Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.07.2025

Inspektor ds. archiwum

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
  • Radom, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowiska pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy.

Stanowisko pracy w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji usytuowane jest na IV i V piętrze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Radomiu, który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.

W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind). Wejście do kompleksu budynków KWP w Radomiu mieszczących się przy ul. 11-go Listopada 37/59 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.

  • Przyjmuje, sprawdza i ewidencjonuje dokumentację przekazaną na stan archiwum wytworzoną przez komórki i jednostki organizacyjne garnizonu KWP z siedzibą w Radomiu
  • Porządkuje zasób aktowy w archiwum KWP z siedzibą w Radomiu zgodnie z zasadami archiwizacji
  • Aktualizuje komputerową bazę zarchiwizowanych akt osobowych
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne
  • Wypożycza z archiwum dokumentację i materiały archiwalne dla celów służbowych funkcjonariuszom i pracownikom Policji oraz uprawnionym podmiotom pozapolicyjnym
  • Współpracuje z Instytutem Pamięci Narodowej - Komisją Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
  • Sporządza protokoły brakowania akt dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE zasobu archiwalnego KWP z siedzibą w Radomiu i kontroluje protokoły akt wyżej wymienionych kategorii opracowanych w składnicach akt KP/KPP/KMP podległych KWP z siedzibą w Radomiu
  • Prowadzi ewidencję i sprawdza protokoły brakowania w tym kontroluje dokumentację o krótkotrwałym znaczeniu kat. BC z komórek organizacyjnych KWP z siedzibą w Radomiu
  • Sporządza wymaganą dokumentację służbową dotyczącą wykonywanych zadań z zakresu działalności archiwum KWP z siedzibą w Radomiu
  • Realizuje czynności w trybie nadzoru funkcjonalnego w zakresie prowadzenia składnic akt archiwalnych w komendach miejskich/powiatowych i komisariatach Policji na obszarze działania Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu
  • Wykonuje czynności dotyczące sprawozdań rocznych a w razie potrzeby cząstkowych z zakresu funkcjonowania archiwum i podległych składnic akt archiwalnych

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Znajomość przepisów dotyczących działalności archiwalnej obowiązujących w Policji
  • Umiejętności: interpretacji oraz znajomości przepisów w zakresie działalności archiwalnej, komunikowania się, pracy zespołowej, organizacji pracy własnej, obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji działania archiwów zakładowych i składnic akt

Oferujemy

  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Do kwoty brutto wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek z tytułu wysługi lat.
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy. Np. rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.00 i skończenie jej po 8h.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.07.2025

Polecani pracodawcy