Specjalista w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Administracyjnym
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
wygasa za 20 dni
(do )
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Zakres obowiązków
-
Obsługa klienta zewnętrznego
-
Zagrożenie korupcją.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:
-
Zapewnia sprawne funkcjonowanie Ministerstwa oraz utrzymanie i możliwość korzystania z nieruchomości, na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa.
-
Zapewnienia ciągłość, terminowość i prawidłowość rozliczeń kosztów eksploatacyjnych, dostaw i usług w ramach umów, a także należności publicznoprawnych związanych z obsługą nieruchomości.
-
Odpowiada za obsługę logistyczną spotkań organizowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa w zakresie obsługi bufetowej, właściwego ustawienia sali i wspierania organizatora w zakresie prac przygotowawczych do spotkania.
-
Zajmuje się najmem i użyczaniem nieruchomości na potrzeby Ministerstwa m.in. poprzez prowadzenie rozeznania rynku nieruchomości pod najem, sporządzanie analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości wykorzystywanych przez Ministerstwo, sporządzanie i uzgadnianie umów najmu i użyczania powierzchni.
-
Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa poprzez nadzorowanie wykonania przez podmiot zewnętrzny stałych usług porządkowych w budynkach, dokonywanie przeglądów czystości pomieszczeń czy zapewnianie utrzymania i pielęgnacji zieleni przed budynkiem Ministerstwa.
-
Administruje kosztami bieżącego zarządu i eksploatacji nieruchomości, w tym prowadzi rozliczenia finansowe kosztów eksploatacyjnych nieruchomości oraz aktualizuje wskaźniki udziału w kosztach utrzymania i eksploatacji nieruchomości.
-
Przygotowuje i przeprowadza postępowania w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym prowadzi rozeznanie rynku, sporządza opis przedmiotu zamówienia czy opracowuje projekt umowy.
-
Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową poprzez weryfikowanie merytoryczne dowodów księgowych i prowadzenie rozliczeń.
-
Opracowuje/uzgadnia/monitoruje plan finansowy i pozostałe plany np. plan postępowań i zakupów.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zarządzaniem nieruchomościami w jednostkachsektora finansów publicznych
-
znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
-
znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
-
znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
-
dostęp do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub zgoda na poddanie procedurze sprawdzającej
-
organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
-
współpraca i komunikacja
-
myślenie analityczne
-
rzetelność
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
Oferujemy
-
elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
-
częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
-
dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
-
trzynaste wynagrodzenie,
-
podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
-
przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
-
atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
-
pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,
-
gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
-
Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,
-
staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,
-
system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,
-
stojaki na rowery na terenie urzędu,
-
stołówka pracownicza,
-
praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
-
możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Podobne oferty pracy
-
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii Warszawa Ursynów
Work&Profit sp. z o.o.- Warszawa
- umowa zlecenie
Dodana
Dodana
Wygasa
(za 19 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty