
Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.
Zawody: Specjalista ds. finansów Wrocław, Agent nieruchomości Wrocław.
Kategorie zawodowe: bankowość / finanse, nieruchomości.
Oferty pracy Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.
Praca alert - powiadomienia
Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.
Mapy
Siedziba główna
Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Linki
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- BLUE FOREST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Adres rejestrowy
- ul. Walońska 9/15 50-413 Wrocław
- NIP
- 8992878186
- REGON
- 38585194600000
- Forma prawna
- jednostka prawna
Opinie o firmie Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.
5
Na podstawie 2 oceny z Google.
![]()
Mar Golek
"Dobrze zorganizowana budowa. Kierownictwo naprawdę wie co się dzieje na budowie:) Warty zaufania partner w biznesie"
2 lata temu
![]()
pro mag fro
3 lata temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Archiwalne oferty pracy Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.
-
Specjalist(k)a ds. Finansów, Kontrolingu i Administracji Inwestycji
Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
-
Kontrola i zarządzanie finansami spółki w oparciu o dostępne narzędzia w formacie Excel w tym: tworzenie i koordynacja budżetów inwestycyjnych, koordynacja rejestru umów, protokołów przerobu i faktur, tworzenie i modyfikacja narzędzi do zarządzania finansami spółki.
-
Koordynacja odrębnych rejestrów faktur.
-
Koordynacja przekazywania faktur do płatności oraz do księgowości.
-
Współpraca z dostawcą usług księgowo-kadrowych.
-
Przygotowanie dokumentów bankowych związanych z kredytem inwestycyjnym i rachunkiem powierniczym.
-
Udział w tworzeniu biznesplanu dla bieżących i przyszłych inwestycji.
-
Współpraca z dostawca usług prawniczych.
-
Koordynacja rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową.
-
Koordynacja dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
-
Realizacja wynagrodzeń i opłat kadrowych (PIT, ZUS, inne).
-
Prowadzenie kalendarza i rejestru urlopów.
-
Planowanie i realizacja programów szkoleń dla wszystkich pracowników.
-
Planowanie i realizacja programu firma przyjazna pracownikom (m.in. wydarzenia, udogodnienia, czas relaksu).
-
Tworzenie i prowadzenie rejestru czynności obowiązkowych spółki i dokumentów (uchwały, sprawozdania, umowy, inne).
-
Koordynacja i monitorowanie czynności obowiązkowych spółki.
-
Przygotowywanie na czas dokumentów obowiązkowych spółki.
-
Budowa i zarządzanie narzędziami administracyjnymi i ich oprawą graficzną.
-
Redagowanie i wdrażanie polityk firmowych i instrukcji.
-
Raportowanie do Dyrektora ds. Finansów, Kadr i Planowania Inwestycji.
-
Koordynacja i zarządzanie dostępnością narzędzi elektronicznych w spółce (komputery, drukarki, oprogramowanie itp.).
-
Miejsce pracy: biuro przy ul. Kardamonowej, Wrocław.
Wymagania
-
Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolingiem i administracją finansową.
-
Znajomość i doświadczenie w używaniu narzędzi pakietu Office 365 w tym w szczególności znajomość aplikacji Excel na poziomie zaawansowanym.
-
Umiejętności w zakresie delegowania i egzekwowania realizacji zadań w zespole.
Oferujemy
-
Elastyczny czas pracy.
-
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko.
-
Realny wpływ na podejmowane decyzje dotyczące funkcjonowania firmy.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B.
-
-
Specjalist-a/-ka ds. finansów, kontrolingu i administracji inwestycji
Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.- Wrocław
- umowa o pracę
-
Wymagania
Oferujemy
-
Kontrola i zarządzanie finansami spółki w oparciu o dostępne narzędzia w formacie Excel w tym: tworzenie i koordynacja budżetów inwestycyjnych, koordynacja rejestru umów, protokołów przerobu i faktur, tworzenie i modyfikacja narzędzi do zarządzania finansami spółki.
-
Koordynacja odrębnych rejestrów faktur.
-
Koordynacja przekazywania faktur do płatności oraz do księgowości.
-
Współpraca z dostawcą usług księgowo-kadrowych.
-
Przygotowanie dokumentów bankowych związanych z kredytem inwestycyjnym i rachunkiem powierniczym.
-
Udział w tworzeniu biznesplanu dla bieżących i przyszłych inwestycji.
-
Współpraca z dostawca usług prawniczych.
-
Koordynacja rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową.
-
Koordynacja dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
-
Realizacja wynagrodzeń i opłat kadrowych (PIT, ZUS, inne).
-
Prowadzenie kalendarza i rejestru urlopów.
-
Planowanie i realizacja programów szkoleń dla wszystkich pracowników.
-
Planowanie i realizacja programu firma przyjazna pracownikom (m.in. wydarzenia, udogodnienia, czas relaksu).
-
Tworzenie i prowadzenie rejestru czynności obowiązkowych spółki i dokumentów (uchwały, sprawozdania, umowy, inne).
-
Koordynacja i monitorowanie czynności obowiązkowych spółki.
-
Przygotowywanie na czas dokumentów obowiązkowych spółki.
-
Budowa i zarządzanie narzędziami administracyjnymi i ich oprawą graficzną.
-
Redagowanie i wdrażanie polityk firmowych i instrukcji.
-
Raportowanie do Dyrektora ds. Finansów, Kadr i Planowania Inwestycji
-
Koordynacja i zarządzanie dostępnością narzędzi elektronicznych w spółce (komputery, drukarki, oprogramowanie itp.).
-
Miejsce pracy: biuro przy ul. Kardamonowej, Wrocław.
-
Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolingiem i administracją finansową.
-
Znajomość i doświadczenie w używaniu narzędzi pakietu Office 365 w tym w szczególności znajomość aplikacji Excel na poziomie zaawansowanym.
-
Umiejętności w zakresie delegowania i egzekwowania realizacji zadań w zespole.
-
Elastyczny czas pracy.
-
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko.
-
Realny wpływ na podejmowane decyzje dotyczące funkcjonowania firmy.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B.
-
Pracodawcy z miasta Wrocław
-
Credit Agricole Bank Polska S.A.
-
Dr.Max Sp. z o. o.
-
HR FOR BUSINESS sp z o.o.
-
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
-
4 Regionalna Baza Logistyczna Wrocław
-
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH
-
AbJobService Polska
-
Fareon Z Nederland B.V.
-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
-
Domino Polska Sp. z o. o.
-
ZABERD Sp. z o.o
-
ZARZĄDCA Sp. z o.o.
-
KACZMARSKI GROUP
-
IBS SCHERER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII, PULMONOLOGII I HEMATOLOGII
-
PRO-SERWIS Sp. z o.o.
-
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
-
UDriver sp. z o.o., sp.k.
-
AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI
-
HR Work Force Sp. z o.o.
-
Wiertz
-
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
-
VETLAB Sp. Z o.o.
-
Incom Group S.A.
-
AB OVO SOLUTIONS sp. z o.o.