Wyższe Piętro HR

  

Wyższe Piętro HR najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. obsługi klienta Mysiadło.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center.

Oferty pracy Wyższe Piętro HR

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Wyższe Piętro HR

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Wyższe Piętro HR

Siedziba główna

Dane firmowe i kontaktowe - Wyższe Piętro HR

Pełna nazwa
WYŻSZE PIĘTRO HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Polna 13C 05-500 Mysiadło
NIP
1231490424
REGON
388512920
KRS
0000889840
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
29.03.2021
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Praca Wyższe Piętro HR - oferty archiwalne

  • Customer Service Specialist

    Wyższe Piętro HR
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Nasz klient, firma Bonduelle jest światowym liderem produkcji i przetwórstwa warzyw.

      Od 160 lat dostarcza na rynek europejski i światowy najwyższej jakości warzywa mrożone, konserwowe oraz świeże, promując jednocześnie zdrowy styl życia.

      Od ponad 25 lat firma Bonduelle obecna jest również w Polsce, gdzie posiada dwie fabryki.

      Bonduelle kocha naturę, której nie chce zmieniać ani sztucznie przekształcać.

      To właśnie dla nich poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Specialist.

      Zakres obowiązków


      • Obsługa systemu w obszarze EDI: wprowadzanie i monitoring zamówień, identyfikacja i korekta błędów, zmiany ustawień, wdrażanie klientów
      • Wprowadzanie cenników i rabatów do JD Edwards
      • Kompletowanie i zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów logistycznych (Wdt i quick fixes)
      • Wystawianie faktur sprzedaży i korygujących oraz ich wysyłka (fizycznie i elektronicznie)
      • Monitorowanie customer service MAIL i rozwiązywanie zgłoszeń
      • Ścisła współpraca z klientami oraz działem sprzedaży (w tym krajów bałtyckich), marketingu, finansowym i fabrykami
      • Poszukiwanie możliwości i wdrażanie usprawnień procesów
      • Wspieranie działu w osiąganiu oczekiwanych wskaźników KPI

      Wymagania

      • Wykształcenie logistyczne, ekonomiczne lub pokrewne
      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Znajomość Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, statystyki i wykresy)
      • Umiejętność obsługi systemu do zarządzania zamówieniami (mile widziana znajomość JD Edwards)
      • Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca współpracę z działami sprzedaży krajów bałtyckich
      • Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
      • Zaangażowanie i przyjmowanie odpowiedzialności
      • Otwartość i komunikatywność

      Oferujemy

      • Pracę w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
      • Atmosferę w pracy wspierającą prostotę, otwartość i sprawiedliwość
      • Własny wkład w promowanie zdrowego stylu życia i uczestniczenia w akcjach społecznych
      • Program wellbeing dla naszych pracowników: elastyczne godziny pracy, możliwość korzystania z Home Office, Chill out room, owocowe wtorki, produkty Bonduelle podczas obiadów dla pracowników, wsparcie pracowników w zajęciach sportowych,
      • Szkolenia z nonviolent communication, zarządzania stresem, warsztaty dla rodziców, akcje zdrowotne
      • Szkolenia językowe, rozwój kompetencji zawodowych
      • Sklepik pracowniczy
      • Wsparcie pracowników w działaniach CSR
      • Konkursy, nagrody i wyróżnienia
  • Specjalista ds. Obsługi Inwestycji

    Wyższe Piętro HR
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • MAXFLIZ to zespół ekspertów, którzy na co dzień doradzają jak stworzyć wymarzone wnętrze. Nasz klient zajmuje się tworzeniem wyjątkowych przestrzeni, w których ludzie czują się szczęśliwi.

      Główne wartości firmy to:

      Piękno w formie. Piękno w wykonaniu. Piękno w doświadczaniu.

      Od łazienki, domowego SPA po wyjątkowy salon. Od kawalerki po inwestycje. Firma przykłada dużą wagę do jakości i wykonania oraz różnorodności projektów.

      W firmie tworzone są autorskie kolekcje marek z portfolio, takie jak: MaxLiving i MAXLIGHT

      MAXFLIZ dzięki konsekwencji i innowacjom, jest obecna na rynku w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, a także Warszawie.

      Zakres obowiązków

      • nawiązywanie i utrzymywanie wysokiego poziomu relacji i współpracy handlowej z firmami wykonawczymi i inwestorami, architektami, kierownikami budowy i project managerami
      • sporządzanie ofert handlowych
      • profesjonalne doradztwo techniczne
      • prowadzenie negocjacji handlowych
      • realizacja planów sprzedażowych
      • efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen

      Wymagania

      Osoba na tym stanowisku powinna znać branżę budowlaną oraz wyposażeniową.

      Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:

      • komunikatywność
      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych
      • wyznaczanie i koncentracja na celach sprzedażowych
      • znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego

      Kandydat powinien również posiadać doświadczenie w obsłudze inwestycji, pozyskiwaniu klientów inwestycyjnych oraz w prowadzeniu negocjacji handlowych.

      Oferujemy

      • rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
      • rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
      • wynagrodzenie stałe, oraz atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaż
      • cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
      • opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Obsługi Architekta

    Wyższe Piętro HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • MAXFLIZ to zespół ekspertów, którzy na co dzień doradzają jak stworzyć wymarzone wnętrze. Nasz klient zajmuje się tworzeniem wyjątkowych przestrzeni, w których ludzie czują się szczęśliwi.

      Główne wartości firmy to:

      Piękno w formie. Piękno w wykonaniu. Piękno w doświadczaniu.

      Od łazienki, domowego SPA po wyjątkowy salon. Od kawalerki po inwestycje. Firma przykłada dużą wagę do jakości i wykonania oraz różnorodności projektów.

      W firmie tworzone są autorskie kolekcje marek z portfolio, takie jak: MaxLiving i MAXLIGHT

      MAXFLIZ dzięki konsekwencji i innowacjom, jest obecna na rynku w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, a także Warszawie.

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa klienta
      • tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy
      • realizacja planów sprzedażowych
      • efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
      • budowanie wizerunku salonu
      • dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów
      • współpraca z innymi działami

      Wymagania

      Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, łatwo nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientem. Portfolio Architektów oraz kontakty również są bardzo ważne.

      Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:

      • umiejętność zarządzania czasem pracy
      • umiejętności negocjacyjne
      • umiejętność pracy w zespole

      W swojej pracy kandydat powinien wykonywać swoje codzienne obowiązki kreatywnie i zaangażowaniem. Niezbędna na tym stanowisku jest samodzielność oraz odpowiedzialność. Znajomość programu Optima oraz branży wnętrzarskiej będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
      • rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
      • wynagrodzenie stałe oraz bardzo atrakcyjne premie uzależnione od wyników sprzedaży oraz stopnia realizacji wyznaczonych celów
      • cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
      • opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka