!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Ammega Poland Sp. z o.o.

Ammega Poland Sp. z o.o.

Firma Ammega Poland jest światowym liderem na rynku w zakresie projektowania, produkcji i serwisowania wysokiej jakości, wydajnych taśm procesowych i przenośnikowych, dostępnych obecnie w 150 krajach na całym świecie.

Zatrudniamy ponad 2750 najlepszych ludzi w biznesie - ludzi, którzy uwielbiają pracować i pasjonują się tym, co robią najlepiej - pomagając naszym klientom w rozwiązywaniu problemów a globalny obrót w 2018 roku wyniósł 399 mln euro.

Prowadzimy 10 zakładów produkcyjnych w Europie, USA, Kanadzie i Azji. Posiadamy centra sprzedaży i produkcji w ponad 80 lokalizacjach na całym świecie i posiadamy własne oddziały w ponad 25 krajach. Nasza sieć jest ogromna, co oznacza, że ​​jest także lokalna.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 6521712410

REGON: 241721419

KRS: 0000365560

ul. Strażacka 72 43-382 Bielsko-Biała województwo śląskie powiat bielsko-biała gmina bielsko-biała

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 20-09-2010
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Ammega Poland Sp. z o.o.

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Ammega Poland Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    Polecana
    Dodana

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Ammega Poland Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Bieżący kontakt z klientem;
      • Przygotowywanie ofert / wycen;
      • Realizacja i monitorowanie zamówień;
      • Współpraca z działem sprzedaży;
      • Współpraca z dostawcami zagranicznymi;

      Wymagania

      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym / dobrym;
      • Znajomość pakietu MS Office;
      • Umiejętność organizacji pracy;
      • Umiejętność pracy w zespole;
      • Dyspozycyjność;
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

      Oferujemy

      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
      • Ciekawą pracę w młodym zespole;
      • Atrakcyjne wynagrodzenie;
      • System premiowy;
      • Umowę o pracę;
      • Pakiet medyczny;
      • Kartę MultiSport;
      • Szkolenia;
  • Internal Sales Manager’s Assistant – Russian speaking

    Ammega Poland Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. sprzedaży
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • Answer all incoming customer calls and emails in a professional and efficient manner.
      • Offer a variety of product related solutions to clients.
      • Create and maintain records in database.
      • Receive and process inquiries and orders on behalf of customers in an efficient and accurate manner, as well as providing order status updates.
      • Prepare invoices and shipping documents by customer request.
      • Identify potential customer needs/ opportunities to grow our business.
      • Conduct follow up calls to customers who have expressed an interest in our products.
      • Provide support as required to the Sales Manager.
      • Miscellaneous administration tasks.

      Our requirements

      • College degree is a must, preferably in Economics
      • Russian (advanced) and English (upper intermediate) language skills
      • One year sales experience or some level of customer service experience
      • Working knowledge of Microsoft Office
      • Ability to multi task and prioritise
      • Must be able to work with little or no supervision in a fast paced environment
      • Excellent communication skills, both verbal and written
      • Positive attitude and reliable team member

      We offer

      • Competitive salary
      • Employee benefits /cafeteria
      • Transport cost reimbursement between home and work
      • Employment opportunity in fast growing international company
  • Specjalista/ka ds. administracyjno-księgowych

    Ammega Poland Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. administracji
    • specjalista (mid/regular)
    • Firma produkcyjna zatrudni do osobę do zagadnień administracyjnych, personalnych oraz wsparcia księgowości.

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie ewidencji nadgodzin, urlopów i innych spraw pracowniczych,
      • przygotowywanie dokumentów związanych z HR oraz innym administracyjnymi zagadnieniami,
      • pomoc przy rejestracji faktur,
      • wsparcie dyrektora oraz kontrolera finansowego w codziennych zadaniach.

      Wymagania

      • wykształcenie co najmniej średnie (preferowany kierunek ekonomiczny),
      • podstawowa znajomość zagadnień administracyjnych,
      • umiejętność biegłej obsługi komputera oraz programów z pakietu MS Office ( Word, Excel),
      • bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, terminowość,
      • podstawowa znajomość języka angielskiego,
      • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość zagadnień księgowych.

      Oferujemy

      • pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (10 lat),
      • pracę na pełny etat,
      • Pakiety socjalne,
      • pracę w godzinach od 7-15 (aktualnie możliwość pracy home office).

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.