Od momentu debiutu w 2015 roku, Reventon Group nieustannie dąży do doskonałości w branży HVAC, zdobywając uznanie klientów na ponad 40 światowych rynkach. Jako polski producent, firma wprowadza innowacyjne rozwiązania, które podnoszą komfort użytkowania oraz przyczyniają się do oszczędności energetycznych. Produkty tej firmy, będące wynikiem pasji i zaangażowania zespołu, są projektowane z myślą o najwyższej wydajności i niezawodności. Każde urządzenie HVAC opuszczające fabrykę stanowi obietnicę jakości i trwałości, co potwierdzają posiadane certyfikaty branżowe.

Firma Reventon Group zdaje sobie sprawę, że każdy klient jest wyjątkowy, dlatego oferowane usługi są elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Klienci mogą liczyć na kompleksową wycenę, która uwzględnia ich wymagania. Profesjonalny dział techniczny jest zawsze gotowy do udzielenia pomocy. Dzięki stałej dostępności asortymentu w magazynach w Polsce, Reventon Group jest w stanie szybko realizować zamówienia, niezależnie od lokalizacji klientów.

Firma wierzy, że jej praca ma znaczenie i każdego dnia stara się oferować nowoczesne, wydajne i niezawodne produkty, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Podejście do biznesu opiera się na słuchaniu, dostosowywaniu się do potrzeb rynku oraz dostarczaniu rozwiązań, które mają realny wpływ. Reventon Group zaprasza do współpracy oraz dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy korzystają z komfortu i efektywności, jaką zapewniają jej systemy HVAC. Razem można stworzyć przestrzeń, w której technologia harmonijnie współpracuje z ekologią i ekonomią.

Oferty pracy Reventon Group Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa Reventon Group Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Reventon Group Ltd.

Producent urządzeń z branży HVAC

Reventon to szybko rozwijająca się marka, która od 2015 roku ciężko pracuje na swój sukces. Dzięki profesjonalnemu podejściu do potrzeb klientów, w błyskawicznym tempie trwale zaznacza swoją obecność na kolejnych światowych rynkach. Nasza siedziba główna zlokalizowana jest w Polsce, co nie przeszkadza nam z powodzeniem eksportować naszych urządzeń na cały świat. Wszystko to dzięki doświadczeniu, sprawnej komunikacji oraz pracy wielu osób, by nasze produkty dotarły na czas wszędzie tam gdzie są potrzebne.

Miasto
Bielsko-Biała
Siedziba główna
Bielsko-Biała, Śląskie
Branża
Produkcja wyposażenia HVAC i urządzeń chłodniczych
Specjalizacje
Heating, HVAC, Air conditioning, ventilation i recuperation

Rok założenia

2015

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

1007

Reventon Group Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Reventon Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Wrocław
  6. Kęty
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Ruda Śląska
  9. Oświęcim
  10. Łódź

Praca Reventon Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Magazynier

    Reventon Group Sp. z o.o.
    • Kozy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Przyjmowanie dostaw towaru – wyładunek.
      • Wydawanie towaru wg zamówień - załadunek.
      • Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – odpowiednie rozplanowanie układu produktów i jak najlepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni.
      • Rozkładanie towaru w magazynie.
      • Oznaczanie/etykietowanie kartonów i produktów.
      • Przygotowywanie zamówień dla klientów.
      • Sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z dokumentami WZ.
      • Czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów, oznaczanie i adresowanie przesyłek.
      • Obsługa urządzeń magazynowych - m.in. wózka widłowego, układnic regałowych.
      • Sprawdzanie stanów magazynowych – kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów przełożonemu.
      • Przyjmowanie zwrotów i ich wstępne skontrolowanie (ewentualne odmowy przyjęcia od kuriera).

      Wymagania

      • doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • uprawnienia UDT,
      • umiejętność obsługi komputera (poczta, pakiet MS Office),
      • miele widziana umiejętność obsługi programu Subiekt.

      Oferujemy

        • premie uznaniowe,
        • ubezpieczenie na życie,
        • karty sportowe,
        • spotkania integracyjne,
        • parking dla pracowników,
        • paczki świąteczne.
  • Kierownik Magazynu

    Reventon Group Sp. z o.o.
    • Kozy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie podległym zespołem.
      • Kierowanie i planowanie prac magazynu.
      • Organizacja i nadzór nad pracami magazynowymi (przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towarów).
      • Optymalizacja procesów magazynowych i zarządzanie stanami magazynowymi.
      • Prowadzenie inwentaryzacji oraz raportowanie danych dotyczących stanów magazynowych.
      • Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji magazynowej.
      • Nadzór nad współpracą z firmami spedycyjnymi, transportowymi i kurierskimi.
      • Szkolenie i motywowanie zespołu do efektywnej pracy.
      • Współpraca z działem produkcji na poziomie lokalnym.
      • Rozwój i poprawa funkcjonowania magazynu.
      • Optymalizowanie i zarządzanie przestrzenią magazynu w taki sposób, aby pozwalało to na jak najefektywniejsze wykonywanie działań na hali.
      • Podejmowanie współpracy z innymi działami firmy.
      • Przygotowywanie raportów i stosownej dokumentacji.
      • Dbanie o bezpieczeństwo prac na magazynie, w tym przestrzeganie przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie planu dotyczącego zapobiegania ryzyku w miejscu pracy, dokonywanie cyklicznych przeglądów technicznych, ocenianie stanu urządzeń i wyposażenia magazynu itp.
      • Prowadzenie gospodarki odpadów.

      Wymagania

      • Doświadczenie na stanowisku obejmującym zarządzanie magazynem i procesami logistycznymi.
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
      • Umiejętności organizacyjne i analityczne.
      • Proaktywne podejście do zadań.
      • Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania do osiągania wyników.
      • Dokładność, zaangażowanie, decyzyjność.
      • Zdolność myślenia i samodzielnego, proaktywnego rozwiązywania problemów.
      • Znajomość zagadnień związanych z gospodarką odpadami.
      • Mile widziane doświadczenie w programie Subiekt.
      • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych UDT.

      Oferujemy


      • dofinansowanie szkoleń i kursów,
      • ubezpieczenie na życie,
      • karty sportowe,
      • elastyczny czas pracy,
      • parking dla pracowników,
      • spotkania integracyjne,
      • paczki świąteczne.

  • Specjalista ds. Sprzedaży i obsługi klientów zagranicznych

    Reventon Group Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami zagranicznymi;
      • Współpraca ze wszystkimi działami firmy;
      • Raportowanie prowadzonych działań;
      • Realizacja planów sprzedażowych;
      • Efektywne zarządzanie i planowanie swojej pracy na powierzonym terytorium;
      • Przygotowywanie ofert handlowych, faktur;
      • Organizacja transportu;

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie;
      • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub fancuskiego oraz języka angielskiego;
      • Dobra organizacja czasu pracy;
      • Umiejętność pracy w zespole;
      • Zaangażowanie oraz sumienność;
      • Samodzielność;
      • Komunikatywność;
      • Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację celów;
      • Niekaralność;

      Oferujemy

      • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16, w młodym, energicznym zespole;
      • Zatrudnienie na pełny etat (wynagrodzenie podstawowe + prowizja);
      • Samodzielne stanowisko;
      • Niezbędne narzędzia pracy;
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach;
      • Kartę MultiSport;
  • Dyrektor handlowy z językiem angielskim

    Reventon Group Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • dyrektor/prezes
    • Zakres obowiązków

      • realizacja celów dystrybucyjnych i sprzedażowych na podległym terenie,

      • tworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarze kluczowych klientów firmy na rynku europejskim,

      • budowanie długotrwałych relacji handlowych z klientami,

      • efektywne zarządzanie i planowanie swojej pracy na powierzonym terytorium,

      • przygotowywanie ofert handlowych,

      • negocjacje oraz sprzedaż produktów,

      • przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,

      • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu,

      • przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy,

      • budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie do zapewnienia przewagi konkurencyjnej,

      • udział w branżowych spotkaniach i targach - krajowych i zagranicznych,

      • koordynacja pracy kilkuosobowym zespołem,

      • wyjazdy zagraniczne do klientów.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe,

      • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku podobnym stanowisku w obszarze sprzedaży, mile widziane doświadczenie bądź znajomość branży HVAC,

      • biegła znajomość języka angielskiego,

      • mile widziana biegła znajomość dodatkowego języka tj. niemiecki lub rosyjski,

      • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,

      • orientacja na wyniki, umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami,

      • dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,

      • umowę B2B,

      • atrakcyjne wynagrodzenie,

      • elastyczne godziny pracy,

      • duża autonomię i możliwość rozwoju,

      • certyfikowane szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,

      • narzędzia pracy.


      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych

      • dofinansowanie nauki języków

      • dofinansowanie szkoleń i kursów

      • elastyczny czas pracy

      • spotkania integracyjne

      • brak dress code’u

      • kawa / herbata

      • parking dla pracowników

      • paczki świąteczne

  • Sprzedawca w Dziale Eksportu – Branża HVAC

    Reventon Group Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoim zadaniem będzie:

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami na rynkach międzynarodowych.
      • Odpowiadanie za proces kompleksowej obsługi zamówień od kontrahentów.
      • Organizacja wysyłek eksportowych: kontakt z firmami spedycyjnymi i agencją celną
      • Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy.
      • Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji.
      • Reprezentowanie firmy na targach branżowych i spotkaniach biznesowych.
      • Realizacja planów sprzedażowych.
      • Współpraca z innymi pracownikami Działu Eksportowego oraz pozostałymi działami firmy

      Wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny).
      • Mile widziana znajomość drugiego języka obcego (rosyjski, francuski, włoski, niemiecki, czeski, słowacki).
      • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i sprzedaży zagranicznej, branża techniczna mile widziana.
      • Łatwość nawiązywania długofalowych relacji z klientem.
      • Kreatywność, logiczne myślenie oraz wielozadaniowość.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy.
      • Znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
      • Pracę stacjonarną z możliwością okazjonalnej pracy zdalnej.
      • Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00.
      • Dużą samodzielność planowania i organizacji zadań oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia (podstawa+prowizja od wyniku).
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
      • Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.