Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
OutPoint Group sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
OutPoint Group Sp. z o.o. to firma, która specjalizuje się w obszarze zarządzania nieruchomościami i oferuje szeroki zakres usług, skierowanych do klientów indywidualnych oraz biznesowych.
Jej celem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań, które odpowiadają na różnorodne potrzeby rynkowe. Charakteryzuje się profesjonalizmem, dbałością o szczegóły oraz indywidualnym podejściem do każdego projektu.
Zespół OutPoint Group łączy doświadczenie z pasją, co umożliwia budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zarządzania nieruchomościami.
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy OutPoint Group Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Pracownik biurowy
Schneider Pojemniki Transportowe Sp. z. o.o. Sp. k- Złotoryja
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Asystent/ka biura zarządu
SQS Holding S. A.- Kraków
- staż/praktyka
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Asystent/ka Kas Samoobsługowych dla osób z orzeczeniem
iPRACUJZDALNIE.pl Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Wrocław
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Dodana
Mapa OutPoint Group Sp. z o.o.
Siedziba główna
Praca OutPoint Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Pracownik biurowy
OutPoint Group Sp. z o.o.- Wałbrzych
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Bieżąca obsługa klientów oraz pracowników,
-
prowadzenie dokumentacji pracowniczych i archiwizacja dokumentów,
-
przygotowanie danych do naliczenia wynagrodzeń pracowników,
-
selekcja i rekrutacja pracowników,
-
przygotowanie dokumentów legalizujących pracę cudzoziemców,
-
udział w akcjach marketingowych,
-
wystawianie dokumentów (faktur), zaświadczeń dla pracowników, umów i inne,
-
realizacja powierzonych zadań,
-
współpraca z działem księgowości,
-
bieżąca obsługa administracyjna biura.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie, - doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze administracji, - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność, - prawo jazdy kat. b – mile widziane, - znajomość ustawy o pracownikach tymczasowych – mile widziane, - znajomość przepisów dotyczących zatrudniania Cudzoziemców – mile widziane.Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu,
-
pracę w godzinach 8.00 - 12.00,
-
możliwość dopasowania godzin pracy,
-
szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku,
-
zatrudnienie w niewielkiej firmie z rodzinną atmosferą.
-