Referent ds. sekretariatu i organizacji

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu
wygasa za 30 dni (do )
  • Świnoujście, zachodniopomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca wykonywana od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 7.30 a 15.30 w siedzibie tut. jednostki. (dobowy wymiar pracy 4 godziny)

  • Możliwość wyjazdów służbowych.

  • Pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).

  • Praca przy komputerze (powyżej 4 godzin) - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.

  • Kontakt z klientem.

  • Zarządza kalendarzem spotkań, organizując spotkania z gośćmi Komendanta oraz partnerami i instytucjami zewnętrznymi, pilnuje umówionych terminów w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy Komendanta i jego zastępcy.
  • Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzoruje. Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzorujeOrganizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzorujeOrganizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy.
  • Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzoruje dokumenty w celu zapewnienia prawidłowej działalności sekretariatu.
  • Redaguje pisma, kontaktuje się telefonicznie ze współpracującymi instytucjami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i przepływu informacji oraz sprawnej obsługi kierownictwa.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną oraz program do elektronicznego zarzadzania dokumentacją.
  • Obsługuje spotkania i narady, w tym sporządza listę osób zaproszonych oraz potwierdza ich udział w celu właściwego przygotowania spotkania/narady. Współuczestniczy w organizowaniu uroczystości służbowych.
  • Obsługuje i dba o stan urządzeń i wyposażenia będących na stanie sekretariatu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Obsługa pakietu Office
  • Umiejętność przygotowania pism: redagowania, argumentowania
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (za 29 dni)

Polecani pracodawcy