Specjalista w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Administracyjnym

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
wygasa za 20 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

  • Obsługa klienta zewnętrznego
  • Zagrożenie korupcją.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:

  • Zapewnia sprawne funkcjonowanie Ministerstwa oraz utrzymanie i możliwość korzystania z nieruchomości, na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa.
  • Zapewnienia ciągłość, terminowość i prawidłowość rozliczeń kosztów eksploatacyjnych, dostaw i usług w ramach umów, a także należności publicznoprawnych związanych z obsługą nieruchomości.
  • Odpowiada za obsługę logistyczną spotkań organizowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa w zakresie obsługi bufetowej, właściwego ustawienia sali i wspierania organizatora w zakresie prac przygotowawczych do spotkania.
  • Zajmuje się najmem i użyczaniem nieruchomości na potrzeby Ministerstwa m.in. poprzez prowadzenie rozeznania rynku nieruchomości pod najem, sporządzanie analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości wykorzystywanych przez Ministerstwo, sporządzanie i uzgadnianie umów najmu i użyczania powierzchni.
  • Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa poprzez nadzorowanie wykonania przez podmiot zewnętrzny stałych usług porządkowych w budynkach, dokonywanie przeglądów czystości pomieszczeń czy zapewnianie utrzymania i pielęgnacji zieleni przed budynkiem Ministerstwa.
  • Administruje kosztami bieżącego zarządu i eksploatacji nieruchomości, w tym prowadzi rozliczenia finansowe kosztów eksploatacyjnych nieruchomości oraz aktualizuje wskaźniki udziału w kosztach utrzymania i eksploatacji nieruchomości.
  • Przygotowuje i przeprowadza postępowania w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym prowadzi rozeznanie rynku, sporządza opis przedmiotu zamówienia czy opracowuje projekt umowy.
  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową poprzez weryfikowanie merytoryczne dowodów księgowych i prowadzenie rozliczeń.
  • Opracowuje/uzgadnia/monitoruje plan finansowy i pozostałe plany np. plan postępowań i zakupów.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zarządzaniem nieruchomościami w jednostkachsektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub zgoda na poddanie procedurze sprawdzającej
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca i komunikacja
  • myślenie analityczne
  • rzetelność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
  • pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
  • Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,
  • staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,
  • system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,
  • stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • stołówka pracownicza,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
  • możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 19 dni)

Polecani pracodawcy