BOGMAR BB SP. Z O.O. SP. K.

Koordynator sklepu internetowego

wygasa za 23 dni (do )
  • Bielsko-Biała, śląskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Ekspert/lider

Praca stacjonarna

Praca hybrydowa

Praca od zaraz

Twórcą i dostawcą wielu rodzajów usług z grupy 24h jest firma BOGMAR BB SP. Z O.O. SP.K. z historią sięgającą 1989 roku w którym rozpoczęła produkcję odzieży roboczej, rękawic ochronnych obecnie świadcząca usługę Szycie24h. W kolejnych latach rozszerzyła ofertę o dystrybucję produkty PPE wielu światowych producentów m.in. 3M, Uvex, Honeywell, Dupoint, Ansell i wielu innych których obecnie oferowana jest w naszym sklepie internetowym www.hurtownia24h.eu otwartym 24h na dobę. Dystrybucję tych produktów od 2012 roku zajmujemy się za pomocą automatów wydających pod nazwą usługi Magazyn24h która polega na monitorowaniu, uzupełnianiu i wydawaniu produktów 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Dopełnieniem tej usługi jest wprowadzona w 2018 roku Narzędziownia24h która umożliwia wydawanie,zwracanie i regenerowanie narzędzi i innych produktów MRO. Dzięki tak nowoczesnemu podejściu do biznesu przyczyniliśmy się do wprowadzenia innowacji w wielu firmach na terenie Śląska i nie tylko. Obecnie oferujemy najnowszą usługę Rental24h umożliwiającą wypożyczanie produktów które wymagają częstym regeneracją tak aby były użytkowane jak najdłużej. Nasze rozwiązania dostarczamy do polskich i zagranicznych firm w całej Polsce z branż od metalowej, AGD, automotive, FMCG, budowlanej, wydobywczej, meblowej, transportowej i wielu innych. Zapraszamy do zapoznania się z oficjalną stroną firm www.bogmar.net

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży BHP, vendingu przemysłowym i produkcji odzieży roboczej.Budujemy nowoczesny sklep internetowy (PrestaShop) zintegrowany z systemami hurtowni (Baselinker) oraz naszymi systemami ERP i WMS.

Szukamy osoby konkretnej, dobrze zorganizowanej, z doświadczeniem w podobnych wdrożeniach. Nie interesuje nas "nauka na żywym organizmie". Szukamy kogoś, kto bierze odpowiedzialność i dowozi efekty.

Zakres obowiązków

  • Koordynacja wdrożenia nowego sklepu internetowego (PrestaShop + Baselinker)
  • Współpraca z zespołem wdrożeniowym: integrator Baselinkera, programista, grafik, dział IT oraz dział handlowy
  • Zarządzanie integracją hurtowni (XML, CSV, API) – zbieranie, mapowanie i czyszczenie danych
  • Nadzór nad wdrożeniem i testowaniem szablonu sklepu (UX/UI)
  • Organizacja danych produktowych (EAN, SKU, zdjęcia, opisy, parametry) w plikach Excel/CSV oraz MAPOWANIE PRODUKTÓW
  • Stała kontrola nad poprawnością danych i spójnością z ERP/WMS
  • Cotygodniowe raportowanie postępu

Po wdrożeniu sklepu — Twoje dalsze zadania:

  • Stała opieka nad sklepem internetowym i jego działaniem
  • Dodawanie nowych grup asortymentowych, hurtowni i produktów
  • Dbanie o jakość danych, opisy, zdjęcia, SEO, kategorie
  • Proponowanie usprawnień w sklepie i jego rozwoju (np. nowe funkcje, filtry, mechanizmy)
  • Współpraca z zespołem marketingu i sprzedaży przy promocjach i kampaniach produktowych

Wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia we wdrażaniu lub prowadzeniu sklepu internetowego (PrestaShop lub inna platforma)
  • Bardzo dobra znajomość Baselinkera i pracy z hurtowniami (CSV, XML, integracje)
  • Umiejętność organizacji pracy i zarządzania projektami e-commerce
  • Dobra komunikacja – mailowa, telefoniczna, raportowa
  • Umiejętność pracy z Excelem, Google Workspace, mile widziane znajomości z systemami CMS
  • Mile widziana znajomość procesów ERP / WMS

Oferujemy

  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy;

  • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności;

  • Pełne wdrożenie w pracę;

  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień;

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i możliwość rozwoju w strukturach firmy;

  • Wsparcie zespołu i przełożonego na każdym etapie współpracy;

  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;

  • Możliwość skorzystania z karnetów sportowych.

  • Administratorem danych osobowych jest BOGMAR BB SP. Z O.O. SP. K. 43-300 Bielsko-Biała Sobieskiego 160, NIP: 5472219464. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BOGMAR BB SP. Z O.O. SP. K. 43-300 Bielsko-Biała Sobieskiego 160, NIP: 5472219464 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Dodana
Wygasa (za 22 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy