Pracodawca - Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

W rankomat.pl pomagamy znaleźć najatrakcyjniejsze oferty ubezpieczeń (samochodu, podróży, nieruchomości) oraz produktów finansowych (od kredytów po konta i lokaty) Jesteśmy największa porównywarką ubezpieczeń w Polsce i nie przestajemy się rozwijać. 

Oferty pracy Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

Junior Call Center Manager

Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
Manager umowa o pracę pełny etat
Będziesz odpowiedzialny za: Realizację planów sprzedażowych oraz leadowych podległego zespołu; Rozwój umiejętności sprzedażowych pracowników w celu osiągania jak najwyższych wyników; Współtworzenie i monitoring ...
Bielsko-Biała
22-10-2021
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

HR Business Partner

Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
HR Manager umowa o pracę pełny etat
Pracując z nami będziesz odpowiedzialna/y za: Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich poziomach w organizacji; Inicjowanie nowych rozwiązań w ...
Bielsko-Biała
22-10-2021
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. Kadr

Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
Specjalista ds. kadr i płac umowa o pracę pełny etat
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców w tym m. in: przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, świadectw pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie ...
Bielsko-Biała
04-10-2021

Archiwalne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszego Specjalisty ds. kadr i płac

Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców (przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, świadectw pracy, etc)
  • Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej
  • Naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń dodatkowych
  • Sporządzanie deklaracji US, GUS, ZUS, obsługa i zarządzanie PPK
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy
  • Przygotowywanie zaświadczeń na indywidualne potrzeby pracowników
  • Obsługa benefitów oferowanych przez Spółkę
  • Nadzór nad badaniami lekarskimi dla Pracowników
  • Nadzór nad szkoleniami BHP
  • Tworzenie i aktualizacja procedur na potrzeby wewnętrzne Spółki
  • Obsługa portalu e-PUE oraz programu Płatnik
  • Aktywne uczestnictwo w projektach wewnętrznych Spółki
  • Prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
  • Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
Wymagania
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w zakresie obsługi kadrowej i pół roczne w zakresie naliczania wynagrodzeń
  • Dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, naliczania wynagrodzeń (w tym chorobowych, zasiłków), prowadzenia akt osobowych
  • Umiejętności analityczne, sumienność i dokładność
  • Dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość w kontaktach z ludźmi
  • Dobra znajomość MS Excel, znajomość SAP Kadry będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego



Stażysta w Dziale Kampanii Reklamowych
Stażysta   |  staż/praktyka
Kraków
Szczegóły

 Aktualnie w związku z rozwojem nowych projektów, poszukujemy do naszego zespołu pracowników na stanowisko Stażysty w Dziale Kampanii Reklamowych Rankomat

Stażysta w Dziale Kampanii Reklamowych

Miejsce pracy: Kraków

 

 

Preferowani absolwenci lub studenci ostatniego roku kierunków związanych za zarządzaniem, marketingiem lub marketingiem internetowym. Osoby kreatywne, bardzo komunikatywne,  umiejące skutecznie negocjować i realizować stawiane im cele. Jeśli studiowałaś/eś inny kierunek niż preferujemy, ale spełniasz powyższe- również Cię zapraszamy. Szukamy osoby która po stażu podejmie z nami stałą współpracę.

,

 

 

Zakres obowiązków
  • przygotowywanie materiałów reklamowych dla Wydawców,
  • testy nowych kreacji, akceptację emisji kampanii u Wydawców,
  • pozyskiwanie nowych Wydawców oraz baz mailingowych,
  • ustalanie warunków kampanii, wyceny i negocjacja stawek w modelach CPL/CPS/CPA/CPM/CPC,
  • tworzenie tekstów reklamowych i artykułów serwisowych,
  • moderowanie fanpage reklamowych na Facebooku,
  • prowadzenie i aktualizację firmowych plików i arkuszy,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie (zlecenia/umowy),
  • współpracę z Działem Graficznym/ IT/ Redakcją,
  • wsparcie zespołu marketingu w bieżących zadaniach,
Wymagania
  • komunikatywność i otwartość
  • umiejętność pracy w zespole
  • świetna organizacja pracy własnej i dokładność
  • umiejętności negocjacyjne
  • zdolność analitycznego myślenia
  • lekkie pióro, kreatywność
  • obsługa pakietu MS Office (Word/Excel/Power Point)
  • dyspozycyjność minimum 3/4 etatu
  • znajomość angielskiego minimum na poziomie komunikatywnym
  • bardzo mile widziane doświadczenie zdobyte na stażach/praktykach lub w pracy sezonowej na studiach
HR Business Partner
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Business Partner

Odpowiedzialnej za wdrażanie i utrzymanie wysokich standardów polityki personalnej w grupie.

Miejsce pracy:

Bielsko-Biała

Zakres obowiązków
  • Inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR adekwatnych dla specyfiki branży ubezpieczeniowo-finansowej,
  • Wsparcie biznesu i doradztwo z zakresu prawa pracy, rozwiązań i narzędzi HR, komunikacji, a także wsparcie managerów w procesie przeprowadzania zmian,
  • Odpowiedzialność za prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji oraz budowanie wizerunku pracodawcy,
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów zarządzania personelem, m.in.: diagnozy potencjału pracowników, oceny pracowniczej, planowania rozwoju i organizacji szkoleń oraz motywowania pracowników,
  • Analiza danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR m.in. badanie zaangażowania, absencja, rotacja, etc.,
  • Dobór narzędzi oraz implementacja projektów HR do obszarów biznesowych,
  • Wsparcie realizacji inicjatyw pracowniczych.
Wymagania
  • Minimum 5 letnie doświadczenia na stanowisku HR Menadżera lub HR Business Partnera,
  • Doświadczenia w pracy w organizacji z branży finansowej, ubezpieczeń lub nowych technologii,
  • Wykształcenie wyższe (psychologia, socjologia, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne),
  • Mile widziane certyfikaty: assesorskie, coachingowe, trenera biznesu, diagnozy potencjału,
  • Doskonale rozwinięta komunikacja interpersonalna,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy na wielu systemach i zadaniach jednocześnie,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, umożliwiająca przygotowywanie raportów i prowadzenie prezentacji,
  • Prawo jazdy kat. B. i gotowość do podróży służbowych.

Doradca Klienta
Doradca   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Doracdy Klienta ds. ubezpieczeń samochodowych, abyśmy mogli pomagać jeszcze większej liczbie Klientów w wyborze najlepszego ubezpieczenia.

Zakres obowiązków

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za :

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami, którzy szukali ubezpieczenia samochodu na stronie rankomat.pl.
  • Dobór najlepszej oferty adekwatny do potrzeb Klienta
  • Weryfikację informacji pozostawionych przez Klientów na stronie rankomat.pl
Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Niekaralność
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa pn-pt.9-17 i 12-20 lub 13-21)
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera
  • Pozytywne nastawienie
  • Elastyczność
Specjalista ds. SEO
Specjalista SEO/SEM   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój stron internetowych marki Rankomat - optymalizację oraz linkbuilding

Wymagania
  • podstawowa wiedza z zakresu SEO (Optymalizacja on-site i linkbuilding),
  • wiedza z zakresu analizy słów kluczowych,
  • znajomość architektury informacji oraz elementów HTML/CSS wymaganych w SEO,
  • bardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)
  • umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe atuty:

  • umiejętność monitorowania trendów i analizy działań konkurencji,
  • znajomość narzędzi takich jak: Screaming Frog, Majestic SEO, Ahrefs, Clusteric, Xenu, MS Excel,
  • chęć rozwoju i nauki w zakresie nowych rozwiązań​.
Fullstack Webdeweloper
Programista   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Wszystkie czynności związane z tworzeniem stron internetowych.

Wymagania

• bardzo dobra znajomość HTML, CSS, SASS/LESS
• umiejętność tworzenia stron RWD, doświadczenie w pracy z frameworkiem Foundation lub Bootstrap,
• dobra znajomość języka JavaScript i bibliotek (pracujemy z jQuery i Vue.js),
• umiejętność pracy w systemie GIT,
• dobra znajomość PHP, bazy MySQL, OOP.

Mile widziane:

• doświadczenie z systemem CMS Wordpress,
• znajomość narzędzi Gulp, Yarn, Webpack, NPM i podobnych,
• znajomość środowiska Linux, umiejętność poruszania się w konsoli.

Doradca Klienta - praca zdalna
Doradca   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami, którzy szukali ofert ubezpieczenia samochodu na stronie rankomat.pl.,
  • dobór najlepszej oferty adekwatny do potrzeb Klienta,
  • weryfikację informacji pozostawionych przez Klientów na stronie rankomat.pl.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie,
  • niekaralność,
  • dyspozycyjność (praca zmianowa pn-pt.9-17 i 12-20),
  • podstawowa znajomość obsługi komputera.
Młodszy analityk
Analityk finansowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • tworzenie analiz i raportów sprzedażowych,
  • tworzenie grafików dla pracowników Call Center,
  • kontrola wskaźników Call Center,
  • tworzenie dokumentacji dotyczącej obsady CC.
Wymagania
  • bardzo dobrej znajomości excela,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • odporności na stres.

Młodszy specjalista ds. kadr
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, świadectw pracy, etc);
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo – płacowego;
  • Tworzenie raportów;
  • Zakładanie i prowadzenie akt pracowniczych dla Pracowników;
  • Administrowanie procesem ewidencji urlopów oraz czasu pracy;
  • Nadzór nad badaniami lekarskimi Pracowników;
  • Nadzór nad szkoleniami BHP dla Pracowników;
  • Nadzór nad opieką medyczną dla Pracowników;
  • Zawieranie, rozwiązywanie umów cywilno-prawnych;
  • Obsługa programu Płatnik;
  • Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS;
  • Kontrola nad rachunkami Zleceniobiorców i oświadczeniami odnośnie godzin ich pracy;
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń;
  • Administracja zamówieniami art. biurowych, spożywczych i higienicznych;
  • Administracja poczty wychodzącej i przychodzącej.
Wymagania
  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy w Dziale Kadr;
  • Wiedza z zakresu prowadzenia akt osobowych oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;
  • Znajomość pakietu MS Office, a w szczególności MS Excel;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Samodzielność, inicjatywa;
  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i nastawienie na współpracę;
  • Mile widziana znajomość obsługi programu SAP.
Młodszy specjalista ds. kadr i administracji
Specjalista ds. marketingu   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej (przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, świadectw pracy, etc);
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo – płacowego;
  • Tworzenie raportów;
  • Zakładanie i prowadzenie akt pracowniczych dla Pracowników;
  • Administrowanie procesem ewidencji urlopów oraz czasu pracy;
  • Nadzór nad badaniami lekarskimi Pracowników;
  • Nadzór nad szkoleniami BHP dla Pracowników;
  • Nadzór nad opieką medyczną dla Pracowników;
  • Zawieranie, rozwiązywanie umów cywilno-prawnych;
  • Obsługa programu Płatnik;
  • Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do Zus;
  • Kontrola nad rachunkami Zleceniobiorców i oświadczeniami odnośnie godzin ich pracy;
  • Nadzór i organizacja szkoleń agencyjnych z poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych dla Pracowników Spółki;
  • Kompletowania dokumentów potrzebnych do rejestracji w KNF;
  • Nadzór nad zamówieniami art. spożywczych, biurowych i chemii
  • Obsługa korespondencji kurierskiej i poczty polskiej;
  • Obsługa gości;

Wymagania
  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy w Dziale Kadr;
  • Wiedza z zakresu prowadzenia akt osobowych oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;
  • Znajomość pakietu MS Office, a w szczególności MS Excel;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Samodzielność, inicjatywa;
  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i nastawienie na współpracę;

Mile widziana znajomość obsługi programu SAP

Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie
01-141 Warszawa
ul. Wolska 88