Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Wyższe Piętro HR praca
Czy to Twoja firma?
Wyższe Piętro HR to specjalistyczna firma doradcza, która koncentruje się na strategiach HR wspierających rozwój organizacji. Działalność firmy obejmuje takie obszary jak strategiczne doradztwo HR, analiza odporności organizacji, rekrutacje oraz programy rozwojowe.
Dzięki gromadzonemu doświadczeniu w zakresie efektywności procesów HR, firma wspiera klientów w optymalizacji działań oraz wzmacnianiu kultury organizacyjnej. Podejście firmy łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami, co czyni ją partnerem godnym zaufania w środowisku biznesowym.
Oferty pracy Wyższe Piętro HR
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Mapa Wyższe Piętro HR
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Wyższe Piętro HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Pruszków
- Łęczyca
Praca Wyższe Piętro HR - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Obsługi Architekta
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowa obsługa klienta
-
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy
-
realizacja planów sprzedażowych
-
efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
-
budowanie wizerunku salonu
-
dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów
-
współpraca z innymi działami
Wymagania
Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, łatwo nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientem. Portfolio Architektów oraz kontakty również są bardzo ważne.
Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:
-
umiejętność zarządzania czasem pracy
-
umiejętności negocjacyjne
-
umiejętność pracy w zespole
W swojej pracy kandydat powinien wykonywać swoje codzienne obowiązki kreatywnie i zaangażowaniem. Niezbędna na tym stanowisku jest samodzielność oraz odpowiedzialność. Znajomość programu Optima oraz branży wnętrzarskiej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
-
rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
-
wynagrodzenie stałe oraz bardzo atrakcyjne premie uzależnione od wyników sprzedaży oraz stopnia realizacji wyznaczonych celów
-
cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
-
opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
-
-
Customer Service Specialist
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa systemu w obszarze EDI: wprowadzanie i monitoring zamówień, identyfikacja i korekta błędów, zmiany ustawień, wdrażanie klientów
-
Wprowadzanie cenników i rabatów do JD Edwards
-
Kompletowanie i zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów logistycznych (Wdt i quick fixes)
-
Wystawianie faktur sprzedaży i korygujących oraz ich wysyłka (fizycznie i elektronicznie)
-
Monitorowanie customer service MAIL i rozwiązywanie zgłoszeń
-
Ścisła współpraca z klientami oraz działem sprzedaży (w tym krajów bałtyckich), marketingu, finansowym i fabrykami
-
Poszukiwanie możliwości i wdrażanie usprawnień procesów
-
Wspieranie działu w osiąganiu oczekiwanych wskaźników KPI
Wymagania
-
Wykształcenie logistyczne, ekonomiczne lub pokrewne
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Znajomość Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, statystyki i wykresy)
-
Umiejętność obsługi systemu do zarządzania zamówieniami (mile widziana znajomość JD Edwards)
-
Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca współpracę z działami sprzedaży krajów bałtyckich
-
Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
-
Zaangażowanie i przyjmowanie odpowiedzialności
-
Otwartość i komunikatywność
Oferujemy
-
Pracę w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
-
Atmosferę w pracy wspierającą prostotę, otwartość i sprawiedliwość
-
Własny wkład w promowanie zdrowego stylu życia i uczestniczenia w akcjach społecznych
-
Program wellbeing dla naszych pracowników: elastyczne godziny pracy, możliwość korzystania z Home Office, Chill out room, owocowe wtorki, produkty Bonduelle podczas obiadów dla pracowników, wsparcie pracowników w zajęciach sportowych,
-
Szkolenia z nonviolent communication, zarządzania stresem, warsztaty dla rodziców, akcje zdrowotne
-
Szkolenia językowe, rozwój kompetencji zawodowych
-
Sklepik pracowniczy
-
Wsparcie pracowników w działaniach CSR
-
Konkursy, nagrody i wyróżnienia
-
-
Specjalista ds. Obsługi Inwestycji
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nawiązywanie i utrzymywanie wysokiego poziomu relacji i współpracy handlowej z firmami wykonawczymi i inwestorami, architektami, kierownikami budowy i project managerami
-
sporządzanie ofert handlowych
-
profesjonalne doradztwo techniczne
-
prowadzenie negocjacji handlowych
-
realizacja planów sprzedażowych
-
efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
Wymagania
Osoba na tym stanowisku powinna znać branżę budowlaną oraz wyposażeniową.
Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:
-
komunikatywność
-
umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych
-
wyznaczanie i koncentracja na celach sprzedażowych
-
znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego
Kandydat powinien również posiadać doświadczenie w obsłudze inwestycji, pozyskiwaniu klientów inwestycyjnych oraz w prowadzeniu negocjacji handlowych.
Oferujemy
-
rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
-
rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
-
wynagrodzenie stałe, oraz atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaż
-
cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
-
opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
-