Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Swisstec sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Swisstec Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce dystrybutorem światowej marki panoramah. Spółka posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży i została założona w celu sprostania oczekiwaniom architektów oraz inwestorów, którzy w realizacji zaawansowanych, nowoczesnych i odważnych projektów potrzebują wsparcia technologów oraz konstruktorów stolarki otworowej.
Firma Swisstec dąży do umożliwienia tworzenia unikalnych przestrzeni przeznaczonych do życia, twórczości i wypoczynku, nawet w przypadku projektów, które mogą wydawać się trudne do zrealizowania. Organizacja stawia na jakość swoich produktów, a także na profesjonalną obsługę klientów.
Ważnym elementem działalności Swisstec jest otwartość na współpracę, umiejętność dostosowania się do potrzeb inwestorów oraz kreatywne podejście do każdego projektu. Dzięki tym wartościom firma jest w stanie efektywnie wspierać swoich klientów na każdym etapie realizacji inwestycji.
Oferty pracy Swisstec Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Prywatna opieka medyczna
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023
Mapa Swisstec Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Swisstec Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Wrocław
- Sroda Śląska
- Poznań
- Kraków
- Ostrów Wielkopolski
- Pruszków
- Ladek-Zdrój
- Wieruszów
- Syców
Praca Swisstec Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Showroom Menedżer/ Kierownik salonu
Swisstec Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
-
utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta oraz standardu biura
-
utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
-
ustalanie i wdrażanie strategii sprzedażowych i komunikacyjnych
-
nadzorowanie codziennych działań oraz ustalanie priorytetów w zakresie organizacji pracy podległego zespołu
-
ustalanie celów biznesowych i motywowanie zespołu do ich osiągnięcia
-
zarzadzanie budżetem salonu i prowadzenie dokumentacji finansowej
-
kontrolowanie stanu zasobów
-
zapewnianie zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagania
-
minimum 2-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich
-
doświadczenie w branży okiennej i wyposażenia wnętrz (będzie doda 8tkowym atutem)
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura)
-
znajomość j. angielskiego lub/ i niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
-
łatwość nawiązywania i budowania relacji z klientem
-
doświadczenie sprzedażowe poparte sukcesami
-
umiejętności budowania i zarządzania zespołem oraz rozwiązywania problemów
-
umiejętność organizacji i efektywnego zarządzania czasem pracy
-
nastawienie na realizację celów i osiąganie wyników
-
nastawienie na rozwój i otwartość na podejmowanie nowych wyzwań
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
prywatną opiekę zdrowotną.
-
umowę o pracę na pełen etat,
-
stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
-
specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
-
niezbędne narzędzia pracy
-
-
Doradca techniczno-handlowy
Swisstec Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
aktywne pozyskiwanie i obsługę Klientów
-
sporządzanie kompleksowych ofert handlowych przy pomocy naszych dedykowanych programów oraz negocjacje warunków sprzedaży
-
doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów
-
analizy rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży i osiąganie założonych wyników
-
budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, długotrwałych relacji z Klientami
-
oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
-
aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,
Wymagania
-
wykształcenie kierunkowe
-
doświadczenie w branży stolarki będzie dodatkowym atutem
-
umiejętność dobrej organizacji pracy
-
samodzielność
-
posiadanie bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych
-
nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy
-
wysoka kultura osobista
-
rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
prywatną opiekę zdrowotną.
-
umowę o pracę na pełen etat,
-
stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
-
specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
-
niezbędne narzędzia pracy
-