Starszy inspektor ds. kierownik Kancelarii Ogólnej

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
wygasa za 17 dni (do )
  • Lesznowola, mazowieckie pow. grójecki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki. Budynek jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (obecność wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

  • planuje, organizuje pracę kancelarii ogólnej, oraz nadzoruje zadania wykonywane przez jej pracowników
  • nadzoruje i kontroluje obieg dokumentów, w zakresie działania kancelarii ogólnej
  • przyjmuje i wysyła dokumenty i przesyłki wchodzące i wychodzące do/z Placówki oraz ewidencjonuje je
  • nadzoruje wykonywanie spisów akt cudzoziemców przebywających w Ośrodku przekazywanych do archiwum zakładowego
  • prowadzi bieżące i okresowe kontrole sposobu wytwarzania dokumentów niejawnych przez wykonawców merytorycznych i technicznych oraz postępowania z dokumentami udostępnionymi wykonawcom przez Kancelarię dla załatwienia spraw
  • prowadzi nadzór nad ewidencją stempli służbowych
  • egzekwuje zwrot dokumentów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej
  • umiejętność kierowania zespołem, znajomość przepisów dotyczących obiegu i archiwizacji dokumentów jawnych i niejawnych, znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej, umiejętność obsługi komputera, znajomość zasad obsługi urządzeń kancelaryjnych
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • dyspozycyjność, systematyczność, dokładność, dyskrecja, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w kierowaniu ludźmi
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce, prawo jazdy kat B, kurs kierowników i pracowników kancelarii tajnych

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
Dodana
Wygasa (za 16 dni)

Polecani pracodawcy