Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.

Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.

  

Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. finansów Wrocław, Agent nieruchomości Wrocław.
Kategorie zawodowe: bankowość / finanse, nieruchomości.

Oferty pracy Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.

Mapy

Siedziba główna

Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
BLUE FOREST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
ul. Walońska 9/15 50-413 Wrocław
NIP
8992878186
REGON
38585194600000
Forma prawna
jednostka prawna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.

5

Na podstawie 2 oceny z Google.

Mar Golek

Mar Golek

"Dobrze zorganizowana budowa. Kierownictwo naprawdę wie co się dzieje na budowie:) Warty zaufania partner w biznesie"

2 lata temu

pro mag fro

pro mag fro

3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.

  • Specjalist(k)a ds. Finansów, Kontrolingu i Administracji Inwestycji

    Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Kontrola i zarządzanie finansami spółki w oparciu o dostępne narzędzia w formacie Excel w tym: tworzenie i koordynacja budżetów inwestycyjnych, koordynacja rejestru umów, protokołów przerobu i faktur, tworzenie i modyfikacja narzędzi do zarządzania finansami spółki.

      • Koordynacja odrębnych rejestrów faktur.

      • Koordynacja przekazywania faktur do płatności oraz do księgowości.

      • Współpraca z dostawcą usług księgowo-kadrowych.

      • Przygotowanie dokumentów bankowych związanych z kredytem inwestycyjnym i rachunkiem powierniczym.

      • Udział w tworzeniu biznesplanu dla bieżących i przyszłych inwestycji.

      • Współpraca z dostawca usług prawniczych.

      • Koordynacja rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową.

      • Koordynacja dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

      • Realizacja wynagrodzeń i opłat kadrowych (PIT, ZUS, inne).

      • Prowadzenie kalendarza i rejestru urlopów.

      • Planowanie i realizacja programów szkoleń dla wszystkich pracowników.

      • Planowanie i realizacja programu firma przyjazna pracownikom (m.in. wydarzenia, udogodnienia, czas relaksu).

      • Tworzenie i prowadzenie rejestru czynności obowiązkowych spółki i dokumentów (uchwały, sprawozdania, umowy, inne).

      • Koordynacja i monitorowanie czynności obowiązkowych spółki.

      • Przygotowywanie na czas dokumentów obowiązkowych spółki.

      • Budowa i zarządzanie narzędziami administracyjnymi i ich oprawą graficzną.

      • Redagowanie i wdrażanie polityk firmowych i instrukcji.

      • Raportowanie do Dyrektora ds. Finansów, Kadr i Planowania Inwestycji.

      • Koordynacja i zarządzanie dostępnością narzędzi elektronicznych w spółce (komputery, drukarki, oprogramowanie itp.).

      • Miejsce pracy: biuro przy ul. Kardamonowej, Wrocław.

      Wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolingiem i administracją finansową.

      • Znajomość i doświadczenie w używaniu narzędzi pakietu Office 365 w tym w szczególności znajomość aplikacji Excel na poziomie zaawansowanym.

      • Umiejętności w zakresie delegowania i egzekwowania realizacji zadań w zespole.

      Oferujemy

      • Elastyczny czas pracy.

      • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko.

      • Realny wpływ na podejmowane decyzje dotyczące funkcjonowania firmy.

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B.

  • Specjalist-a/-ka ds. finansów, kontrolingu i administracji inwestycji

    Blue Forest Development Sp. z o.o. Sp.k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Oferujemy

      • Kontrola i zarządzanie finansami spółki w oparciu o dostępne narzędzia w formacie Excel w tym: tworzenie i koordynacja budżetów inwestycyjnych, koordynacja rejestru umów, protokołów przerobu i faktur, tworzenie i modyfikacja narzędzi do zarządzania finansami spółki.
      • Koordynacja odrębnych rejestrów faktur.
      • Koordynacja przekazywania faktur do płatności oraz do księgowości.
      • Współpraca z dostawcą usług księgowo-kadrowych.
      • Przygotowanie dokumentów bankowych związanych z kredytem inwestycyjnym i rachunkiem powierniczym.
      • Udział w tworzeniu biznesplanu dla bieżących i przyszłych inwestycji.
      • Współpraca z dostawca usług prawniczych.
      • Koordynacja rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową.
      • Koordynacja dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
      • Realizacja wynagrodzeń i opłat kadrowych (PIT, ZUS, inne).
      • Prowadzenie kalendarza i rejestru urlopów.
      • Planowanie i realizacja programów szkoleń dla wszystkich pracowników.
      • Planowanie i realizacja programu firma przyjazna pracownikom (m.in. wydarzenia, udogodnienia, czas relaksu).
      • Tworzenie i prowadzenie rejestru czynności obowiązkowych spółki i dokumentów (uchwały, sprawozdania, umowy, inne).
      • Koordynacja i monitorowanie czynności obowiązkowych spółki.
      • Przygotowywanie na czas dokumentów obowiązkowych spółki.
      • Budowa i zarządzanie narzędziami administracyjnymi i ich oprawą graficzną.
      • Redagowanie i wdrażanie polityk firmowych i instrukcji.
      • Raportowanie do Dyrektora ds. Finansów, Kadr i Planowania Inwestycji
      • Koordynacja i zarządzanie dostępnością narzędzi elektronicznych w spółce (komputery, drukarki, oprogramowanie itp.).
      • Miejsce pracy: biuro przy ul. Kardamonowej, Wrocław.
      • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolingiem i administracją finansową.
      • Znajomość i doświadczenie w używaniu narzędzi pakietu Office 365 w tym w szczególności znajomość aplikacji Excel na poziomie zaawansowanym.
      • Umiejętności w zakresie delegowania i egzekwowania realizacji zadań w zespole.
      • Elastyczny czas pracy.
      • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko.
      • Realny wpływ na podejmowane decyzje dotyczące funkcjonowania firmy.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka