Wyższe Piętro HR
Zawody: Specjalista ds. obsługi klienta Mysiadło.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center.
Oferty pracy Wyższe Piętro HR
Praca alert - powiadomienia
Praca Wyższe Piętro HR
Wybrane oferty innych pracodawców
-
Sprzedawca - DEICHMANN
Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
- 24-28 zł / godz.
Dodana -
Sprzedawca - DEICHMANN
Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.- Janki
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
- 24-28 zł / godz.
Dodana -
Pracownik call-center
Axel Krzysztof Liberadzki- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Specjalistka/ka ds. rozliczeń
Grupa Dworakowski- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Specjalista ds. Wewnętrznej Obsługi Zleceń i Przygotowania Produkcji/Kosztorysant
UDS S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Konsultant inflolinii
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Doradca Klienta Infolinii Lotniczej z j.angielskim!
Unique People Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Konsultant infolinii lotniczej z j.włoskim! (Warszawa)
Unique People Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Infolinia Lotnicza - połączenia przychodzące! (Warszawa)
Unique People Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Specjalista Zdalny wsparcia klienta z językiem niemieckim
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- praca zdalna
PolecanaWygasa
Mapa Wyższe Piętro HR
Siedziba główna
Dane firmowe i kontaktowe - Wyższe Piętro HR
- Pełna nazwa
- WYŻSZE PIĘTRO HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Polna 13C 05-500 Mysiadło
- NIP
- 1231490424
- REGON
- 388512920
- KRS
- 0000889840
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 29.03.2021
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Informacja i komunikacja
- 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
- 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
- 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
- 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
Edukacja
- 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
- 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację
Praca Wyższe Piętro HR - oferty archiwalne
-
Customer Service Specialist
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Nasz klient, firma Bonduelle jest światowym liderem produkcji i przetwórstwa warzyw.
Od 160 lat dostarcza na rynek europejski i światowy najwyższej jakości warzywa mrożone, konserwowe oraz świeże, promując jednocześnie zdrowy styl życia.
Od ponad 25 lat firma Bonduelle obecna jest również w Polsce, gdzie posiada dwie fabryki.
Bonduelle kocha naturę, której nie chce zmieniać ani sztucznie przekształcać.
To właśnie dla nich poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Specialist.
Zakres obowiązków
-
Obsługa systemu w obszarze EDI: wprowadzanie i monitoring zamówień, identyfikacja i korekta błędów, zmiany ustawień, wdrażanie klientów
-
Wprowadzanie cenników i rabatów do JD Edwards
-
Kompletowanie i zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów logistycznych (Wdt i quick fixes)
-
Wystawianie faktur sprzedaży i korygujących oraz ich wysyłka (fizycznie i elektronicznie)
-
Monitorowanie customer service MAIL i rozwiązywanie zgłoszeń
-
Ścisła współpraca z klientami oraz działem sprzedaży (w tym krajów bałtyckich), marketingu, finansowym i fabrykami
-
Poszukiwanie możliwości i wdrażanie usprawnień procesów
-
Wspieranie działu w osiąganiu oczekiwanych wskaźników KPI
Wymagania
-
Wykształcenie logistyczne, ekonomiczne lub pokrewne
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Znajomość Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, statystyki i wykresy)
-
Umiejętność obsługi systemu do zarządzania zamówieniami (mile widziana znajomość JD Edwards)
-
Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca współpracę z działami sprzedaży krajów bałtyckich
-
Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
-
Zaangażowanie i przyjmowanie odpowiedzialności
-
Otwartość i komunikatywność
Oferujemy
-
Pracę w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
-
Atmosferę w pracy wspierającą prostotę, otwartość i sprawiedliwość
-
Własny wkład w promowanie zdrowego stylu życia i uczestniczenia w akcjach społecznych
-
Program wellbeing dla naszych pracowników: elastyczne godziny pracy, możliwość korzystania z Home Office, Chill out room, owocowe wtorki, produkty Bonduelle podczas obiadów dla pracowników, wsparcie pracowników w zajęciach sportowych,
-
Szkolenia z nonviolent communication, zarządzania stresem, warsztaty dla rodziców, akcje zdrowotne
-
Szkolenia językowe, rozwój kompetencji zawodowych
-
Sklepik pracowniczy
-
Wsparcie pracowników w działaniach CSR
-
Konkursy, nagrody i wyróżnienia
-
-
Specjalista ds. Obsługi Inwestycji
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
-
MAXFLIZ to zespół ekspertów, którzy na co dzień doradzają jak stworzyć wymarzone wnętrze. Nasz klient zajmuje się tworzeniem wyjątkowych przestrzeni, w których ludzie czują się szczęśliwi.
Główne wartości firmy to:
Piękno w formie. Piękno w wykonaniu. Piękno w doświadczaniu.
Od łazienki, domowego SPA po wyjątkowy salon. Od kawalerki po inwestycje. Firma przykłada dużą wagę do jakości i wykonania oraz różnorodności projektów.
W firmie tworzone są autorskie kolekcje marek z portfolio, takie jak: MaxLiving i MAXLIGHT
MAXFLIZ dzięki konsekwencji i innowacjom, jest obecna na rynku w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, a także Warszawie.
Zakres obowiązków
-
nawiązywanie i utrzymywanie wysokiego poziomu relacji i współpracy handlowej z firmami wykonawczymi i inwestorami, architektami, kierownikami budowy i project managerami
-
sporządzanie ofert handlowych
-
profesjonalne doradztwo techniczne
-
prowadzenie negocjacji handlowych
-
realizacja planów sprzedażowych
-
efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
Wymagania
Osoba na tym stanowisku powinna znać branżę budowlaną oraz wyposażeniową.
Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:
-
komunikatywność
-
umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych
-
wyznaczanie i koncentracja na celach sprzedażowych
-
znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego
Kandydat powinien również posiadać doświadczenie w obsłudze inwestycji, pozyskiwaniu klientów inwestycyjnych oraz w prowadzeniu negocjacji handlowych.
Oferujemy
-
rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
-
rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
-
wynagrodzenie stałe, oraz atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaż
-
cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
-
opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
-
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Obsługi Architekta
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
MAXFLIZ to zespół ekspertów, którzy na co dzień doradzają jak stworzyć wymarzone wnętrze. Nasz klient zajmuje się tworzeniem wyjątkowych przestrzeni, w których ludzie czują się szczęśliwi.
Główne wartości firmy to:
Piękno w formie. Piękno w wykonaniu. Piękno w doświadczaniu.
Od łazienki, domowego SPA po wyjątkowy salon. Od kawalerki po inwestycje. Firma przykłada dużą wagę do jakości i wykonania oraz różnorodności projektów.
W firmie tworzone są autorskie kolekcje marek z portfolio, takie jak: MaxLiving i MAXLIGHT
MAXFLIZ dzięki konsekwencji i innowacjom, jest obecna na rynku w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, a także Warszawie.
Zakres obowiązków
-
kompleksowa obsługa klienta
-
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy
-
realizacja planów sprzedażowych
-
efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
-
budowanie wizerunku salonu
-
dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów
-
współpraca z innymi działami
Wymagania
Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, łatwo nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientem. Portfolio Architektów oraz kontakty również są bardzo ważne.
Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:
-
umiejętność zarządzania czasem pracy
-
umiejętności negocjacyjne
-
umiejętność pracy w zespole
W swojej pracy kandydat powinien wykonywać swoje codzienne obowiązki kreatywnie i zaangażowaniem. Niezbędna na tym stanowisku jest samodzielność oraz odpowiedzialność. Znajomość programu Optima oraz branży wnętrzarskiej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
-
rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
-
wynagrodzenie stałe oraz bardzo atrakcyjne premie uzależnione od wyników sprzedaży oraz stopnia realizacji wyznaczonych celów
-
cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
-
opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
-
Pracodawcy z miasta Mysiadło
-
Edyta Michalak
-
Grafton Recruitment
-
Hays Poland Sp. z o.o.
-
mFinanse S.A
-
PRUDENTIAL POLSKA SP Z O O
-
AB Industry S.A.
-
ASE Marketing Co.
-
Auchan Polska sp z o o
-
DSV Services Sp. z o.o.
-
NAFTOREMONT - NAFTOBUDOWA Sp. z o.o.
-
Techvisie B.V.
-
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
-
ASMO Solutions
-
ARMA SP Z O.O.
-
UDS S.A.
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
-
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA
-
Talent Flow Sp. z o.o.
-
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
-
Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o.
-
ASE Marketing Co.
-
Komenda Stołeczna Policji
-
mBank S.A.
-
Centrum Kierowców Sp. z o.o.