Radca w Zespole Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Przemocy ze względu na Płeć, Departament do spra

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
wygasa za 11 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca na stanowisku wiąże się z: nietypowymi godzinami pracy (dyżury), krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

  • Koordynuje projekty w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć, w tym odpowiada za zlecanie i finansowanie badań, ekspertyz i analiz dotyczących zjawiska przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć
  • Odpowiada za współpracę międzysektorową i międzynarodową w sprawach związanych z przeciwdziałaniem przemocy domowej i ze względu na płeć, odpowiada za relację i realizowanie projektów z przedstawicielami administracji rządowej i samorządowej, z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami, instytucjami zagranicznymi i innymi państwami
  • Odpowiada za opracowywanie i koordynację realizacji Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej, monitorowanie oraz przygotowanie sprawozdania z jego realizacji, a także za uwzględnienie w tym zadaniu perspektywy płci i obowiązku przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć
  • Obsługuje organy, komisje, rady i zespoły działające przy Departamencie lub w których pracach bierze udział przedstawiciel Departamentu
  • Wspiera działania komunikacyjne Departamentu i Zespołu, w tym w mediach społecznościowych - we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez Dyrektora

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy międzysektorowej lub międzynarodowej lub koordynowania projektów
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego i trzeciego sektora w Polsce i na świecie, praw człowieka i równego traktowania, rozwiązań systemowych w polskim i międzynarodowym otoczeniu prawnym dotyczących przeciwdziałania przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, kreatywność, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zakresie działań na rzecz praw człowieka, w szczególności przeciwdziałania przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Dobra/przyjazna atmosfera pracy

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
Dodana
Wygasa (za 10 dni)

Polecani pracodawcy