Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.07.2025

Starszy referent ds. obsługi SESPol oraz SWD

Komenda Miejska Policji w Płocku
  • Płock, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno - biurowa, jednozmianowa
  • Współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
  • Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
  • Oświatlenie naturalne i sztuczne
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • Wymuszona pozycja ciała
  • Stanowisko usytuowane jest w budynku ,,A Komendy Miejskiej Policji w Płocku, na pierwszym piętrze, który jest częściowo dostosowany do osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnatrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
  • W budynku znajduje się winda /bez informacji głosowej/, pomieszczenie samitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Zapewnia obsługę Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji /SESPol/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
  • Zapewnia obsługę Systemu Wspomagania Dowodzenia /SWD/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
  • Zastępuje sekretarkę Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego w pracy administracyjno - biurowej.
  • Opracowuje informacje dot. efektywności służby Funkcjonariuszy Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego na podstawie wypełnionych formularzy sprawozdawczych.
  • Odbiera z sekretariatu WPI dokumentację dot. SESPol oraz SWD.
  • Sprawdza dokumentację pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji.
  • Pomaga w archiwizacji dokumentów wytworzonych w Wydziale Patrolowo - Interwencyjnym poprzez sporządzanie spisów archiwalnych oraz przygotowywanie ,,OZ- tów.
  • Przygotowuje materiały ,,BC i je brakuje.
  • Obsługuje moduł kadrowy ,,SWOP w zakresie nadanych uprawnień.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli min. ,,poufne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji państwowej
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Do kwoty brutto wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek z tytyłu wysługi lat
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy. Np. rozpoczęcie pracy między 7:00 a 9:00 i skończenie jej po 8h /a w przypadku osób z niepełnosprawnością umiarkowaną po 7 h/

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.07.2025

Polecani pracodawcy