Visa
Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej
-
Radom, mazowieckie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowiska pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowiska pracy w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji usytuowane są na III i V piętrze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Radomiu który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind). Wejście do kompleksu budynków KWP w Radomiu mieszczących się przy ul. 11-go Listopada 37/59 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
-
Prowadzi dokumentację kancelarii tajnej i rozlicza urządzenia ewidencyjne dokumentów oznaczonych wszystkimi klauzulami tajności oraz przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje i wysyła dokumentację niejawną komórek organizacyjnych KWP i jednostek organizacyjnych Policji na obszarze działania Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu
-
Rozlicza policjantów i pracowników Policji z pobranych dokumentów niejawnych oraz informuje kierowników komórek organizacyjnych o wszelkich nieprawidłowościach w tym zakresie
-
Sprawdza i weryfikuje prawidłowość oznaczania dokumentów i materiałów niejawnych, a w przypadku dokumentów o zawyżonej lub zaniżonej klauzuli, zgłasza ten fakt kierownikowi kancelarii tajnej oraz sporządza stosowną dokumentację
-
Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu kierownictwu KWP
-
Przyjmuje i sprawdza materiały archiwalne i niearchiwalne niejawne przed przekazaniem do archiwum
-
Ewidencjonuje, przechowuje i aktualizuje niejawne akty prawne i normatywne MSW, KGP, KWP
-
Sporządza spisy akt spraw zakończonych podlegających przekazaniu do archiwum oraz protokołów brakowania dokumentacji kat. BC wytworzonej w KWP
-
Zabezpiecza pomieszczenia kancelarii tajnej, w których przechowywane są dokumenty i materiały niejawne
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności)
-
Poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
-
Znajomość przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych: w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych, w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzuli tajności, w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne
-
Umiejętności: dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, systematyczność.
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: średnie kierunek administracyjno - biurowy
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w administracji publicznej
-
znajomość pracy w zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w administracji
-
umiejętność prowadzenia urządzeń ewidencyjnych.
Oferujemy
-
Stołówka pracownicza
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Do kwoty brutto wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek z tytułu wysługi lat.
-
Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy. Np. rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.00 i skończenie jej po 8h.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Radom
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Rajec Szlachecki
-
Praca Sołtyków
-
Praca Rajec Poduchowny
-
Praca Cerekiew
-
Praca Makowiec
-
Praca Mazowszany
-
Praca Kotarwice
-
Praca Maków
-
Praca Parznice
-
Praca Antoniówka
-
Praca Kowala-Stępocina
-
Praca Klwatka Królewska
-
Praca Młodocin Mniejszy
-
Praca Zakrzew
-
Praca Skaryszew
-
Praca Jastrzębia
-
Praca Piaseczno
-
Praca Jedlnia-Letnisko
-
Praca Wolanów
-
Praca Niemianowice