Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.

Czy to Twoja firma?
Ageno sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Ageno to agencja e-commerce działająca w modelu full-service. Specjalizuje się w zintegrowanych systemach e-commerce, oferując kompleksowe rozwiązania, które obejmują audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój oraz utrzymanie. Łączy kreatywność z pragmatycznym podejściem do realizowanych projektów.
Agencja dogłębnie analizuje procesy sprzedażowe swoich klientów, dążąc do identyfikacji prawdziwych potrzeb biznesowych. Projekty są tworzone w taki sposób, aby w pełni odpowiadały tym potrzebom, co przekłada się na efektywność i skuteczność podejmowanych działań.
Zespół agencji składa się ze specjalistów, którzy łączą interdyscyplinarne umiejętności, co pozwala na tworzenie innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Działa na rynku od ponad 10 lat, w tym czasie realizując ponad 50 wdrożeń dla klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Praca odbywa się zarówno zdalnie, jak i w biurze. Zespół cechuje otwartość, szczerość oraz chęć do dalszego rozwoju. Wartości te są fundamentalne, a wzajemny szacunek i gotowość do pomagania sobie nawzajem są priorytetami. Osoby, które podzielają te przekonania, zachęca się do dołączenia do zespołu.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: ageno.pl
Ageno Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Ageno Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
-
Project Manager
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Nowoczesne biuro
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa Ageno Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Dedykowane wdrożenia e-commerce B2C i B2B oparte o Magento 2 i Pimcore.
Przyśpiesz swoją cyfrową transformację. Wdrażamy, utrzymujemy i rozwijamy rozwiązania e-commerce, wykorzystując sprawdzone technologie – między innymi Magento i Pimcore. Jesteśmy agencją e-commerce, która od ponad 13 lat specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań kompleksowo wspierających sprzedaż online. Wdrażamy platformy sprzedażowe B2C, B2B i D2C, tworzymy e-commerce PWA i headless oraz dedykowane aplikacje, uruchamiamy korporacyjne strony internetowe czy e-katalogi produktów. Specjalizujemy się we wdrożeniach Magento – projektujemy sklepy internetowe od podstaw i realizujemy migracje istniejących rozwiązań. W e-commerce zawsze mierzymy wyżej i patrzymy szerzej. Uwzględniamy nie tylko perspektywę technologiczną, ale także biznesową: wspieramy przedsiębiorców w strategicznym rozwoju cyfrowego oblicza ich organizacji. Poznaj nas lepiej na 👉 https://ageno.pl/
- Miasto
- Bielsko-Biała
- Siedziba główna
- Bielsko-Biała, Slask
- Branża
- Technologia, informacja i Internet
- Specjalizacje
- PHP Development, Magento, Magento 2, E-commerce, Pimcore, PWA, Headless, Wdrożenia e-commerce, Migracje e-commerce, Audyt e-commerce, Konsulting e-commerce, Optymalizacja e-commerce i Katalogi produktów online
Rok założenia
2010
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
217
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Ageno Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.07.2025
Profil firmy:
Ageno Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Warszawa
- Częstochowa
- Katowice
- Wrocław
- Kraków
- Poznań
- Kęty
- Cieszyn
- Zabrze
Praca Ageno Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. administracyjno-finansowych i HR
Ageno Sp. z o.o.- 5 500-7 500 zł / mies.
- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa procesów rekrutacyjnych (ogłoszenia, preselekcja, umawianie rozmów, screening itp.)
-
Koordynacja onboardingu i offboardingu pracowników
-
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (umowy, aneksy, ewidencje)
-
Monitorowanie urlopów, zwolnień, benefitów
-
Organizacja szkoleń i oceny okresowe
-
Zarządzanie zaopatrzeniem biura (materiały, sprzęt, dostawy)
-
Obsługa korespondencji i kontakt z firmami zewnętrznymi
-
Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych, delegacji
-
Utrzymanie ładu organizacyjnego
-
Wsparcie operacyjne zarządu
-
Gromadzenie, weryfikacja i porządkowanie dokumentów księgowych
-
Monitoring płatności
-
Przygotowanie zestawień i raportów dla klientów
-
Wsparcie w analizach kosztów i kontrola wydatków
Wymagania
-
Dokładność, poufność, rzetelność
-
Wysokie umiejętności organizacyjne i samodzielność
-
Komunikatywność i kultura osobista
-
Doświadczenie będzie atutem, ale nie jest obligatoryjne
-
Umiejętność obsługi narzędzi biurowych (Google Workspace, MS Excel
-
umiejętności komunikacyjne;
-
umiejętności rozwiązywania problemów i odporność na stres;
-
dobre umiejętności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania;
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Project Manager staż/praktyka
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- staż/praktyka
- pełny etat
- praktykant/stażysta
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Asysta i wsparcie koordynatorów projektu w codziennej pracy.
-
Wsparcie administracyjne i organizacyjne.
-
Potwierdzanie spotkań, robienie notatek ze spotkań.
-
Aktualizacja narzędzi do zarządzania projektami.
-
Utrzymywanie porządku w dokumentacji projektowej.
-
Bieżąca komunikacja (np. przypomnienia, gromadzenie informacji).
-
Tworzenie zadań na podstawie przygotowanych wymagań/specyfikacji, pilnowanie statusów zadań w narzędziach do zarządzania projektem.
-
Dbanie o raporty (timesheety).
-
Wykonywanie testów na podstawie list kontrolnych.
Wymagania
-
Dokładność, skrupulatność i sumienność.
-
Dobra organizacja pracy własnej – umiejętność pracy z zadaniami, priorytetami i terminami.
-
Komunikatywność – jasne przekazywanie informacji w zespole i do klienta.
-
Proaktywność i zaangażowanie – gotowość do wspierania PM-a w różnych zadaniach.
-
Umiejętność pracy z dokumentami.
-
Chęć nauki i rozwoju w kierunku zarządzania projektami IT – rola w przyszłości może być ścieżką do roli samodzielnego koordynatora projektu.
Oferujemy
-
Po okresie stażu możliwe stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i hybrydowej w zależności od możliwości/potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
Programista PHP Senior
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento, Pimcore;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
znajomość programowania w PHP;
-
doświadczenie w tworzeniu zaawansowanej architektury technologicznej;
-
znajomość MySQL;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Programista PHP
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
znajomość programowania w PHP;
-
doświadczenie w tworzeniu zaawansowanej architektury technologicznej;
-
znajomość MySQL;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Asystentka/Asystent
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Asysta i wsparcie koordynatorów projektu w codziennej pracy.
-
Wsparcie administracyjne i organizacyjne.
-
Potwierdzanie spotkań, robienie notatek ze spotkań.
-
Aktualizacja narzędzi do zarządzania projektami.
-
Utrzymywanie porządku w dokumentacji projektowej.
-
Bieżąca komunikacja (np. przypomnienia, gromadzenie informacji).
-
Tworzenie zadań na podstawie przygotowanych wymagań/specyfikacji, pilnowanie statusów zadań w narzędziach do zarządzania projektem.
-
Dbanie o raporty (timesheety).
-
Wykonywanie testów na podstawie list kontrolnych.
Wymagania
-
Dokładność, skrupulatność i sumienność.
-
Dobra organizacja pracy własnej – umiejętność pracy z zadaniami, priorytetami i terminami.
-
Komunikatywność – jasne przekazywanie informacji w zespole i do klienta.
-
Proaktywność i zaangażowanie – gotowość do wspierania PM-a w różnych zadaniach.
-
Umiejętność pracy z dokumentami.
-
Chęć nauki i rozwoju w kierunku zarządzania projektami IT – rola w przyszłości może być ścieżką do roli samodzielnego koordynatora projektu.
Oferujemy
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i hybrydowej w zależności od możliwości/potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
Koordynator
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie, delegowanie zadań, kontrola nad realizacją (jakość, harmonogram, budżet),
-
wsparcie zespołu, gromadzenie wymagań, przygotowywanie specyfikacji, dokumentacji, ofert, wycen i raportów;
-
utrzymywanie i rozwój relacji ze stałymi klientami, prowadzenie spotkań projektowych;
-
przeprowadzenie ostatecznych testów manualnych przed oddaniem elementów projektu klientowi;
-
diagnozowanie możliwych ryzyk projektowych.
Wymagania
-
Dokładność, rzetelność, świetna organizacja i zaangażowanie;
-
umiejętności komunikacyjne;
-
umiejętności rozwiązywania problemów i odporność na stres;
-
dobre umiejętności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania;
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami IT;
-
doświadczenie w gromadzeniu wymagań biznesowych i projektowych.
Umiejętności można zdobyć – kluczowa jest chęć, otwartość i konsekwencja w uczeniu się.
Oferujemy
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i hybrydowej w zależności od możliwości/potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
Web Designer / Frontend developer na pograniczu marketingu (HTML/CSS/JS/UI ogarnięty Fullstack)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Hej ????
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny? ????
-
duży zakres multidyscyplinarnych odpowiedzialności, frontend, czasem nawet UI, animacje w CSS, korzstanie z AI, sprytny growthhacking;
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
-
wchodzisz szybko w projekt, widzisz intuicyjnie, co należy usprawnić, co poprawić, aby był jak najlepszy „outcome” dla klienta;
-
ten akapit sprawdza, czy czytałeś treść ogłoszenia :) Wyślij nam parę zdań, co usprawniłbyś na stronie pod względem CRO i UX – to może być po prostu próbka, jak się komunikujesz i jak patrzysz na projekty.
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – CSS, HTML, JS, React, PHP 8+, Symfony, Magento, co będzie trzeba, to się dostosujesz, bo się szybko dostosowujesz;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix itp.
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
????
-
znajomość HTML/CSS;
-
znajomość programowania w JS, ReactJS;
-
znajomość programowania w PHP;
-
podstaowa znajomość MySQL;
-
wiedza na temat marketingu;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, otwartość na informację zwrotną (feedback), pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób;
-
postawa, że jak nie wiesz, to się dowiesz.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Programista PHP / Fullstack
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
znajomość programowania w PHP;
-
znajomość MySQL;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, otwartość na informację zwrotną (feedback), pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób;
-
postawa, że jak nie wiesz, to się dowiesz.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Programista PHP (Senior)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
znajomość programowania w PHP;
-
doświadczenie w tworzeniu zaawansowanej architektury technologicznej;
-
znajomość MySQL;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Project Manager (e-commerce)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie, delegowanie zadań, kontrola nad realizacją projektu (jakość, harmonogram, budżet),
-
wsparcie zespołu, gromadzenie wymagań, przygotowywanie specyfikacji, dokumentacji, ofert, wycen i raportów;
-
utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych ze stałymi klientami, prowadzenie spotkań projektowych;
-
analiza, rozwijanie, optymalizacja i proponowanie nowych rozwiązań klientom;
-
przeprowadzenie ostatecznych testów manualnych przed oddaniem elementów projektu klientowi;
-
diagnozowanie możliwych ryzyk projektowych.
Wymagania
-
Duże doświadczenie w koordynacji skomplikowanych projektów.
-
Dokładność, rzetelność, świetna organizacja pracy i zaangażowanie;
-
umiejętności komunikacyjne;
-
umiejętności rozwiązywania problemów i odporność na stres;
-
dobre umiejętności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania;
-
ogólna znajomość e-commerce;
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami IT;
-
doświadczenie w gromadzeniu wymagań biznesowych i projektowych.
Oferujemy
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i hybrydowej w zależności od możliwości/potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
Specjalista ds. koordynacji
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie, delegowanie zadań, kontrola nad realizacją projektu (jakość, harmonogram, budżet),
-
wsparcie zespołu, gromadzenie wymagań, przygotowywanie specyfikacji, dokumentacji, ofert, wycen i raportów;
-
utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych ze stałymi klientami, prowadzenie spotkań projektowych;
-
analiza, rozwijanie, optymalizacja i proponowanie nowych rozwiązań klientom;
-
przeprowadzenie ostatecznych testów manualnych przed oddaniem elementów projektu klientowi;
-
diagnozowanie możliwych ryzyk projektowych.
