Pracodawca

Ammega Poland Sp. z o.o.
Firma Ammega Poland jest światowym liderem na rynku w zakresie projektowania, produkcji i serwisowania wysokiej jakości, wydajnych taśm procesowych i przenośnikowych, dostępnych obecnie w 150 krajach na całym świecie.
Zatrudniamy ponad 2750 najlepszych ludzi w biznesie - ludzi, którzy uwielbiają pracować i pasjonują się tym, co robią najlepiej - pomagając naszym klientom w rozwiązywaniu problemów a globalny obrót w 2018 roku wyniósł 399 mln euro.
Prowadzimy 10 zakładów produkcyjnych w Europie, USA, Kanadzie i Azji. Posiadamy centra sprzedaży i produkcji w ponad 80 lokalizacjach na całym świecie i posiadamy własne oddziały w ponad 25 krajach. Nasza sieć jest ogromna, co oznacza, że jest także lokalna.
Podstawowe informacje o firmie
NIP: 6521712410
REGON: 241721419
KRS: 0000365560
Pozostałe informacje
Oferty pracy Ammega Poland Sp. z o.o.
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ammega Poland Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
PolecanaDodana
Archiwalne oferty pracodawcy
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ammega Poland Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. obsługi klienta
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Bieżący kontakt z klientem;
-
Przygotowywanie ofert / wycen;
-
Realizacja i monitorowanie zamówień;
-
Współpraca z działem sprzedaży;
-
Współpraca z dostawcami zagranicznymi;
Wymagania
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym / dobrym;
-
Znajomość pakietu MS Office;
-
Umiejętność organizacji pracy;
-
Umiejętność pracy w zespole;
-
Dyspozycyjność;
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Oferujemy
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
-
Ciekawą pracę w młodym zespole;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie;
-
System premiowy;
-
Umowę o pracę;
-
Pakiet medyczny;
-
Kartę MultiSport;
-
Szkolenia;
-
-
Internal Sales Manager’s Assistant – Russian speaking
Ammega Poland Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. sprzedaży
- specjalista (mid/regular)
-
Your responsibilities
-
Answer all incoming customer calls and emails in a professional and efficient manner.
-
Offer a variety of product related solutions to clients.
-
Create and maintain records in database.
-
Receive and process inquiries and orders on behalf of customers in an efficient and accurate manner, as well as providing order status updates.
-
Prepare invoices and shipping documents by customer request.
-
Identify potential customer needs/ opportunities to grow our business.
-
Conduct follow up calls to customers who have expressed an interest in our products.
-
Provide support as required to the Sales Manager.
-
Miscellaneous administration tasks.
Our requirements
-
College degree is a must, preferably in Economics
-
Russian (advanced) and English (upper intermediate) language skills
-
One year sales experience or some level of customer service experience
-
Working knowledge of Microsoft Office
-
Ability to multi task and prioritise
-
Must be able to work with little or no supervision in a fast paced environment
-
Excellent communication skills, both verbal and written
-
Positive attitude and reliable team member
We offer
-
Competitive salary
-
Employee benefits /cafeteria
-
Transport cost reimbursement between home and work
-
Employment opportunity in fast growing international company
-
-
Specjalista/ka ds. administracyjno-księgowych
Ammega Poland Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. administracji
- specjalista (mid/regular)
-
Firma produkcyjna zatrudni do osobę do zagadnień administracyjnych, personalnych oraz wsparcia księgowości.
Zakres obowiązków
-
prowadzenie ewidencji nadgodzin, urlopów i innych spraw pracowniczych,
-
przygotowywanie dokumentów związanych z HR oraz innym administracyjnymi zagadnieniami,
-
pomoc przy rejestracji faktur,
-
wsparcie dyrektora oraz kontrolera finansowego w codziennych zadaniach.
Wymagania
-
wykształcenie co najmniej średnie (preferowany kierunek ekonomiczny),
-
podstawowa znajomość zagadnień administracyjnych,
-
umiejętność biegłej obsługi komputera oraz programów z pakietu MS Office ( Word, Excel),
-
bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, terminowość,
-
podstawowa znajomość języka angielskiego,
-
dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość zagadnień księgowych.
Oferujemy
-
pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (10 lat),
-
pracę na pełny etat,
-
Pakiety socjalne,
-
pracę w godzinach od 7-15 (aktualnie możliwość pracy home office).
-
Pracodawcy z miasta Bielsko-Biała
-
Work&Profit
-
Martes Sport Sp. z o.o.
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
Merkury Market
-
ADREAMS
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
ManpowerGroup Sp. z o.o.
-
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
-
ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
-
Adecco Poland Sp. z o.o.
-
CCC S.A.
-
KS SERVICE SP Z O O
-
ALUPROF S.A.
-
Eaton Automotive Systems Sp. z o.o.
-
BULTEN POLSKA S.A.
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.
-
CD S.A.
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
PROFI CREDIT Polska S.A.
-
Hutchinson Poland Sp.z o.o.
-
RK Exclusive Doors
-
TI Poland Wapienica
-
Beskidzkie Fabryki Mebli Sp. z o.o.