FCA Services

FCA Services Polska Sp. z o.o. jest spółką międzynarodowej grupy Fiat Chrysler Automobiles, lidera branży motoryzacyjnej posiadającej ponad 150 zakładów na całym świecie i zatrudniającego ponad 225 000 pracowników.

Nasza spółka została założona w 2001 r. i zatrudnia prawie 1100 pracowników. Działa w dwóch obszarach: Finance – usługi finansowo-księgowe oraz Payroll – administracja kadrowo-płacowa.

Obszar Finance to usługi w zakresie: księgowości głównej, bilansu i raportingu, obsługa cyklu aktywnego i pasywnego, finansów i płatności, zarządzania środkami trwałymi i kapitałem obrotowym, a także usługi podatkowe i kontroli zarządzania.

Obszar Payroll obejmuje cały zakres spraw pracowniczych – od obsługi dokumentacji kadrowej, poprzez sporządzanie list płac, do obsługi socjalnej pracowników.
Od 2005 r. spółka działa w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej na terenie FCA Poland w Bielsku-Białej, świadcząc usługi dla klientów z regionu EMEA, a od 2014 roku również z regionu NAFTA.

 

Obecnie intensywnie rozwijamy Centrum Usług Finansowych dla Klientów zagranicznych. Poszukujemy osób posługujących się językami obcymi lub/i posiadających wiedzę w zakresie ekonomii, chcących objąć stanowiska związane z księgowością, administracją personalną lub obsługą klienta. Zatrudniamy zarówno osoby z doświadczeniem, którym możemy zaoferować stanowiska specjalistyczne oraz możliwość dalszego rozwoju, jak również te, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową. Studenci oraz absolwenci mogą w praktyce wykorzystać wiedzę zdobytą na uczelni, a także rozwijać swoją ścieżkę kariery.

Rekrutacja w FCA Services Polska prowadzona jest wieloma kanałami. Do potencjalnych kandydatów docieramy gównie poprzez ogłoszenia na stronach internetowych. Współpracujemy również z wyspecjalizowanymi w procesach rekrutacji firmami doradztwa personalnego. Jesteśmy obecni na wyższych uczelniach i targach pracy. Każde z tych wydarzeń traktujemy jako możliwość spotkania kandydatów.

 


Dołączając do naszego międzynarodowego zespołu, zyskasz niepowtarzalną szansę pracy dla najprężniej rozwijającej się organizacji na Podbeskidziu, a także okazję współpracy z uznanymi firmami z całego świata. Oferujemy różnorodne stanowiska i wyzwania, szeroki zakres odpowiedzialności oraz doskonałą okazję do rozwoju umiejętności.

 

Aktualne oferty pracy

FCA Services

Młodszy specjalista ds. płac

Zawód: specjalista ds. kadr i płac Rodzaj: umowa o pracę
FCA Services
FCA Services
Wsparcie działu podczas naliczania wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków, Wsparcie działu podczas kontroli merytoryczno-formalnej dokumentów niezbędnych do wypłaty wynagrodzeń i ...

POLECANA
Bielsko-Biała
19-01-2021 POLECANA
FCA Services

Młodszy Księgowy

Zawód: księgowy Rodzaj: umowa o pracę
FCA Services
FCA Services
Stanowisko w dziale zobowiązań (PTP) lub w dziale należności (OTC) Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami Praca z systemem SAP Kontrola poprawności ...

POLECANA
Bielsko-Biała
19-01-2021 POLECANA

Archiwalne ogłoszenia

Pracownik administracyjny z językiem angielskim
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka angielskiego do wsparcia procesów administracyjnych w dziale księgowym

Doświadczenie w dziale księgowym nie jest wymagane - zapewniamy szkolenia wdrożeniowe.

 

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu księgowego w czynnościach tj.: weryfikacja faktur, uzgadnianie sald, księgowanie
  • Weryfikacja i wprowadzanie wniosków zakupowych przesłanych przez klientów
  • Weryfikacja i aktualizacja istniejących zamówień
  • Praca w systemie SAP oraz z MS Office
  • Bieżący kontakt i wsparcie klientów anglojęzycznych
Wymagania
  • Znajomość języka angielskiego min. B1+
  • Znajomość funkcji programu MS Excel
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (praca odbywa się zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem, 1 zmiana: 8-16 / 2 zmiana: 14-22)
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Znajomość podstaw rachunkowości oraz systemu SAP będzie dodatkowym atutem
Młodszy księgowy z jęz. hiszpańskim
Zawód: księgowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka hiszpańskiego do wsparcia procesów administracyjnych w dziale księgowym.  Doświadczenie w dziale księgowym nie jest wymagane - zapewniamy szkolenia wdrożeniowe.

 

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu księgowego w czynnościach tj.: weryfikacja faktur, uzgadnianie sald, księgowanie
  • Weryfikacja i wprowadzanie wniosków zakupowych przesłanych przez klientów
  • Weryfikacja i aktualizacja istniejących zamówień
  • Praca w systemie SAP oraz z MS Office
  • Bieżący kontakt i wsparcie klientów zagranicznych
Wymagania
  • Znajomość języka hiszpańskiego min. B1
  • Znajomość języka angielskiego min. A2/B1
  • Znajomość funkcji programu MS Excel / Google Docs
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Znajomość podstaw rachunkowości, systemu SAP będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Młodszy księgowy (OTC/PTP)
Zawód: księgowy   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem naszej spółki, poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych pracą w ramach Księgowości Klientów zagranicznych:

Zakres obowiązków
  • Stanowisko w dziale zobowiązań (PTP) lub w dziale należności (OTC)
  • Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Praca z systemem SAP
  • Kontrola poprawności danych / dokumentacji
  • Rejestracja, weryfikacja, księgowanie faktur
  • Wsparcie w zamknięciu miesiąca / roku
  • Bieżący kontakt i wsparcie klienta obcojęzycznego
Wymagania
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Mile widziana znajomość podstaw rachunkowości
  • Swobodna praca z narzędziami MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Dodatkowym atutem będą:

  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Znajomość dodatkowego języka obcego
  • Znajomość systemu SAP
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
Pracownik administracyjny z językiem angielskim
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka angielskiego do wsparcia procesów administracyjnych w dziale księgowym

Doświadczenie w dziale księgowym nie jest wymagane - zapewniamy szkolenia wdrożeniowe.

 

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu księgowego w czynnościach tj.: weryfikacja faktur, uzgadnianie sald, księgowanie
  • Weryfikacja i wprowadzanie wniosków zakupowych przesłanych przez klientów
  • Weryfikacja i aktualizacja istniejących zamówień
  • Praca w systemie SAP oraz z MS Office
  • Bieżący kontakt i wsparcie klientów anglojęzycznych
Wymagania
  • Znajomość języka angielskiego min. B1+
  • Znajomość funkcji programu MS Excel
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (praca odbywa się zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem, nie częściej niż w stosunku 4 tygodnie: 8-16 / 1 tydzień: 14-22)
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Znajomość podstaw rachunkowości oraz systemu SAP będzie dodatkowym atutem
Ekspert ds. kadr
Zawód: specjalista ds. kadr i płac   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły

Zakres obowiązków

Dział HR SSC jest odpowiedzialny za dostarczanie usług kadrowo-płacowych dla Spółek Grupy Fiat Chrysler Automobiles (FCA) oraz CNH Industrial w Polsce.

Zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie dokumentacji pracowniczej zw. z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
  • Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP
  • Wystawianie dokumentacji kadrowej dla pracowników
  • Przygotowywanie raportów i analiz związanych z administracją personalną
  • Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS (Program Płatnik)
  • Obsługa bezpośrednia pracowników
  • Doradztwo w zakresie prawa pracy
  • Udział w przygotowaniu danych do audytów i kontroli
  • Udział w projektach i inicjatywach HRS
Wymagania
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów o ochronie danych osobowych
  • Min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy w systemach kadrowo-płacowych ERP
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office (w szczególności Excel)
  • Znajomość programu Płatnik
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność pracy w zespole
  • Rzetelność i odpowiedzialność
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Dokładność, terminowość i systematyczność
3-miesięczny płatny Staż w Księgowości
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: staż
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

W związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów otwartych na zdobycie doświadczenia przy obsłudze klienta w ramach działów Księgowych

 

 

Do obowiązków należeć będzie wspieranie następujących czynności:

  • Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Praca z systemem SAP
  • Kontrola poprawności danych / dokumentacji
  • Rejestracja, weryfikacja, księgowanie faktur
  • Wsparcie w zamknięciu miesiąca / roku
  • Bieżący kontakt i wsparcie klienta 
Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość narzędzi MS Office – w szczególności MS Excel
  • Otwartość na naukę
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Mile widziana znajomość zasad rachunkowości lub/i wykształcenie ekonomiczne 
Młodszy księgowy (OTC/PTP)
Zawód: księgowy   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem naszej spółki, poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych pracą w ramach Księgowości Klientów zagranicznych:

Zakres obowiązków
  • Stanowisko w dziale zobowiązań (PTP) lub w dziale należności (OTC)
  • Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Praca z systemem SAP
  • Kontrola poprawności danych / dokumentacji
  • Rejestracja, weryfikacja, księgowanie faktur
  • Wsparcie w zamknięciu miesiąca / roku
  • Bieżący kontakt i wsparcie klienta obcojęzycznego
Wymagania
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Mile widziana znajomość podstaw rachunkowości
  • Swobodna praca z narzędziami MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Dodatkowym atutem będą:

  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Znajomość dodatkowego języka obcego
  • Znajomość systemu SAP
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
Młodszy księgowy (OTC/PTP)
Zawód: księgowy   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem naszej spółki, poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych pracą w ramach Księgowości Klientów zagranicznych:

Zakres obowiązków
  • Stanowisko w dziale zobowiązań (PTP) lub w dziale należności (OTC)
  • Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Praca z systemem SAP
  • Kontrola poprawności danych / dokumentacji
  • Rejestracja, weryfikacja, księgowanie faktur
  • Wsparcie w zamknięciu miesiąca / roku
  • Bieżący kontakt i wsparcie klienta obcojęzycznego
Wymagania
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1+)
  • Mile widziana znajomość podstaw rachunkowości
  • Swobodna praca z narzędziami MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Dodatkowym atutem będą:

  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Znajomość dodatkowego języka obcego
  • Znajomość systemu SAP
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
Pracownik administracyjny z językiem angielskim
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka angielskiego do wsparcia procesów administracyjnych w dziale księgowym

Doświadczenie w dziale księgowym nie jest wymagane - zapewniamy szkolenia wdrożeniowe.

 

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu księgowego w czynnościach tj.: weryfikacja faktur, uzgadnianie sald, księgowanie
  • Weryfikacja i wprowadzanie wniosków zakupowych przesłanych przez klientów
  • Weryfikacja i aktualizacja istniejących zamówień
  • Praca w systemie SAP oraz z MS Office
  • Bieżący kontakt i wsparcie klientów anglojęzycznych
Wymagania
  • Znajomość języka angielskiego min. B1
  • Znajomość funkcji programu MS Excel
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (praca odbywa się zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem, nie częściej niż w stosunku 4 tygodnie: 8-16 / 1 tydzień: 14-22)
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Znajomość podstaw rachunkowości oraz systemu SAP będzie dodatkowym atutem
Pracownik administracyjny z językiem angielskim
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka angielskiego do wsparcia procesów administracyjnych w dziale księgowym

Doświadczenie w dziale księgowym nie jest wymagane - zapewniamy szkolenia wdrożeniowe.

 

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu księgowego w czynnościach tj.: weryfikacja faktur, uzgadnianie sald, księgowanie
  • Weryfikacja i wprowadzanie wniosków zakupowych przesłanych przez klientów
  • Weryfikacja i aktualizacja istniejących zamówień
  • Praca w systemie SAP oraz z MS Office
  • Bieżący kontakt i wsparcie klientów anglojęzycznych
Wymagania
  • Znajomość języka angielskiego min. B1
  • Znajomość funkcji programu MS Excel
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (praca odbywa się zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem, nie częściej niż w stosunku 4 tygodnie: 8-16 / 1 tydzień: 14-22)
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Znajomość podstaw rachunkowości oraz systemu SAP będzie dodatkowym atutem

FCA Services Polska Sp. z o.o.

ul. Węglowa 72, Bielsko-Biała, Polska

rekrutacja.fca@fcagroup.com