Business Bridge Group Sp. z o.o.

Business Bridge Group Sp. z o.o.

Jesteśmy profesjonalną agencją HR. Stawiamy na rozwój firm poprzez rozwój ludzi, którzy je tworzą. Prowadzimy rekrutacje. Organizujemy szkolenia. Tworzymy eventy dla firm.

Business Bridge Group Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy inżynieria / technologia / technika obsługa klienta / call center it (informatyka) edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia

Oferty pracy Business Bridge Group Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Business Bridge Group Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Business Bridge Group Sp. z o.o.

Siedziba główna

Business Bridge Group Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Business Bridge Group Sp. z o.o.

Pełna nazwa
"BUSINESS BRIDGE GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Strzegomska 42Ab 53-611 Wrocław
NIP
8942960276
REGON
020842769
KRS
0000317527
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
17.11.2008
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.21.Z Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Business Bridge Group Sp. z o.o.

4.9

Na podstawie 65 ocen z Google.

Damian Draus

Damian Draus

"Chciałbym gorąco polecić to biuro pośrednictwa pracy! Business Bridge Group wyróżnia się szybkim reagowaniem na zapytania i dbałością o klientów. Pani Katarzyna Kowalska, która mi towarzyszyła, wykazała się empatią i profesjonalizmem, co sprawiło, że cały proces przebiegał niezwykle sprawnie. Bardzo doceniam ich zaangażowanie i rzetelność."

miesiąc temu

Weronika Stróżyk

Weronika Stróżyk

"Jestem mile zaskoczona opieką Pani Kasi,która od samego początku zadbała o cały proces rekrutacji. Polecam firmę Business Bridge Group z uwagi na wielki profesjonalizm!"

miesiąc temu

Aleksandra Białek

Aleksandra Białek

"Polecam! Kontakt z Panią Katarzyną oraz opieka aż do końca procesu rekrutacji - na wyjątkowo wysokim poziomie."

3 tygodnie temu

Arkadiusz Zasoński

Arkadiusz Zasoński

"Muszę przyznać że z biurami pośrednictwa pracy mam raczej mało przyjemne skojarzenia. Business Bridge Group pozytywnie mnie zaskoczyło. Pani Kasia Kowalska nie dość że podeszła do tematu bardzo profesjonalnie i rzetelnie to jeszcze każda rozmowa z nią była niesamowicie przyjemna. Przede wszystkim feedback na każdym kroku, zainteresowanie się nie tylko wrażeniami ze strony pracodawcy ale i kandydata. Żadna ze stron kontraktu nie jest zaniedbana. Naprawdę miła i profesjonalna współpraca. Dziękuję Pani Kasiu 😊."

8 miesięcy temu

Krzysztof Kul

Krzysztof Kul

"Jestem zadowolony ze współpracy z Business Bridge. Agencja jest profesjonalna i zaangażowana w projekty, które prowadzi."

miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Business Bridge Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Wrocław
  3. Bielsko-Biała
  4. Kraków

Praca Business Bridge Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Mechanik

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – wypożyczalni i serwisu sprzętu budowlanego – osoby do pracy na stanowisku:


      Mechanik

      Miejsce pracy: Wrocław


      Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • kompleksowe przeprowadzanie napraw i serwisu maszyn budowlanych

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz praktyczną wiedzę z obsługi pojazdów

      • możesz pochwalić się doświadczeniem na stanowisku mechanika maszyn lub samochodowego

      • cechują Cię: duża komunikatywność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

      • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • ambitne wyzwania, duże możliwości zdobywania nowego doświadczenia

      • opiekę medyczną

      • wynagrodzenie na poziomie 5000 - 8000 zł netto

      • umowę o pracę

      • pracę w zgranym zespole fachowców

  • Handlowiec Regionalny

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • realizacją planu sprzedaży na przydzielonym regionie z wyłączeniem sprzedaży w kanale biur projektowych i deweloperów,
      • cyklicznym kontaktem sprzedażowym z Klientami,
      • intensyfikacją sprzedaży poprzez sklep internetowy,
      • współpracą z Koordynatorem Regionu Sprzedaży w zakresie obsługi Klientów,
      • współtworzeniem ofert dla Klientów na przydzielonym regionie,
      • weryfikacją płatności poszczególnych Klientów oraz zarządzaniem polityką udzielania rabatów.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 4 letnie doświadczenie w obsłudze klienta,
      • potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office (Word, Excel itp.),
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.,
      • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (atut mile widziany),
      • cechują Cię: komunikatywność, zaangażowanie, systematyczność i samodzielna organizacja pracy,
      • posiadasz znajomość technik sprzedaży oraz negocjacji.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • umowę o pracę,
      • wynagrodzenie zasadnicze + prowizje sprzedażowe,
      • pracę w niekorporacyjnej atmosferze u lidera w swojej branży,
      • pakiet różnorodnych kursów i szkoleń branżowych,
      • rozwój zawodowy w sprzedaży terenowej,
      • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon i samochód (BMW 3 Touring).
  • Handlowiec Regionalny

    BBG
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • realizacją planu sprzedaży na przydzielonym regionie z wyłączeniem sprzedaży w kanale biur projektowych i deweloperów,
      • cyklicznym kontaktem sprzedażowym z Klientami,
      • intensyfikacją sprzedaży poprzez sklep internetowy,
      • współpracą z Koordynatorem Regionu Sprzedaży w zakresie obsługi Klientów,
      • współtworzeniem ofert dla Klientów na przydzielonym regionie,
      • weryfikacją płatności poszczególnych Klientów oraz zarządzaniem polityką udzielania rabatów.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 4 letnie doświadczenie w obsłudze klienta,
      • potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office (Word, Excel itp.),
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.,
      • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (atut mile widziany),
      • cechują Cię: komunikatywność, zaangażowanie, systematyczność i samodzielna organizacja pracy,
      • posiadasz znajomość technik sprzedaży oraz negocjacji.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • umowę o pracę,
      • wynagrodzenie zasadnicze + prowizje sprzedażowe,
      • pracę w niekorporacyjnej atmosferze u lidera w swojej branży,
      • pakiet różnorodnych kursów i szkoleń branżowych,
      • rozwój zawodowy w sprzedaży terenowej,
      • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon i samochód (BMW 3 Touring).
  • Operator obsługi maszyn odlewniczych

    BBG
    • Świdnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • obsługa maszyn odlewniczych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • masz wykształcenie zawodowe i/lub techniczne,
      • możesz pochwalić się znajomością obsługi maszyn sterowanych numerycznie,
      • mile widziane: podstawowa wiedza w zakresie norm ISO 9001, uprawnienia do obsługi wózków widłowych i/lub suwnic oraz SEP.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system zmianowy),
      • premię miesięczną regulaminową do 15% (po 3 m-cach),
      • premię kwartalną za brak absencji,
      • możliwość pracy i rozwoju w środowisku międzynarodowym, a także szkolenia zewnętrzne w firmie macierzystej,
      • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie zdrowotne).
  • Serwisant/Automatyk (branża grzewcza)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży budowlano-instalacyjnej - szukamy osoby do pracy na stanowisku:


      Serwisant/Automatyk (branża grzewcza)

      Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie


      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:


      • realizacją przeglądów serwisowych kotłów gazowych i instalacji grzewczych,

      • naprawą usterek i wykrywaniem błędów,

      • uruchamianiem instalacji grzewczych i nastawianiem automatyki kotłów zgodnie z zaleceniami,

      • przeglądem szczelności instalacji gazowych w pomieszczeniach,

      • dbaniem o wizerunek pracodawcy.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,

      • masz doświadczenie pracy na podobnym stanowisku i znasz rynek kotłów gazowych i instalacji grzewczych,

      • możesz się wykazać dobrą znajomością programów AutoCad, Ms Project oraz pakietu MS Office,

      • posiadasz uprawnienia na serwisowanie urządzeń grzewczych i gazowych,

      • znasz j. angielskim w stopniu bardzo dobrym,

      • cechują Cię: rzetelność w wykonywaniu zadań, bardzo dobra organizacja czasu i miejsca pracy, odpowiedzialność oraz samodzielność.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

      • narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód,

      • możliwość nauki języka angielskiego,

      • szansę rozwoju zawodowego,

      • miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy.

  • Specjalista ds. sprzedaży (rynki zagraniczne)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - lidera branży reklamy zewnętrznej w Polsce - osoby do pracy, na stanowisku:

      Specjalista ds. sprzedaży (rynki zagraniczne)

      Miejsce pracy: Wrocław


      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy na powierzonym obszarze,
      • efektywna i dynamiczna sprzedaż produktów, analiza rynku, rozwój sprzedaży,
      • dbałość o budowanie silnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
      • doradztwo klientom w zakresie produktów oferowanych przez firmę względem ich potrzeb,
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znasz: język niemiecki lub angielski na poziomie umożliwiającym swobodne zawieranie transakcji biznesowych na rynkach zagranicznych (sporządzanie umów, negocjacje handlowe itp.) - warunek konieczny,
      • znajomość branży poligraficznej w druku cyfrowym jest Twoim dodatkowym atutem,
      • jesteś osobą pozytywnie nastawioną, zorientowaną na sukces, a także wykazujesz inicjatywę i kreatywność w działaniu,
      • posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności interpersonalne, szczególnie komunikacyjne,
      • masz prawo jazdy kat. "B" (atut dodatkowy).

      Oferujemy

      Otrzymasz w zamian:

      • elastyczny system zatrudnienia dopasowany do Twoich preferencji,
      • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
      • wynagrodzenie stałe + prowizja od sprzedaży,
      • pakiet szkoleń adaptacyjno-rozwojowych,
      • narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • możliwość korzystania z gotowych baz klientów.
  • Serwisant klimatyzacji i wentylacji

    BBG
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - producenta i dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC- osoby do pracy, na stanowisku:


      Serwisant klimatyzacji i wentylacji

      Miejsce pracy: Gdańsk

      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • aktualne przeglądy i bieżąca obsługa serwisowa klientów,
      • wykonywanie napraw i usuwanie usterek,
      • cykliczna konserwacja urządzeń,
      • sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • masz doświadczenie w branży na podobnym stanowisku,
      • posiadasz wykształcenie kierunkowe (np. inżynieria środowiska/budowa maszyn itp.),
      • znasz podstawy elektrotechniki/elektroniki,
      • cechują Cię: dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
      • masz prawo jazdy kat. "B",
      • posiadasz uprawnienia SEP.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system zadaniowy czasu pracy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
      • pakiet szkoleń technicznych/obsługa klienta itp.,
      • dużą samodzielność m.in. w zakresie elastycznego planowania pracy własnej,
      • narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy),
      • bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
  • Specjalista ds. Sprzedaży Pośredniej OZE

    BBG
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie dla naszego Klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - szukamy osób do pracy na stanowisku:

      Specjalista ds. sprzedaży pośredniej OZE

      Miejsce pracy: woj. łódzkie


      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • bieżącą obsługą klientów sieciowych firmy w zakresie sprzedaży, pod kątem technicznym i handlowym,
      • budowaniem oraz stałym podtrzymywaniem relacji z klientami firmy,
      • przygotowywaniem ofert handlowych: dobór techniczny i wycena produktów firmy,
      • tworzeniem umów sprzedażowych,
      • przyjmowaniem, kontrolą i realizacją zamówień,
      • realizowaniem planów sprzedażowych,
      • prowadzeniem negocjacji handlowych oraz działań marketingowych,
      • udziałem w szkoleniach i spotkaniach,
      • tworzeniem raportów,
      • wsparciem badań konkurencji,
      • wsparciem procesu windykacji należności we współpracy z kancelarią prawną.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne w zakresie Inżynierii Środowiska - klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo, OZE lub pokrewne,
      • możesz wykazać się doświadczeniem w sprzedaży w oparciu o model sieciowy do hurtowni instalacyjnych oraz firm montersko-serwisowych w branżach j.w,
      • znasz branżę HVAC i zagadnienia związane z OZE (atut mile widziany),
      • posiadasz prawo jazdy kat. B oraz masz możliwość odbywania wyjazdów służbowych na terenie woj. łódzkiego oraz woj. wielkopolskiego,
      • cechują Cię dobra organizacja pracy i łatwość nawiązywania kontaktów,
      • posiadasz umiejętność pracy w zespole,
      • wyróżniasz się determinacją w dążeniu do celu.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód, również do celów prywatnych,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe.
  • INŻYNIER SPRZEDAŻY (OZE)

    BBG
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - producenta i dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - osoby do pracy na stanowisku:


      INŻYNIER SPRZEDAŻY (OZE)

      Miejsce pracy: Szczecin

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • efektywną realizacją planów sprzedażowych w sektorze Odnawialnych Źródeł Energii (rekuperacja, pompy ciepła, fotowoltaika),
      • przygotowywaniem ofert handlowych, w tym doradztwo i dobór techniczny produktów/urządzeń/systemów,
      • kompleksowym nadzorem nad realizacją zamówień w firmie,
      • organizacją działań marketingowych, a także szkoleń technicznych dla Klientów.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
      • możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii, inżynierii sanitarnej, fotowoltaiki itp., a także znajomością zagadnień technicznych z nimi związanych,
      • posiadasz wysokie kompetencje sprzedażowe takie jak: autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność, skuteczność w działaniu itp.,
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, a także łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Monter klimatyzacji

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi instalacyjno-budowlane - osoby do pracy na stanowisku:

      Monter klimatyzacji

      Miejsce Pracy: Wrocław


      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • montaż i uruchamianie instalacji klimatyzacyjnych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • potrafisz odczytywać rysunki techniczne,
      • masz wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu instalacji klimatyzacyjnych,
      • jesteś samodzielny, dyspozycyjny, a także potrafisz pracować w zespole,
      • sumiennie i rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • pracę w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwoju,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju zawodowego.
  • Monter wentylacji

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi instalacyjno-budowlane - osoby do pracy na stanowisku:


      Monter wentylacji

      Miejsce pracy: Wrocław

      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • montaż i uruchamianie instalacji wentylacyjnych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • potrafisz odczytywać rysunki techniczne,
      • masz wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu instalacji wentylacyjnych,
      • jesteś samodzielny, dyspozycyjny, a także potrafisz pracować w zespole,
      • sumiennie i rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • pracę w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwoju,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju zawodowego.
  • Doradca Techniczno-Handlowy HVAC

    BBG
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

      Obecnie poszukujemy dla naszego klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - osoby do pracy na stanowisku:


      Doradca Techniczno-Handlowy HVAC

      Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • aktywne śledzenie rynku oraz wyszukiwanie projektów inwestycyjnych na danym terenie,
      • przygotowywanie ofert handlowych: dobór techniczny i wycena urządzeń HVAC,
      • realizowanie planów sprzedażowych,
      • prowadzenie negocjacji handlowych oraz działań marketingowych,
      • nadzór nad procesem realizacji zamówień w firmie,
      • udział w spotkaniach i szkoleniach,
      • tworzenie raportów.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne w zakresie Inżynierii Środowiska - klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo lub pokrewne,
      • masz doświadczenie w sprzedaży central wentylacyjnych,
      • znasz branżę HVAC i zagadnienia związane z klimatyzacją, wentylacją i chłodnictwem,
      • posiadasz prawo jazdy kat. B,
      • cechuje Cię dobra organizacja pracy i łatwość nawiązywania kontaktów,
      • wyróżniasz się determinacją w dążeniu do celu,
      • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
      • znasz dobrze obsługę komputera, głównie oprogramowanie MS Office (Word, Excel, Outlook),
      • dodatkowym atutem będzie znajomość aplikacji CRM, SAP, a także CAD oraz umiejętność czytania rysunków technicznych.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód, również do celów prywatnych,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • kompleksową obsługą administracyjno- dokumentową spółki z branży budowlanej,
      • nadzorem oraz kontrolą nad płynnym obiegiem dokumentów pomiędzy firmami podwykonawczymi, a księgowością wewnętrzną,
      • ewidencją faktur kosztowych,
      • wsparciem Zarządu spółki w przygotowywaniu umów, opracowywaniu zestawień, raportów etc.,
      • zadaniami związanymi z zatrudnieniem m.in. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów pracowniczych itp.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 2 letnie doświadczenie administracyjne w firmie z branży budowlanej,
      • Twoje umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne są na bardzo wysokim poziomie,
      • cechują Cię: odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość oraz determinacja w działaniu,
      • nie jest Ci obca praca w miejscu o wysokiej dynamice i tempie działania,
      • świetnie poruszasz się w środowisku pakietu MS Office (Word, Exel itp.),
      • znasz język angielski na poziomie min. A2.

      Oferujemy

      Co zyskasz na tym stanowisku:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • stałe godziny pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • niekorporacyjną atmosferę w międzynarodowym środowisku.
  • Główny/a Księgowy/a

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie dla naszego Klienta – firmy świadczącej rozwiązania logistyczne- szukamy osób do pracy na stanowisku:



      Główny/a Księgowy/a

      Miejsce pracy: Wrocław/Bielany Wrocławskie

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • prowadzeniem ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),

      • księgowaniem faktur sprzedażowych i zakupowych (krajowych i zagranicznych),

      • weryfikacją dokumentów księgowych i nadzorem procesu wystawiania faktur sprzedaży,

      • przygotowywaniem rozliczeń podatkowych dla VAT, VAT- UE, JPK, CIT,

      • samodzielnym sporządzeniem i nadzorem sprawozdań finansowych,

      • tworzeniem raportów do GUS i NBP oraz kontaktem z instytucjami finansowymi/podatkowymi,

      • sporządzaniem rozliczeń dot. kart płatniczych oraz analizą i uzgadnianiem kont księgowych,

      • obsługą płatności bankowych i księgowaniem wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych,

      • współpracą z zespołem controllingu przy przygotowywaniu raportów zarządczych dla centrali, a także Kadrą Zarządzającą oraz innymi działami w firmie.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie kierunkowe (ekonomiczne lub finansowo- księgowe),

      • masz min. 3- letnie doświadczenie w obszarze księgowości w firmie z kapitałem zagranicznym,

      • praca w otoczeniu międzynarodowym, w firmie transportowej nie jest Ci obca (atut mile widziany),

      • bardzo dobrze znasz przepisy ustawy o rachunkowości i podatkach,

      • znasz język angielki lub niemiecki na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny),

      • posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook),

      • potrafisz poruszać się w systemie SAP lub innym systemie klasy ERP (mile widziane),

      • posiadasz doświadczenie we współpracy z Biegłymi Rewidentami,

      • bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy,

      • cechują Cię: samodzielność, rzetelność oraz dokładność i sumienność.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,

      • atrakcyjne wynagrodzenie,

      • pracę w trybie hybrydowym,

      • wsparcie i możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w różnorodnych kursach i szkoleniach powiązanych ze stanowiskiem pracy,

      • narzędzia pracy tj. laptop, telefon,

      • dodatkowe benefity tj. pakiet medyczny, karta MultiSport.

  • Doradca Techniczno – Handlowy HVAC

    BBG
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • skuteczna sprzedaż produktów klimatyzacyjnych na podległym terenie,
      • prowadzenie negocjacji handlowych,
      • wsparcie techniczne w zakresie wyboru oferowanych produktów,
      • przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
      • uczestnictwo w działaniach marketingowych, a także szkoleniowych firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne, najlepiej z zakresu Inżynierii Środowiska lub dziedzin pokrewnych,
      • masz doświadczenie handlowe szczególnie w sprzedaży produktów klimatyzacyjnych,
      • możesz pochwalić się wysokimi kompetencjami handlowymi (autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność i skuteczność w działaniu),
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Telefoniczny Doradca ds. Klienta Biznesowego

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • pozyskiwanie i obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny,
      • budowanie oraz podtrzymywanie relacji z Klientami,
      • przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów oraz warunków cenowych,
      • współpraca z innymi działami firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • jesteś chętny do nauki i rozwoju zawodowego - nie jest wymagane doświadczenie,
      • dobrze obsługujesz pakiet MS Office,
      • jesteś zorientowany na współpracę z klientem oraz na osiąganie założonych celów,
      • cechują Cię: zaangażowanie, rzetelność i komunikatywność.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy,
      • ambitne wyzwania, duże możliwości rozwoju osobistego,
      • pakiet benefitów (opieka medyczna),
      • stałe godziny pracy 08:00 - 16:00.
  • Przedstawiciel Handlowy (branża stomatologiczna)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • prezentowanie oferty produktowej firmy,
      • pozyskiwanie nowych, a także opieka nad dotychczasowymi klientami firmy,
      • budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z klientami,
      • dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy,
      • realizacja planów sprzedażowych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znasz branżę stomatologiczną,
      • posługujesz się językiem angielskim - atut mile widziany,
      • cechują Cię: wysoka kultura osobista, a także doskonałe zdolności organizacyjne i negocjacyjne,
      • jesteś dyspozycyjny, a w pracy działasz sprawnie i skutecznie,
      • posiadasz prawo jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • gwarancję interesującej pracy pełnej nowych doświadczeń,
      • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń,
      • rozwój zawodowy, a także szkolenia branżowe,
      • narzędzia pracy: samochód, telefon i laptop.
  • Java Web Developer

    BBG
    • Wrocław
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

      Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży IT - osoby do pracy na stanowisku:


      Java Web Developer
      Miejsce pracy: Holandia/Polska/Zdalnie

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • projektowaniem i wdrażaniem złożonej aplikacji oprogramowania,

      • analizą wymagań biznesowych, wyników informacji zwrotnych dotyczących użyteczności i specyfikacji funkcjonalnych w celu sformułowania zaleceń technicznych,

      • weryfikacją oprogramowania w celu określenia realizacji projektu w ramach czasowych i kosztowych,

      • likwidowaniem potencjalnych zagrożeń w zadaniach,

      • kontaktem z analitykami biznesowymi,

      • tworzeniem najlepszych praktyk w celu poprawy produktywności.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w tworzeniu Java i frameworków Java (Spring, Hibernate),

      • interesuje Cię rozwiązywanie problemów poprzez wykorzystywanie technologii,

      • masz wiedzę w zakresie złożonych architektur systemowych,

      • posiadasz praktyczną znajomość struktur danych, wzorców projektowych i algorytmów,

      • cechują Cię: komunikatywność, terminowość i skrupulatność,

      • biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (min. B2).

      Mile widziane:

      Znajomość narzędzi i technologii takich jak: Java, Spring, Hibernate, Liquibase, Maven, AWS, Vue.js.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • pracę przy tworzeniu i rozwijaniu aplikacji internetowej dla jednej z największych linii lotniczych na świecie,

      • wynagrodzenie: do 25k PLN netto (B2B),

      • elastyczne godziny pracy,

      • możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub zdalnej,

      • opiekę medyczną (w 100% pokrytą przez firmę) oraz ubezpieczenie na życie,

      • bogaty pakiet wybranych benefitów pozapłacowych: karta multisport, system kafeteryjny, kursy językowe itd.,

      • programy szkoleniowe,

      • system poleceń pracowników.

  • Specjalista ds. technicznych (pompy ciepła)

    BBG
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • przeglądem, diagnostyką oraz naprawą pomp ciepła,
      • prowadzeniem badań i oceny technicznej stanu nowych produktów przed wdrożeniem ich do sprzedaży,
      • weryfikacją poprawności działania urządzeń w laboratoriach badawczych,
      • ścisłą współpracą z asystentem technika ds. pomp ciepła i urządzeń HVAC.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • serwisowałeś urządzenia HVAC, w szczególności pompy ciepła,
      • posiadasz uprawnienia SEP do 1 kV - atut mile widziany,
      • masz uprawnienia F-gaz - atut mile widziany,
      • jesteś osobą, która lubi porządek, a dodatkowo jesteś samodzielny, terminowy i dobrze organizujesz swoją pracę.
      • jesteś osobą terminową, uporządkowaną, samodzielną oraz potrafiącą dobrze zorganizować pracę własną.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie podstawowe + premie,
      • cykliczne szkolenia zawodowe,
      • liczne benefity pozapłacowe (ubezpieczenie zdrowotne, grupowe, kartę multisport oraz inne świadczenia w tym rodzinne).
      • możliwość przystąpienia do PPE.
  • Samodzielny księgowy

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku:

      • prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg handlowych,

      • przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych: CIT i VAT,

      • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz środków płatniczych,

      • bieżący kontakt z klientami i zapewnianie wsparcia doradczego,

      • sporządzanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe,

      • masz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu ksiąg handlowych jako samodzielny księgowy,

      • biegle poruszasz się w obszarze ustaw podatkowych (PIT, CIT, VAT), znasz ustawy o rachunkowości i rozporządzenia dot. PKPIR,

      • sprawnie poruszasz się w systemie ERP Enova,

      • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (atut mile widziany),

      • cechują Cię terminowość, komunikatywność i sumienność.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,

      • wynagrodzenie: 5000-7000zł netto

      • możliwość pracy zdalnej
      • rozwój w dynamicznym zespole specjalistów z obszaru finansów i rozliczeń,

      • niezbędne narzędzia pracy.

Pracodawcy w Wrocławiu