazdów służbowych
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • użytkowanie sprzętu biurowego
  • praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym
  • budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru
  • budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami
  • przygotowuje i przeprowadza w ramach KPO: kontrole systemowe w jednostkach wspierających, kontrole wykonania, w szczególności realizacji stopnia osiągnięcia wskaźników inwestycji, kontrole na miejscu przedsięwzięć realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia, kontrole reform i kamieni milowych, w procesie legislacyjnym i poza legislacyjnym, z wykorzystaniem aplikacji e-Kontrole oraz w stosownych przypadkach - systemu ARACHNE;
  • współuczestniczy w opracowaniu analizy ryzyka, przygotowaniu programu kontroli, sporządzaniu analizy przedkontrolnej w ramach planowania kontroli programów pomocowych finansowanych przez UE, w tym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (dalej PROW 2014-2020), Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 (dalej PS WPR 2023-2027);
  • współuczestniczy w przeprowadzaniu kontroli w ramach programów pomocowych finansowanych przez UE, w tym PROW 2014-2020, PS WPR 2023-2027, w tym w sporządzaniu dokumentacji z przeprowadzonych kontroli, sporządzaniu projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, kart monitoringu zaleceń pokontrolnych;
  • przygotowuje we współpracy z komórkami organizacyjnymi MRiRW realizującymi zadania KPO harmonogram kontroli reform realizowanych przez Ministerstwo i jego aktualizację;
  • bierze udział w procesie opracowywania oraz aktualizacji polityki w zakresie zwalczania nadużyć finansowych, korupcji i konfliktu interesów w ramach KPO oraz współpraca z departamentami w zakresie identyfikacji ryzyka nadużyć finansowych w ramach KPO;
  • gromadzi i analizuje dane zawarte w sprawozdaniach z realizacji PROW 2014-2020, PS WPR 2023-2027 oraz KPO, w celu wykorzystywania ich do planowania i przeprowadzania kontroli przez Departament Kontroli i Audytu oraz uczestniczy w opracowaniu i aktualizacji procedury realizacji kontroli w ramach KPO;
  • współpracuje z komórkami organizacyjnymi MRiRW wykonującymi zadania Instytucji Zarządzającej PROW 2014-2020, Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, oraz komórkami organizacyjnymi MRiRW realizującymi zadania Krajowego Planu Odbudowy, w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość standardów kontroli
  • Znajomość przepisów prawa unijnego oraz krajowego w zakresie wdrażania programów unijnych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk rolniczych lub o kierunku ekonomia lub o kierunku administracja lub o kierunku prawo lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych lub funduszy europejskich
  • Rok doświadczenia w pracy w obszarze kontroli lub audytu
  • Znajomość zagadnień PS WPR 2023-2027
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych

Oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, program wsparcia pracowników obejmujący wsparcie psychologiczne, menedżerskie i prawno-finansowe, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna uzgodniona z pracodawcą, praca zdalna okazjonalna), możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, możliwość udziału w wyjazdach edukacyjnych, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań oraz siłownia dla pracowników, możliwość zakupu produktów w ramach „Lokalnego rolnika” oraz „Pszczelego dworku"

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 10 dni)

Polecani pracodawcy