Formaster S.A. właściciel marki Dafi to ponad 30 lat doświadczenia w produkcji urządzeń i akcesoriów dla przemysłu oraz gospodarstw domowych. Od początku naszej drogi nieustannie kierujemy się dwiema wartościami: jakością i innowacją.

Jesteśmy dobrze zorganizowaną, nowocześnie zarządzaną firmą. Zatrudniamy ponad 250 specjalistów, posiadamy własne biuro projektowo-konstrukcyjne i laboratorium oraz kilka linii produkcyjnych, z których każdego roku otrzymujemy miliony produktów. Od kilkunastu lat współpracujemy z wiodącymi dystrybutorami, realizując zamówienia do kilkudziesięciu krajów z całego świata. Jesteśmy firmą, która wiedzą, praktyką i rzetelną pracą zdobyła miano niezawodnego partnera w biznesie, a każdemu klientowi gwarantuje elastyczne podejście do jego potrzeb i najwyższy standard obsługi. Formaster S.A. to po części również dobro rodzinne, którym chcemy się dzielić z naszymi Klientami – zarówno indywidualnymi, jak i biznesowymi.

Oferty pracy Formaster S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Ergonomiczne stanowisko pracy
  • Karta sportowa
  • Karty podarunkowe
  • Kawa / herbata
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Formaster S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Formaster S.A. - oferty archiwalne

  • Menedżer Rozwoju Biznesu

    Formaster S.A.
    • Kielce
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • menedżer
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Planowanie i realizacja działań sprzedażowych w sektorze B2B,
      • Identyfikacja i priorytetyzacja nowych rynków, kanałów wejścia oraz kluczowych segmentów klientów,
      • Samodzielne podejmowanie decyzji handlowych i rozwojowych w porozumieniu z Zarządem,
      • Aktywne promowanie naszych brandów wśród klientów biznesowych,
      • Nadzór nad komunikacją z klientami na wszystkich etapach negocjacji,
      • Monitoring rynku, analiza działań konkurencji, identyfikacja trendów i możliwości biznesowych,
      • Organizacja i udział w eventach branżowych, targach i konferencjach,
      • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności działań sprzedażowych,

      Wymagania

      • Minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B rozwoju biznesu lub zarządzaniu strategicznym,
      • Minimum 3 lata na stanowisku kierowniczym lub dyrektorskim z odpowiedzialnością za zespół i wyniki,
      • Znajomość narzędzi analitycznych i raportowania efektywności działań,
      • Bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i proaktywność,
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
      • Gotowość do udziału w spotkaniach z klientami oraz wydarzeniach branżowych,
      • Dobra znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i ambitnych planach rozwoju,
      • Samodzielne, rozwojowe stanowisko z realnym wpływem na kształtowanie strategii produktowej i portfolio firmy,
      • Pracę w środowisku biznesowym, nastawionym na wdrażanie innowacji i nowych rozwiązań,
      • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, adekwatny do doświadczenia,
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
  • Specjalista ds. produktu / Specjalistka ds. produktu

    Formaster S.A.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Gromadzenie i weryfikacja danych dotyczących produktów (karty techniczne, zdjęcia, certyfikaty).
      • Tworzenie i aktualizowanie wewnętrznych kart produktów.
      • Wdrażanie nowych produktów oraz inicjowanie modyfikacji istniejącej oferty.
      • Współpraca z działami marketingu, sprzedaży, produkcji oraz B&R w celu tworzenia i rozwoju produktów.
      • Analiza rynku i oferty konkurencji, w tym sposobów prezentacji produktów.
      • Monitorowanie najnowszych trendów oraz tendencji rynkowych.
      • Przygotowywanie prób produktowych (mockupów).
      • Opracowywanie wsadów merytorycznych do materiałów marketingowych, sprzedażowych i graficznych.
      • Zapewnienie aktualnych danych podstawowych oraz specyfikacji produktów w systemie ERP.
      • Dbałość o wysoką jakość oraz kompletność danych w systemie ERP.
      • Identyfikacja i analiza ryzyk związanych z projektami oraz proponowanie działań zapobiegawczych.
      • Koordynacja wszystkich faz realizacji projektów, w tym prowadzenie dokumentacji projektowej w programie Planner. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego, adekwatnych do posiadanych kwalifikacji i umiejętności.

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze zarządzania projektami lub rozwoju produktu.
      • Znajomość systemów ERP i programów do zarządzania projektami (Planner lub pokrewne).
      • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne.
      • Umiejętność identyfikowania ryzyk i proponowania skutecznych działań zapobiegawczych.
      • Nastawienie na realizację celów i doskonalenie procesów.
      • Komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.

      Oferujemy

      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
      • Umowę o pracę na pełny etat.
      • Szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy.
      • Pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach.
      • Dobrą organizację pracy.
      • Perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń.
      • Pracę w godz. 8-16 (możliwość pracy hybrydowej).
  • Menedżer Kategorii / Menedżerka Kategorii / Category Manager

    Formaster S.A.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju powierzonych kategorii produktowych, w zgodzie z celami biznesowymi firmy.
      • Monitorowanie rynku, analiza trendów konsumenckich, działań konkurencji oraz innowacji w zakresie produktów i opakowań.
      • Inicjowanie i prowadzenie procesów wdrażania nowych produktów — od fazy koncepcji, poprzez testy, aż po komercjalizację.
      • Zarządzanie cyklem życia produktów, rekomendowanie działań optymalizacyjnych, w tym decyzji o wprowadzaniu, modyfikacjach czy wycofywaniu produktów z rynku.
      • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, marżowość oraz rentowność kategorii.
      • Ścisła współpraca z działami: marketingu, zakupów, logistyki oraz produkcji w celu realizacji założonych planów.
      • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami oraz partnerami biznesowymi, prowadzenie negocjacji handlowych.
      • Udział w krajowych i międzynarodowych targach branżowych, w celu poszukiwania nowych rozwiązań oraz inspiracji produktowych.
      • Przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji dla Zarządu w zakresie rozwoju kategorii.

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      • Dyspozycyjność, w tym gotowość do udziału w targach oraz spotkaniach z klientami zagranicznymi (warunek konieczny).
      • Doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktową, rozwoju portfolio lub w marketingu produktowym.
      • Umiejętność samodzielnego kreowania i realizowania strategii kategorii w oparciu o analizy rynku i danych sprzedażowych.
      • Rozwinięte kompetencje analityczne, zdolność pracy z danymi liczbowymi, KPI oraz budżetami.
      • Znajomość zasad brandingu oraz zagadnień związanych z opakowaniami i designem będzie dodatkowym atutem.
      • Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania trwałych relacji z partnerami handlowymi.
      • Proaktywne podejście, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na osiąganie celów.
      • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dostawcami oraz śledzenie trendów międzynarodowych.

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i ambitnych planach rozwoju.
      • Samodzielne, rozwojowe stanowisko z realnym wpływem na kształtowanie strategii produktowej i portfolio firmy.
      • Pracę w środowisku biznesowym, nastawionym na wdrażanie innowacji i nowych rozwiązań.
      • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, adekwatny do doświadczenia oraz wyników pracy, wraz z systemem premiowym.
      • Niezbędne narzędzia pracy.
      • Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe.
      • Możliwość udziału w krajowych i zagranicznych wydarzeniach branżowych oraz szkoleniach.