Główny specjalista w wydziale planowania przestrzennego

wygasa za 3 dni (do )
  • Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Uprawnienia: obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego,empatia,Obsługa programów komputerowych
  • Inne wymagania: niezbędne:
    a) zweryfikowane na podstawie dokumentów:
    wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: planowanie przestrzenne, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura krajobrazu lub inne pokrewne,
    co najmniej 4 lata udokumentowanego stażu pracy,
    minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w administracji samorządowej,
    minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia w planowaniu przestrzennym,
    doświadczenie w sporządzaniu m.in. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, Planu Ogólnego Gminy, lex developer, bilansów zagospodarowania terenu, analiz przestrzennych, analiz urbanistycznych, warunków zabudowy - potwierdzone dokumentami,
    biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
    nieposzlakowana opinia,
    obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
    b) zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej:
    znajomość obowiązujących przepisów prawa i zagadnień z zakresu planowania przestrzennego, urbanistyki,
    znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska, partycypacji społecznej, obronności kraju, odnawialnych źródeł energii,
    znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
    sprawność i samodzielność w posługiwaniu się oprogramowaniem QGIS,
    zaawansowana znajomość oprogramowania CAD (programy AutoCAD, AutoCAD Map3D), GIS (programy ArcMap, ArcGis Pro, QGIS) oraz pakietu Office (Word, Excel).

    dodatkowe:
    umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
    znajomość języka angielskiego w mowie i na piśmie na poziomie B2,
    umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
    wysoka kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu,
    odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 7 500 do 8 500 PLN
  • Opis wynagrodzenia: (dla pełnego etatu) plus dodatek stażowy (jeśli będzie przysługiwał); dokładna wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 2 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy