Oferty pracy Brain New Academy Kamila Surma

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Praca Brain New Academy Kamila Surma - oferty archiwalne

  • Content Manager

    Brain New Academy Kamila Surma
    • Łódź
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie w zarządzaniu treściami poprzez adaptację istniejących materiałów (teksty, grafiki, wideo) na potrzeby social mediów oraz ich repurposing - będziesz działać w oparciu o przygotowany już content.

      • Montaż wideo (reelsy, podcasty video, filmy na YouTube).

      • Projektowanie wysokiej jakości grafik w Canvie: karuzel i postów na Instagram, stories sprzedażowych, okładek produktów w sklepie, które będą realizowały strategię marketingową.
        Tworzymy markę premium, dlatego kluczowe są dla nas: Twoja umiejętność pracy z treścią i grafiką jednocześnie (tak, abyś umiał/a nie tylko zaprojektować grafikę, ale też stworzyć do niej angażujący marketingowo tekst) oraz doskonałe poczucie estetyki.

      • Obsługa programów do edycji wideo, np. Movavi, DaVinci Resolve, Adobe Premiere (lub innych - nie kładziemy nacisku na narzędzie, a na jakość przygotowanych przez Ciebie materiałów).

      • Obróbka i edycja materiałów audio: medytacji, warsztatów audio, podcastów itp. w programach typu Audacity, Adobe Audition lub Hindenburg.

      • Systematyczne analizowanie efektywności publikowanych treści za pomocą narzędzi analitycznych (np. Google Analytics), wyciąganie wniosków i przygotowywanie strategii rozwoju poszczególnych kanałów w mediach społecznościowych.

      • Współpraca z innymi członkami zespołu, odpowiadającymi za marketing, copywriting czy kontakt z klientem.

      • Śledzenie trendów w content marketingu i wdrażanie nowych rozwiązań.

      • Obsługa treści w języku polskim i angielskim.

      Wymagania

      • Min. 2 lat doświadczenia w pracy jako Content Manager lub na podobnym stanowisku.

      • Umiejętności montażu wideo oraz znajomości programów takich jak: Movavi, DaVinci Resolve lub Adobe Premiere, a także programów do dodawania napisów, np. Liro, CupCut.

      • Znajomości Canvy na poziomie zaawansowanym (projektowanie grafik, animacji).

      • Umiejętności obróbki audio w programach typu Audacity, Adobe Audition lub Hindenburg.

      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1).

      • Kreatywności, samodzielności oraz umiejętności organizacji pracy własnej.

      • Mile widziana znajomość dodatkowych narzędzi, takich jak:

        • Adobe Photoshop – obróbka i retusz zdjęć.

        • Auphonic – automatyczna edycja i optymalizacja audio.

      • Mile widziana znajomość Asany oraz umiejętności pracy z ChatGPT lub innym modelem AI, które pomagają Ci optymalizować Twoją pracę.

      • Samodzielności, inicjatywy i odpowiedzialności za rezultat, które pozwalają Ci wykonywać zadania terminowo i z dbałością o szczegóły

      Oferujemy

      • Stabilna współpraca w pełnym wymiarze godzin (B2B).

      • Praca w zaangażowanym i kreatywnym zespole, na który zawsze możesz liczyć.

      • Możliwość współtworzenia marki, która w realny sposób transformuje życie tysięcy Kobiet Mocy na całym świecie w obszarach takich jak: kobiecy biznes, połączenie z intuicją i wewnętrzną mocą, praca z traumą oraz obfitość finansowa.

      • Branie udziału w przełomowych projektach z obszaru rozwoju osobistego, jakich nie znajdziesz na polskim rynku