Asystentka / Asystent Zarządu i biura / pracownik

PWSK
  • Gliwice, śląskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Jako Asystentka/Asystent Biznesowy będziesz ważnym członkiem naszego zespołu. Poprzez swoją pracę i zaangażowanie przyczynisz się do sprawnego funkcjonowania firmy.

W firmie PWSK zajmujemy się produkcją i dystrybucją własnego, rozpoznawalnego na rynku oprogramowania dla przemysłu, budownictwa i instytucji państwowych. Szukamy samodzielnego i doświadczonego specjalisty do zarządzania biurem dla 15 osobowego zespołu.

Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w polskiej firmie mającej ugruntowane miejsce w dziedzinie oprogramowania. Ścisła współpraca z zarządem, marketingiem, działem handlowym i wdrożeń.

Twój zakres obowiązków:
-Obsługa spraw administracyjno-biurowych.
-Koordynacja i wsparcie w realizacji projektów firmy.
-Nadzorowanie umów współpracy z klientami.
-Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, prezentacji i raportów.
-Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby biura rachunkowego.
-Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami.
-Obsługa wewnętrznych programów typu CRM, FK.
-Wsparcie w pracach księgowo - finansowych, kadrowych.


Nasze wymagania
-Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lata).
-Bardzo dobra znajomość pakietu MS Word, Excel, Power Point. Łatwość obsługi komputera.
-Doskonałe umiejętności organizacyjne, planowania oraz wyznaczania priorytetów.
-Aktywne angażowanie się w wykonywanie obowiązków, odpowiedzialność i samodzielność.
-Doskonała organizacja pracy, dokładność, dbałość o szczegóły.
-Dobre umiejętności komunikacyjne zarówno w piśmie, jak i w mowie.
-Umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi działami firmy.
-Znajomość podstawowych zasad administracji i prowadzenia dokumentacji.
-Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
-Umiejętność obsługi biurowego sprzętu.
-Nastawienia na ciągły proces doskonalenia, który jest wpisany w kulturę naszej firmy.
-Umiejętność przestrzegania poufności danych i poufności informacji.
-Prawo jazdy kat. B.
-Absolutny brak nałogów.

Mile widziane:
-Znajomość języka angielskiego.
-Znajomość zagadnień finansowo - księgowych.

Oferujemy


-Profesjonalny system wdrożenia - nauczymy Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć, a dodatkowo otrzymasz stałe wsparcie od zespołu.
-Wszystkie potrzebne narzędzia pracy: telefon, laptop służbowy.
-Pracę w świetnej, nie korporacyjnej atmosferze i zgranym zespole.
-Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń poprzez kursy i szkolenia.
-Dużą autonomię działania.
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
-Stałe godziny zatrudnienia 8-16, pon-pt.
-Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie w Zabrzu.
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy