Inspektor/specjalista ds. obsługi umów i realizacji projektów w obszarze administracyjno-technicznym

wygasa za 7 dni (do )
  • Bielsko-Biała, śląskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Część etatu

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: Wymagane:
    - wykształcenie: wyższe (preferowane; ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne względnie wykształcenie techniczne z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne),
    - udokumentowane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, lub stanowisku z tożsamym lub podobnym zakresem zadań,
    - znajomość przepisów prawa z zakresu finansów, finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
    - znajomość zagadnień związanych z administrowaniem, eksploatacją i bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej obiektów,
    - znajomość metod i technik zarządzania projektami,
    - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel).

    oraz

    - pełna zdolność do czynności prawnych,
    - nieposzlakowana opinia,
    - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
    - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
    - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

    Dodatkowe atuty
    - ukończone studia podyplomowe w dziedzinie zamówień publicznych i/ lub przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
    - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami i/ lub przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami,
    - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami i/lub przeszkolenie z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami,
    - znajomość specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych i/ lub specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek prokuratury lub sądów,
    - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych,
    - doświadczenie przy realizacji projektów finansowanymi ze źródeł zewnętrznych (identyfikowania źródeł finansowania, przygotowywania wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków, rozliczania otrzymanych środków),
    - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań,
    - umiejętność planowania zadań, wyznaczania priorytetów,
    - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania również pod presją czasu,
    - kreatywność i zaangażowanie,
    - umiejętność pracy w zespole,
    - rzetelność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu,
    - zaangażowanie,
    - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej.

    O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 6 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy