Swisstec Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce dystrybutorem światowej marki panoramah. Spółka posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży i została założona w celu sprostania oczekiwaniom architektów oraz inwestorów, którzy w realizacji zaawansowanych, nowoczesnych i odważnych projektów potrzebują wsparcia technologów oraz konstruktorów stolarki otworowej.

Firma Swisstec dąży do umożliwienia tworzenia unikalnych przestrzeni przeznaczonych do życia, twórczości i wypoczynku, nawet w przypadku projektów, które mogą wydawać się trudne do zrealizowania. Organizacja stawia na jakość swoich produktów, a także na profesjonalną obsługę klientów.

Ważnym elementem działalności Swisstec jest otwartość na współpracę, umiejętność dostosowania się do potrzeb inwestorów oraz kreatywne podejście do każdego projektu. Dzięki tym wartościom firma jest w stanie efektywnie wspierać swoich klientów na każdym etapie realizacji inwestycji.

Oferty pracy Swisstec Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023

Mapa Swisstec Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Swisstec Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Sroda Śląska
  4. Poznań
  5. Kraków
  6. Ostrów Wielkopolski
  7. Pruszków
  8. Ladek-Zdrój
  9. Wieruszów
  10. Syców

Praca Swisstec Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Showroom Menedżer/ Kierownik salonu

    Swisstec Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • Zakres obowiązków

      • utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta oraz standardu biura

      • utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami

      • ustalanie i wdrażanie strategii sprzedażowych i komunikacyjnych

      • nadzorowanie codziennych działań oraz ustalanie priorytetów w zakresie organizacji pracy podległego zespołu

      • ustalanie celów biznesowych i motywowanie zespołu do ich osiągnięcia

      • zarzadzanie budżetem salonu i prowadzenie dokumentacji finansowej

      • kontrolowanie stanu zasobów

      • zapewnianie zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy

      Wymagania

      • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich

      • doświadczenie w branży okiennej i wyposażenia wnętrz (będzie doda 8tkowym atutem)

      • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura)

      • znajomość j. angielskiego lub/ i niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową

      • łatwość nawiązywania i budowania relacji z klientem

      • doświadczenie sprzedażowe poparte sukcesami

      • umiejętności budowania i zarządzania zespołem oraz rozwiązywania problemów

      • umiejętność organizacji i efektywnego zarządzania czasem pracy

      • nastawienie na realizację celów i osiąganie wyników

      • nastawienie na rozwój i otwartość na podejmowanie nowych wyzwań

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • prywatną opiekę zdrowotną.
      • umowę o pracę na pełen etat,
      • stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
      • specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
      • niezbędne narzędzia pracy
  • Doradca techniczno-handlowy

    Swisstec Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • aktywne pozyskiwanie i obsługę Klientów

      • sporządzanie kompleksowych ofert handlowych przy pomocy naszych dedykowanych programów oraz negocjacje warunków sprzedaży

      • doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów

      • analizy rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży i osiąganie założonych wyników

      • budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, długotrwałych relacji z Klientami

      • oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

      • aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe

      • doświadczenie w branży stolarki będzie dodatkowym atutem

      • umiejętność dobrej organizacji pracy

      • samodzielność

      • posiadanie bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych

      • nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy

      • wysoka kultura osobista

      • rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań

      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • prywatną opiekę zdrowotną.
      • umowę o pracę na pełen etat,
      • stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
      • specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
      • niezbędne narzędzia pracy