MAIN PARTNERS SP Z O O

Czy to Twoja firma?

MAIN PARTNERS sp. z o.o. praca

Warszawa

Main Partners Sp. z o.o. jest certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13967.
Jesteśmy silną oraz stabilną firmą o ugruntowanej pozycji na polskim oraz zagranicznych rynkach pracy.

MAIN PARTNERS SP Z O O najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hr / kadry administracja biurowa / praca biurowa it (informatyka) księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy

Oferty pracy MAIN PARTNERS SP Z O O

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca MAIN PARTNERS SP Z O O

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Spawacz TIG /Niemcy!!!

    Rübsam Fachkräfte GmbH & Co.KG Wizytówka
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Elektryk

    Bergman Deutschland
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • 13 500-13 500 zł / mies.
    Polecana
    Dodana
  • Elektryk - Hauselektriker

    Balticpersonal GmbH
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Wygasa

Mapa MAIN PARTNERS SP Z O O

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

MAIN PARTNERS SP Z O O poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
MAIN PARTNERS SP Z O O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Kołobrzeg
  4. Wrocław
  5. Grodzisk Mazowiecki
  6. Brzeziny
  7. Gdańsk
  8. Katowice
  9. Chodziez
  10. Konskie

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca MAIN PARTNERS SP Z O O - oferty archiwalne

  • Technik automatyk

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Małopole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Dla naszego klienta, lidera branży FMCG w Polsce poszukujemy do bezpośredniego zatrudnienia kandydatów na stanowisko: AUTOMATYK.

      Pracują u nas osoby od razu po szkole ale również nestorzy z doświadczeniem zawodowym na sporych rozmiarów książkę.

      Jeżeli mechanika, automatyka, robotyka czy programowanie maszyn to Twój żywioł zapraszamy już dzisiaj!

      Język angielski lub niemiecki zagwarantują Ci szanse na szkolenia zagraniczne bezpośrednio u producentów maszyn oraz oprogramowania.

      Praca u nas jest przygodą a nie obowiązkiem!

      Zakres obowiązków

      Technik Automatyk

      Jako Pracownik Działu Utrzymania Ruchu będziesz odpowiadał między innymi za:

      • usuwanie ewentualnych awarii na liniach produkcyjnych
      • bieżącą konserwację maszyn i urządzeń
      • w zależności od doświadczenia pozwolimy Ci na programowanie maszyn

      gdy już staniesz się ekspertem damy Ci szansę na pisanie procesów

      Wymagania

      Szkoła zawodowa, technikum lub studia wyższe w zakresie szeroko rozumianej automatyki przemysłowej to klucz do wejścia na rozmowę kwalifikacyjną!

      Doświadczenie zawodowe w działach utrzymania ruchu w firmach przemysłowych bardzo mile widziane.

      Kwalifikacje niezbędne do pracy na stanowisku Automatyka, Mechanika lub Elektromechanika.

      Nie martw się - jeżeli dopiero co skończyłeś Technikum lub Szkołę Zawodową - wciąż czekamy na Ciebie!

      35% naszych pracowników zaczynało swoją karierę prosto po skończeniu szkoły.

      Oferujemy

      Po pierwsze - darmowy gorący chleb i wyroby cukiernicze dla Ciebie i Twojej rodziny masz jak w banku!

      Po drugie - wiemy, że prywatna opieka medyczna jest ważna. Masz ją u nas już na starcie.

      Po trzecie - szkolenia, kursy i licencje. Coś za co musisz płacić na zewnątrz u nas dostajesz za dobrą pracę.

      Umowa o pracę, możliwość dostawania premii zespołowych i indywidualnych, 30% dodatek za nocne zmiany.

      Rozwijajmy się razem! Czekamy właśnie na Ciebie!

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Poznań
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Dołącz do naszego zespołu!
      Main Partners – Agencja Pracy Tymczasowej prowadzi nabór na stanowisko:

      KOORDYNATOR pracowników tymczasowych (Poznań).

      Masz pytania dotyczące naszej oferty pracy – zadzwoń:

      +48 697 470 041 Koordynator pracowników


      Zakres obowiązków

      • opieka nad grupą pracowników tymczasowych (głównie obcokrajowców) w miejscu ich zatrudnienia i zakwaterowania
      • wsparcie pracowników w zakresie komunikacji z pracodawcą, urzędami, personelem medycznym
      • koordynacja przepływu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych
      • budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami
      • komunikacja w języku angielskim

      Wymagania

      TA PRACA JEST DLA CIEBIE JEŻELI:

      • znasz dobrze angielski,
      • lubisz zmienne i dynamiczne środowisko pracy,
      • masz prawo jazdy kat. B,
      • masz proaktywne podejście do rozwiązania problemów oraz wrażliwość na potrzeby innych.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • niezbędne narzędzia, w tym samochód służbowy
      • dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
      • wsparcie organizacyjne innych działów firmy
      • międzynarodowe środowisko współpracowników
  • Mechanik

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Kotowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat



    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;
      • Wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;
      • Przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;
      • Wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;
      • Uczestnictwo we wdrożeniu nowych rozwiązań organizacyjnych i standardów pracy
      • Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami BHP oraz przepisami obowiązującymi w firmie.

      Wymagania

      • Wykształcenie zawodowe/średnie techniczne,
      • Zaangażowanie, samodzielność, kreatywność oraz umiejętność pracy w grupie,
      • Wysoka kultura osobista,
      • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie się rozwijającej,
      • atrakcyjne ubezpieczenie grupowe,
      • świadczenia z ZFŚS,
      • prywatne ubezpieczenie medyczne.
  • Technik Automatyk

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Marki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 6 000-10 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta, lidera branży FMCG w Polsce poszukujemy do bezpośredniego zatrudnienia kandydatów na stanowisko: AUTOMATYK.

      Miejsce pracy: Marki


      Nie martw się - jeżeli dopiero co skończyłeś Technikum lub Szkołę Zawodową - wciąż czekamy na Ciebie! 35% naszych pracowników zaczynało swoją karierę prosto po skończeniu szkoły. Pracują u nas osoby od razu po szkole ale również nestorzy z doświadczeniem zawodowym na sporych rozmiarów książkę. Jeżeli mechanika, automatyka, robotyka czy programowanie maszyn to Twój żywioł, to zapraszamy już dzisiaj! Język angielski lub niemiecki zagwarantują Ci szanse na szkolenia zagraniczne bezpośrednio u producentów maszyn oraz oprogramowania. Praca u nas jest przygodą a nie obowiązkiem!

      Zakres obowiązków

      Jako Pracownik Działu Utrzymania Ruchu będziesz odpowiadał między innymi za:

      • usuwanie ewentualnych awarii na liniach produkcyjnych
      • bieżącą konserwację maszyn i urządzeń
      • w zależności od doświadczenia pozwolimy Ci na programowanie maszyn
      • gdy już staniesz się ekspertem damy Ci szansę na pisanie procesów


      Wymagania

      • Szkoła zawodowa, technikum lub studia wyższe w zakresie szeroko rozumianej automatyki przemysłowej to klucz do wejścia na rozmowę kwalifikacyjną!
      • Doświadczenie zawodowe w działach utrzymania ruchu w firmach przemysłowych bardzo mile widziane.
      • Kwalifikacje niezbędne do pracy na stanowisku Automatyka, Mechanika lub Elektromechanika.

      Oferujemy

      • Darmowy gorący chleb i wyroby cukiernicze dla Ciebie i Twojej rodziny masz jak w banku!
      • Wiemy, że prywatna opieka medyczna jest ważna, dlatego masz ją u nas już na starcie.
      • Szkolenia, kursy i licencje - coś za co musisz płacić na zewnątrz u nas dostajesz za dobrą pracę.
      • Umowa o pracę.
      • Możliwość dostawania premii zespołowych i indywidualnych.
      • 30% dodatek za nocne zmiany.

      Rozwijajmy się razem! Czekamy właśnie na Ciebie!

  • Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji pracowników

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji pracowników


      Obowiązki

      • rekrutowanie pracowników niższego i średniego szczebla na rynki europejskie
      • prowadzenie rekrutacji end to end
      • tworzenie i publikowanie ogłoszeń, prowadzenie procesu rekrutacyjnego, weryfikacja dokumentów, sprawdzanie znajomości języka,
      • szukanie nowych ścieżek dotarcia do kandydatów
      • wspieranie pracowników w procesie podejmowania pracy za granicą,
      • współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i pracownikami,
      • aktualizowanie bazy

      Wymagania

      • dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),
      • doświadczenie w rekrutacji lub HR,
      • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanych obowiązkach,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • znajomość pakietu office i narzędzi google,
      • mile widziana znajomość branży budowlanej,
      • chęć do nauki :)

      Oferujemy

      • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju,
      • wsparcie współpracowników i kadry zarządzającej,
      • pracę stacjonarną w godzinach biurowych,
      • pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole i w niekorporacyjnej atmosferze,
      • atrakcyjną lokalizację pracy - niedaleko stacji metra Marymont.

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji z językiem niemieckim

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • rekrutowanie pracowników niższego i średniego szczebla na rynki niemieckie
      • prowadzenie rekrutacji end to end
      • tworzenie i publikowanie ogłoszeń, prowadzenie procesu rekrutacyjnego,
      • weryfikacja dokumentów, sprawdzanie znajomości języka,
      • szukanie nowych ścieżek dotarcia do kandydatów
      • wspieranie pracowników w procesie podejmowania pracy za granicą,
      • współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i pracownikami,
      • aktualizowanie bazy

      Nasze wymagania

      • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2),
      • mile widziana znajomość j. angielskiego
      • mile widziane doświadczenie w rekrutacji lub HR,
      • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanych obowiązkach,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • znajomość pakietu office i narzędzi google,
      • mile widziana znajomość branży budowlanej,
      • chęć do nauki

      To oferujemy

      • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju,
      • wsparcie współpracowników i kadry zarządzającej,
      • pracę stacjonarną w godzinach biurowych,
      • pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole i w niekorporacyjnej atmosferze,
      • atrakcyjną lokalizację pracy - niedaleko stacji metra Marymont.

      O nas

      Main Partners Sp. z o.o. jest certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13967.


      Jesteśmy silną oraz stabilną firmą o ugruntowanej pozycji na polskim oraz zagranicznych rynkach pracy.

      Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji z językiem niemieckim








      Aplikuj

  • Specjalista ds. rekrutacji

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja Pracy Main Partners poszukuje do stałej współpracy specjalisty ds. rekrutacji.

      Specjalista ds. rekrutacji


      Obowiązki

      • rekrutowanie pracowników niższego i średniego szczebla na rynki europejskie
      • prowadzenie rekrutacji end to end
      • tworzenie i publikowanie ogłoszeń, prowadzenie procesu rekrutacyjnego, weryfikacja dokumentów, sprawdzanie znajomości języka,
      • szukanie nowych ścieżek dotarcia do kandydatów
      • wspieranie pracowników w procesie podejmowania pracy za granicą,
      • współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i pracownikami,
      • aktualizowanie bazy

      Wymagania

      • dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),
      • doświadczenie w rekrutacji min. rok
      • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanych obowiązkach,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • znajomość pakietu MS Office i narzędzi Google,
      • mile widziana znajomość branży budowlanej,

      Oferujemy

      • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju,
      • system premiowy,
      • wsparcie współpracowników i kadry zarządzającej,
      • umowa o pracę lub umowa zlecenie,
      • praca w biurze na Żoliborzu, blisko stacji metra,
      • praca w godzinach 9-17

      Aplikuj

  • Specjalista ds. rekrutacji

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja Pracy Main Partners poszukuje do stałej współpracy specjalisty ds. rekrutacji.

      Specjalista ds. rekrutacji


      Obowiązki

      • rekrutowanie pracowników niższego i średniego szczebla na rynki europejskie
      • prowadzenie rekrutacji end to end
      • tworzenie i publikowanie ogłoszeń, prowadzenie procesu rekrutacyjnego, weryfikacja dokumentów, sprawdzanie znajomości języka,
      • szukanie nowych ścieżek dotarcia do kandydatów
      • wspieranie pracowników w procesie podejmowania pracy za granicą,
      • współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i pracownikami,
      • aktualizowanie bazy

      Wymagania

      • dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),
      • doświadczenie w rekrutacji min. rok
      • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanych obowiązkach,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • znajomość pakietu MS Office i narzędzi Google,
      • mile widziana znajomość branży budowlanej,

      Oferujemy

      • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju,
      • system premiowy,
      • wsparcie współpracowników i kadry zarządzającej,
      • umowa o pracę lub umowa zlecenie,
      • praca w biurze na Żoliborzu, blisko stacji metra,
      • praca w godzinach 9-17

      Aplikuj

  • Koordynator Pracowników Tymczasowych

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja pracy Main Partners poszukuję Koordynatora Pracowników Tymczasowych, praca zdalno-terenowa, głównie w siedzibie klienta w Poznaniu.

      Koordynator Pracowników Tymczasowych


      Obowiązki

      • opieka nad grupą pracowników tymczasowych (głównie obcokrajowców) w miejscu ich zatrudnienia i zakwaterowania,
      • wsparcie pracowników w zakresie komunikacji z pracodawcą, urzędami, personelem medycznym,
      • koordynacja przepływu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych,
      • budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami Main Partners

      Wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
      • prawo jazdy kat. B,
      • wrażliwość na potrzeby innych
      • komunikatywność, otwartość

      Oferujemy

      • pracę zdalno-terenową,
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia/ umowy o pracę
      • niezbędne narzędzia, telefon, laptop, samochód służbowy,
      • dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów,
      • elastyczny czas pracy,
      • wsparcie organizacyjne innych działów firmy,
      • międzynarodowe środowisko pracy

      Aplikuj

  • Pracownik magazynowy

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy pracowników magazynowychMiasto: Zamenie 15 km od Warszawy, dzielnica Piaseczno.Poszukujemy pracowników magazynowych. Praca ze skanerem, kompletacja zamówień, sortowanie, układanie zamówień na paletach.Taryfa: 23,50 zł/godz.Godziny pracy: W godzinach 13-22/23 na czas szkolenia, następnie w godzinach 13-24/1 praca po 12 godzin na dobę, możliwa jest praca w godzinach nadliczbowych.Zakwaterowanie: z wynagrodzenia potrącany jest koszt 350 zł.Ищем на работу складских работниковГород: Замене в 15 км от Варшавы, район Пясечно.Ищем работников склада. Работа со сканером, комплектация заказов, сортировка, размещение заказов на паллетах.Тариф: 23,50 злотых/час.Режим работы: С 13-22/23 на время обучения, далее с 13-24/1 работа по 12 часов в день, возможна сверхурочная работа.Проживание: стоимость 350 злотых вычитается из зарплаты.

      Aplikuj

  • Pracownik utrzymania czystości

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Ostróda
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukuje do pracy mężczyzn na stanowisko pracownika utrzymania czystości w Ostródzie. Praca polega na sprzątaniu hal produkcyjnych w branży przetwórstwa mięsa. Wynagrodzenie: 25,60 zł brutto/h. Po okresie próbnym przewidujemy premie. Umowa zlecenie, Praca w godzinach 15/16 -23/24, możliwość nadgodzin. Zapewniamy zakwaterowanie obok zakładu pracy.Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu +48 885 779 695

      Aplikuj

  • Operator Linii do Produkcji Folii

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukuję osób do pracy na stanowisko Operatora Linii do Produkcji Folii, praca w gminie Łąck.

      Aplikuj

  • Operator Linii do Produkcji Folii

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Łąck
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukuję osób do pracy na stanowisko Operatora Linii do Produkcji Folii, praca w gminie Łąck.

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. legalizacji pracowników tymczasowych

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • prowadzenie postępowań legalizujących pobyt cudzoziemców,
      • przygotowywanie wniosków, dokumentacji i innych wymaganych materiałów,
      • monitorowanie statusu spraw, nadzorowanie przebiegu postępowań,
      • kontakt z organami administracji publicznej,
      • kompletowanie i weryfikacja dokumentów,
      • pomoc w codziennej pracy biurowej,
      • współpraca z innymi członkami zespołu

      Nasze wymagania

      • posiadanie wiedzy z zakresu zatrudnienia oraz legalizacji cudzoziemców,
      • mile widziane doświadczenie w dziale legalizacji pobytu,
      • zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji oraz działania pod presją czasu,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • mile widziana znajomość prawa administracyjnego,
      • komunikatywność i otwartość,
      • pozytywne nastawienie, kreatywność, łatwość w budowaniu relacji

      To oferujemy

      • rozwój zawodowy pod okiem doświadczonych praktyków,
      • wsparcie i przeszkolenie przez specjalistów,
      • dużą samodzielność w działaniu,
      • wynagrodzenie na start: 4500 zł brutto,
      • umowa o pracę lub umowa zlecenie,
      • praca w biurze na Żoliborzu blisko stacji metra,
      • praca w godzinach 8/9-16/17

      O nas

      Main Partners Sp. z o.o. jest certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego. Naszych pracowników rekrutujemy w szczególności z krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz krajów Bliskiego i Dalekiego Wschodu, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaspokoić w sposób kompleksowy potrzeby kadrowe naszych Klientów. Nieustannie poszukujemy zarówno wysoko wykwalifikowanych pracowników fizycznych jak również specjalistów z wielu branż z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym.

      Aplikuj

  • Operator Linii do Produkcji Folii

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukuję osób do pracy na stanowisko Operatora Linii do Produkcji Folii, praca w gminie Łąck.

      Operator Linii do Produkcji Folii


      Obowiązki

      • Obsługa i odbiór maszyn do wysyłki
      • Kontrola jakości produktu gotowego
      • Podawanie surowców do maszyn
      • Przygotowywanie załadunku produktu gotowego
      • Rozładunek transportu

      Wymagania

      • chęci do pracy
      • gotowość do pracy na zmiany
      • odpowiedzialność za powierzone zadania

      Oferujemy

      • stawka 31,50 zł brutto/h
      • umowa zlecenie na okres próbny, potem umowa o pracę
      • stabliność

      Aplikuj

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. administracji i HR

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • prowadzenie dokumentacji personalnej (teczki osobowe)
      • stała współpraca z działem kadr i płac, działem legalizacji pobytu
      • utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami
      • utrzymywanie stałego kontaktu z koordynatorami, liderami oraz pracownikami tymczasowymi
      • kontrola obiegu dokumentów
      • wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu
      • przygotowywanie raportów i zestawień personalnych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
      • bieżące prace administracyjno-biurowe
      • przygotowywanie specyfikacji w celu wystawienia faktur
      • przygotowywanie potrąceń pracowników/zleceniobiorców i ich akceptacja

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w pracy biurowej mile widziane
      • zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji oraz działania pod presją czasu
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
      • znajomość pakietu MS Office
      • mile widziana znajomość prawa pracy
      • komunikatywność i otwartość
      • pozytywne nastawienie, kreatywność, łatwość w budowaniu relacji

      To oferujemy

      • stabilne zatrudnienie
      • wsparcie i przeszkolenie przez specjalistów
      • dużą samodzielność w działaniu
      • wynagrodzenie: 4 200 zł brutto
      • umowa zlecenie/ umowa o pracę na okres próbny
      • praca w biurze na Żoliborzu blisko stacji metra
      • praca w godzinach 9-17

      Aplikuj

  • Koordynatora Pracowników Tymczasowych

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Koszalin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja pracy Main Partners poszukuję Koordynatora Pracowników Tymczasowych, praca zdalno-terenowa, głównie w siedzibie klienta w Ustroniu Morskim.

      Koordynatora Pracowników Tymczasowych


      Obowiązki

      • opieka nad grupą pracowników tymczasowych (głównie obcokrajowców) w miejscu ich zatrudnienia i zakwaterowania,
      • wsparcie pracowników w zakresie komunikacji z pracodawcą, urzędami, personelem medycznym,
      • koordynacja przepływu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych,
      • budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami Main Partners

      Wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
      • prawo jazdy kat. B,
      • wrażliwość na potrzeby innych,
      • komunikatywność, otwartość

      Oferujemy

      • pracę zdalno-terenową,
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia/ umowy o pracę,
      • niezbędne narzędzia, telefon, laptop, samochód służbowy,
      • dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów,
      • elastyczny czas pracy,
      • wsparcie organizacyjne innych działów firmy,
      • międzynarodowe środowisko pracy

      Aplikuj

  • Koordynatora Pracowników Tymczasowych

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Ustronie Morskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja pracy Main Partners poszukuję Koordynatora Pracowników Tymczasowych, praca zdalno-terenowa, głównie w siedzibie klienta w Ustroniu Morskim.

      Koordynatora Pracowników Tymczasowych


      Obowiązki

      • opieka nad grupą pracowników tymczasowych (głównie obcokrajowców) w miejscu ich zatrudnienia i zakwaterowania,
      • wsparcie pracowników w zakresie komunikacji z pracodawcą, urzędami, personelem medycznym,
      • koordynacja przepływu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych,
      • budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami Main Partners

      Wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
      • prawo jazdy kat. B,
      • wrażliwość na potrzeby innych,
      • komunikatywność, otwartość

      Oferujemy

      • pracę zdalno-terenową,
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia/ umowy o pracę,
      • niezbędne narzędzia, telefon, laptop, samochód służbowy,
      • dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów,
      • elastyczny czas pracy,
      • wsparcie organizacyjne innych działów firmy,
      • międzynarodowe środowisko pracy

      Aplikuj

  • Koordynatora Pracowników Tymczasowych

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Kołobrzeg
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja pracy Main Partners poszukuję Koordynatora Pracowników Tymczasowych, praca zdalno-terenowa, głównie w siedzibie klienta w Ustroniu Morskim.

      Koordynatora Pracowników Tymczasowych


      Obowiązki

      • opieka nad grupą pracowników tymczasowych (głównie obcokrajowców) w miejscu ich zatrudnienia i zakwaterowania,
      • wsparcie pracowników w zakresie komunikacji z pracodawcą, urzędami, personelem medycznym,
      • koordynacja przepływu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych,
      • budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami Main Partners

      Wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
      • prawo jazdy kat. B,
      • wrażliwość na potrzeby innych,
      • komunikatywność, otwartość

      Oferujemy

      • pracę zdalno-terenową,
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia/ umowy o pracę,
      • niezbędne narzędzia, telefon, laptop, samochód służbowy,
      • dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów,
      • elastyczny czas pracy,
      • wsparcie organizacyjne innych działów firmy,
      • międzynarodowe środowisko pracy

      Aplikuj

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    MAIN PARTNERS SP Z O O
    • Ustronie Morskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • opieka nad grupą pracowników tymczasowych (głównie obcokrajowców) w miejscu ich zatrudnienia i zakwaterowania,
      • wsparcie pracowników w zakresie komunikacji z pracodawcą, urzędami, personelem medycznym,
      • koordynacja przepływu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych,
      • budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami Main Partners

      Nasze wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
      • prawo jazdy kat. B,
      • wrażliwość na potrzeby innych,
      • komunikatywność, otwartość

      To oferujemy

      • pracę zdalno-terenową,
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia/ umowy o pracę,
      • niezbędne narzędzia, telefon, laptop, samochód służbowy,
      • dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów,
      • elastyczny czas pracy,
      • wsparcie organizacyjne innych działów firmy,
      • międzynarodowe środowisko pracy

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie