!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Armax Sp. z o.o. Sp.k.

Armax Sp. z o.o. Sp.k.

Firma Armax Sp. z o.o. Sp.k. od ponad 30 lat jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych w południowej Polsce dilerem maszyn budowlanych, rolniczych oraz komunalnych. Działalność firmy obejmuje sprzedaż, wynajem maszyn budowlanych oraz usługi serwisowe. Doświadczenie w branży zdobyte podczas wieloletniej współpracy z renomowanymi producentami takimi jak Honda, Kubota, Takeuchi, Master, Kaeser sprawia, że jesteśmy jedną z najbardziej znanych firm na krajowym rynku maszyn budowlanych i komunalnych.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5470051167

REGON: 070021393

KRS: 0000320835

ul. Wyzwolenia 49 43-300 Bielsko-Biała województwo śląskie powiat bielsko-biała gmina bielsko-biała

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 05-01-2009
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Armax Sp. z o.o. Sp.k.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Asystentka/Sekretarka

    Armax Sp. z o.o. Sp.k.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • sekretarz
    • asystent/sekretarz

    • Zakres obowiązków

      • dbanie o dobry wizerunek firmy
      • kompleksowe prowadzenie sekretariatu
      • obsługa korespondencji i kontrola obiegu dokumentów
      • obsługa urządzeń biurowych
      • dbanie o porządek i estetykę biura
      • przyjmowanie gości, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
      • organizacja zaopatrzenia
      • obsługa i zarządzanie treściami na stronach internetowych,
      • przygotowywanie materiałów marketingowych.

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
      • dyskrecja i wysoka kultura osobista
      • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
      • doskonała organizacja czasu i pracy, dokładność, inicjatywa, operatywność oraz zdolności komunikacyjne
      • elastyczność i odporność na stres
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • pracę w rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach
      • firma nie jest korporacją, gwarantujemy zadowolenie oraz dobrą atmosferę w miejscu pracy
  • Asystentka/Sekretarka

    Armax Sp. z o.o. Sp.k.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • sekretarz
    • asystent/sekretarz

    • Zakres obowiązków

      • dbanie o dobry wizerunek firmy,
      • kompleksowe prowadzenie sekretariatu,
      • obsługa korespondencji i kontrola obiegu dokumentów,
      • obsługa urządzeń biurowych,
      • dbanie o porządek i estetykę biura,
      • przyjmowanie gości, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
      • obsługa i zarządzanie treściami na stronach internetowych,
      • przygotowywanie materiałów marketingowych.

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
      • dyskrecja i wysoka kultura osobista,
      • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
      • doskonała organizacja czasu i pracy, dokładność, inicjatywa, operatywność oraz zdolności komunikacyjne,
      • elastyczność i odporność na stres,
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • pracę w rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach,
      • firma nie jest korporacją, gwarantujemy zadowolenie oraz dobrą atmosferę w miejscu pracy,
      • prywatną opiekę zdrowotną PZU.
  • Doradca Handlowy

    Armax Sp. z o.o. Sp.k.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • handlowiec, doradca
    • specjalista (mid/regular)
    • Poszukujemy doradcy techniczno-handlowego, który będzie zajmował się sprzedażą oraz doradztwem w zakresie koparek marki Takeuchi oraz osprzętu do tych maszyn. Takeuchi jest japońską, renomomowaną marką produkującą urządzenia najwyżej jakości. Posiada silną pozycję na polskim rynku.

      Zakres obowiązków

      • utrzymywanie pozytywnych relacji z bieżącymi klientami w zakresie sprzedaży koparek marki Takeuchi,
      • pozyskiwanie nowych klientów,
      • prowadzenie negocjacji handlowych,
      • doradztwo handlowe i techniczne.


      Wymagania

      • doświadczenie w handlu na stanowisku przedstawiciela handlowego,
      • wykształcenie minimum średnie,
      • mile widziana znajomość branży budowlanej,
      • umiejętność budowania relacji z klientami,
      • prawo jazdy kat. B,
      • obsługa komputera,
      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,
      • dyspozycyjność.


      Oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat,
      • stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
      • szkolenia specjalistyczne,
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon),
      • prywatną opiekę zdrowotną PZU

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.