Liberty Corporation Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Liberty Corporation Sp. z o.o. praca

Łódź

Firma Liberty Corp. powstała w 2006 roku w Łodzi, z pasji do motocykli i sportów motocyklowych. Firmie od samego początku przyświecała idea stworzenia miejsca, w którym fani sportów motocyklowych znajdą szeroką ofertę̨ czołowych producentów motocyklowych i zostaną kompleksowo obsłużeni w zakresie doradztwa, sprzedaży i serwisu motocykli, części motocyklowych oraz odzieży i akcesoriów motocyklowych. Tak powstała należąca do Liberty Corp. sieć multimarkowych salonów Liberty Motors mających w swojej ofercie motocykle i akcesoria topowych marek: Aprilia, BMW Motorrad, Ducati, Harley-Davidson, Husqvarna, KTM, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa oraz Yamaha.


W wyniku dynamicznego rozwoju, w kolejnych latach rozwinięto ofertę motocyklową stając się właścicielem włoskiej marki odzieży motocyklowej Spyke oraz uzyskując status wyłącznego importera motocykli Ducati na rynek Polski oraz wyłącznego importera motocykli i skuterów marek Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio i Vespa na rynek polski, litewski, łotewski i estoński.


W międzyczasie rozszerzono działalność Liberty Corp. o produkty i usługi związane ze sportami motorowodnymi oferowanymi w salonach pod nazwą Liberty Marine. W ofercie znajdują się m.in. łodzie i jachty motorowe, skutery wodne, silniki zaburtowe i akcesoria światowych producentów, takich jak Yamaha, Yamarine, Sealver, Zodiac, Jeanneau i Buster.


Salony sprzedaży Liberty Motors oraz Liberty Marine znajdują się w Piasecznie, Warszawie, Łodzi i Wrocławiu, biura Liberty Corp. ulokowane są w Łodzi oraz Piasecznie, a biura Liberty Support – w Łodzi.

Liberty Corporation Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia inżynieria / technologia / technika bankowość / finanse media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Liberty Corporation Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Liberty Corporation Sp. z o.o.

Mapa Liberty Corporation Sp. z o.o.

Siedziba główna

Liberty Corporation Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Liberty Corporation Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Analityk biznesowy SQL

    Liberty Corporation Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dołącz do nas jako:

      Analityk biznesowy SQL

      Opis stanowiska

      Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:


      - Badanie efektywności procesów biznesowych;

      - Budowanie baz danych;

      - Optymalizację procesów pobierania oraz dystrybuowania informacji zarządczej;

      - Cykliczne raportowanie zarządcze;

      - Opracowywanie potencjalnych usprawnieniach procesów;

      Zakres obowiązków

      • Budowanie własnych baz danych operacyjnych w języku SQL;
      • Tworzenie niezbędnych narzędzi dla potrzeb sporządzanych zestawień oraz raportów, w tym własnych baz danych, widoków baz danych, tabel i diagramów;
      • Sporządzanie zestawień oraz raportów w odpowiedzi na potrzeby kadry kierowniczej;
      • Aktywne wsparcie procesu budżetowania oraz raportowania, w szczególności rocznego;
      • Udział w realizacji projektów rozwoju biznesu i informacji zarządczej;
      • Analiza skuteczności działań realizowanych projektów;
      • Wdrażanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji procesów;
      • Analizę odchyleń występujących w budżetach poszczególnych komórek organizacyjnych;
      • Cykliczne opracowywanie prognozy wybranych wskaźników / wartości raportowanych;

      Wymagania

      • Wiedza z zakresu języka zapytań SQL oraz budowania aplikacji VBA – warunek konieczny;
      • Doświadczenie zawodowe w obszarze kontrolingu, audytu wewnętrznego bądź analityki biznesowej;
      • Umiejętność pracy z dużą ilością danych oraz ich prezentacji;
      • Otwartości na kontakt z otoczeniem biznesowym i proaktywnej postawy;
      • Umiejętność pracy zespołowej oraz działania pod presją czasu;
      • Łatwość w projektowaniu układu raportów i zestawień;
      • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint, Access);
      • Podstawowa znajomość oprogramowania rachunkowości finansowej oraz budowy aplikacji bazodanowych;
      • Skrupulatność w działaniu;
      • Dbanie o dobry wizerunek firmy;

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego;
      • Dużą autonomię działania, w tym elastyczne godziny pracy;
      • Stabilność pracy w długim horyzoncie;
      • Przyjazną atmosferę w pracy;
      • System szkoleń;
      • Możliwość kształtowania własnej kariery i zdobywania doświadczeń;
      • Pakiet benefitów pozapłacowych;

Pracodawcy w Łodzi