Wymagania
-
Dokładność, rzetelność, świetna organizacja pracy i zaangażowanie;
-
umiejętności komunikacyjne;
-
umiejętności rozwiązywania problemów i odporność na stres;
-
dobre umiejętności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania;
-
ogólna znajomość e-commerce;
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami IT;
-
doświadczenie w gromadzeniu wymagań biznesowych i projektowych.
Oferujemy
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i hybrydowej w zależności od możliwości/potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
Flutter Developer (Programista aplikacji mobilnych)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – Flutter, REST API, GraphQL
-
IDE – Jetbrains;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
znajomość programowania aplikacji mobilnych;
-
znajomość Flutter;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Jeżeli znalazłeś literówkę, błąd w ogłoszeniu, napisz nam proszę. Staramy się krzewić kulturę pozytywnego feedbacku.
-
-
Programista PHP
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
znajomość programowania w PHP;
-
znajomość MySQL;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Koordynator projektów (e-commerce)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie, delegowanie zadań, kontrola nad realizacją projektu (jakość, harmonogram, budżet),
-
wsparcie zespołu, gromadzenie wymagań, przygotowywanie specyfikacji, dokumentacji, ofert, wycen i raportów;
-
utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych ze stałymi klientami, prowadzenie spotkań projektowych;
-
analiza, rozwijanie, optymalizacja i proponowanie nowych rozwiązań klientom;
-
przeprowadzenie ostatecznych testów manualnych przed oddaniem elementów projektu klientowi;
-
diagnozowanie możliwych ryzyk projektowych.
Wymagania
-
Dokładność, rzetelność, świetna organizacja pracy i zaangażowanie;
-
umiejętności komunikacyjne;
-
umiejętności rozwiązywania problemów i odporność na stres;
-
dobre umiejętności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania;
-
ogólna znajomość e-commerce;
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami IT;
-
doświadczenie w gromadzeniu wymagań biznesowych i projektowych.
Oferujemy
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i hybrydowej w zależności od możliwości/potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
UX/UI Designer (staż/praktyka)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- staż/praktyka
- pełny etat
- praktykant/stażysta
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Ageno to agencja e-commerce full-service. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
design – Figma
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Trello, Jira, Google Workspace, Plane;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
Znajomość narzędzi do projektowania, np. Figma, Sketch, Adobe XD.
-
Podstawowa wiedza o zasadach projektowania interfejsów użytkownika (UI).
-
Znajomość zasad projektowania doświadczeń użytkownika (UX).
-
Umiejętność tworzenia wireframe'ów i prototypów.
-
Znajomość systemów projektowych i ich zastosowania (design systems) i wzorców projeotowych.
-
Bardzo duża chęć uczenia się i otwartość na feedback.
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
Nauka na realnych projektach pod okiem doświadczonych osób, szczery feedback i wskazywanie rekomendowanych ścieżek rozwiązywania problemów projektowych. Możliwość zdobycia cennego doświadczenia, a po okresie stażu:
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii (2 godziny tygodniowo), stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
prywatna opieka medyczna;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Stażystka/a koordynator projektów (e-commerce)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- staż/praktyka
- pełny etat
- praktykant/stażysta
- praca zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie, delegowanie zadań, kontrola nad realizacją projektu (jakość, harmonogram, budżet),
-
wsparcie zespołu, gromadzenie wymagań, przygotowywanie specyfikacji, dokumentacji, ofert, wycen i raportów;
-
utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych ze stałymi klientami, prowadzenie spotkań projektowych;
-
analiza, rozwijanie, optymalizacja i proponowanie nowych rozwiązań klientom;
-
przeprowadzenie ostatecznych testów manualnych przed oddaniem elementów projektu klientowi;
-
diagnozowanie możliwych ryzyk projektowych.
Wymagania
-
Dokładność, rzetelność, świetna organizacja pracy i zaangażowanie;
-
umiejętności komunikacyjne;
-
umiejętności rozwiązywania problemów;
-
dobre umiejętności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania;
-
ogólna znajomość e-commerce;
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami IT;
-
doświadczenie w gromadzeniu wymagań biznesowych i projektowych.
Oferujemy
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i zdalnej w zależności od potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty (Dev Meet);
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
Starszy programista PHP
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
W tym ogłoszeniu, poszukujemy osób, które potrafią rozwiązywać skomplikowane problemy programistyczne, zależności, optymalizacje wydajności i prędkości działania kodu. Jeżeli lubisz wyzwania, to jest to praca dla Ciebie!
-
bardzo dobra znajomość programowania w PHP;
-
zaawansowana znajomość MySQL;
-
zaawansowana znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Programista PHP
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Wymagania
-
znajomość programowania w PHP;
-
znajomość MySQL;
-
znajomość Git;
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-
-
Koordynator projektów (w e-commerce)
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie, delegowanie zadań, kontrola nad realizacją projektu (jakość, harmonogram, budżet),
-
wsparcie zespołu, gromadzenie wymagań, przygotowywanie specyfikacji, dokumentacji, ofert, wycen i raportów;
-
utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych ze stałymi klientami, prowadzenie spotkań projektowych;
-
analiza, rozwijanie, optymalizacja i proponowanie nowych rozwiązań klientom;
-
przeprowadzenie ostatecznych testów manualnych przed oddaniem elementów projektu klientowi;
-
diagnozowanie możliwych ryzyk projektowych.
Wymagania
-
Dokładność, rzetelność, świetna organizacja pracy i zaangażowanie;
-
umiejętności komunikacyjne;
-
umiejętności rozwiązywania problemów;
-
dobre umiejętności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania;
-
ogólna znajomość e-commerce;
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami IT;
-
doświadczenie w gromadzeniu wymagań biznesowych i projektowych.
Oferujemy
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
możliwość pracy zarówno stacjonarnej, jak i zdalnej w zależności od potrzeb;
-
różnorodne i ciekawe projekty z różnych branż, małe (~5-osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty (Dev Meet);
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej, wygodne krzesło, narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań, kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, nieformalny dress code, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe.
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większe znaczenie ma dla nas to, jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego – niż to, jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
Masz inną specjalizację? Napisz do nas!
-
-
Multidyscyplinarny marketer – Webmaster / WordPress Developer / Growth Hacker
Ageno Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy Ageno – agencja wdrożeniowa e-commerce. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.
Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.
Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;
-
budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;
-
rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;
-
tworzenie dedykowanych systemów backendowych;
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
-
stack – PHP 8+, Symfony, Magento;
-
IDE – PhpStorm;
-
wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;
-
zarządzanie projektami – Plane, Trello, Jira, Google Workspace;
-
komunikacja – Mattermost, Google Meet;
-
metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;
-
inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix
-
część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.
Więcej w wymaganiach.
Wymagania
-
Znajomość WordPress i innych CMS będzie atutem.
-
Umiejętność samodzielnej analizy marketingowej i sprzedażowej, wiedzy co zrobić, aby zwiększyć konwersję i sprzedaż.
-
Umiejętność pracy z HTML, CSS (tak aby móc samodzielnie realizować proste modyfikacje potrzebne pod marketing)
-
Podstawowe doświadczenie z PHP i MySQL (tak, aby móc samodzielnie realizować proste modyfikacje, bez konieczności angażowania programistów PHP)
-
Znajomość zagadnień SEO, optymalizacji stron pod kątem wydajności (Core Web Vitals, PageSpeed), narzędzi SEO (np. Yoast, Rank Math, Ahrefs, Senuto) oraz Google Search Console.
-
Podstawowa znajomość kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads.
-
Tworzenie i optymalizacja lejków sprzedażowych oraz automatyzacja marketingu.
-
Umiejętność analizy danych i pracy z narzędziami (Google Sheets, Google Analytics 4, Hotjar).
-
Podstawy UX/UI (Umiejętność projektowania w Figma będzie atutem)
-
Wielozadaniowość i elastyczność w łączeniu zadań technicznych i marketingowych.
-
Proaktywność i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
-
umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.
Oferujemy
-
stabilne, długoterminowe zatrudnienie;
-
różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5-8 osobowe) zespoły projektowe;
-
rozwój w sferze e-commerce i technologii, stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;
-
realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;
-
komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;
-
kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.
-
płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;
-
dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;
-
imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;
Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.
O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.
-